Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


You're never alone
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Weg naar de boerderij

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Weg naar de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Weg naar de boerderij   Weg naar de boerderij Emptywo mei 30, 2012 6:26 am

Weg naar de boerderij Tumblr_ly0tgtvRdO1qzgie8o1_500_large
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Weg naar de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weg naar de boerderij   Weg naar de boerderij Emptyza jun 23, 2012 5:16 am

Armand slenterde langs de kant van de weg. De zon ging bijna onder, en het was een prachtig, geheimzinnig gezicht. Hij voelde een steek in zijn voet, en ging even op de grond zitten om te kijken wat het was. Een naald had de stof van zijn schoen doorboord, en hij haalde het ding eruit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Weg naar de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weg naar de boerderij   Weg naar de boerderij Emptyza jun 23, 2012 5:24 am

Ik zocht Armand en zag hem nu gelukkig eindelijk zitten. Ik rende zachtejs naar hem toe en liet me vrolijk naast hem vallen en kuste hem op zjin wang. 'Armand!' Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en keek hem blij aan. 'Vind je Elliot niet geweldig?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Weg naar de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weg naar de boerderij   Weg naar de boerderij Emptyza jun 23, 2012 5:52 am

Armand keek haar fronsend aan. 'Am..' Zuchtte hij. 'Je weet toch wat ik van hem vind.' De naald had een klein rood wondje achtergelaten, maar het was niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Weg naar de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weg naar de boerderij   Weg naar de boerderij Emptyza jun 23, 2012 5:56 am

'Je moet gewoon je mening aanpassen, want hij houdt ontzettend veel van me.' IK trok zijn armen om me heen en keek hem vrolijk aan. 'En je kan me nu toch niet meer verdrietig krijgen met hem in de buurt hoor. Je moet zelf ook wel zien dat hij alles goed maakt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Weg naar de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weg naar de boerderij   Weg naar de boerderij Emptyza jun 23, 2012 5:58 am

'Ik wil je ook helemaal niet verdrietig krijgen. Misschien is het wel beter dat hij er nu is, je bent een stuk vrolijker zo.' Hij zuchtte en stond op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Weg naar de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weg naar de boerderij   Weg naar de boerderij Emptyza jun 23, 2012 6:26 am

Ik stond op en pakte zijn hand vast. 'Maar Armand, ik wil eventjes serieuis met je praten,' zei ik nu maar nog steeds met een grote lach op mijn gezicht. Ik stak mijn hand uit en liet hem de ring zien.

Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Weg naar de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weg naar de boerderij   Weg naar de boerderij Emptyza jun 23, 2012 7:50 am

Armands mond viel open van verbazing. 'Wa- wat? Je gaat met hem trouwen?' Vroeg hij vol ongeloof. Daarna, aarzelend, 'dus... je gaat snel weer terug naar het kasteel?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Weg naar de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weg naar de boerderij   Weg naar de boerderij Emptyza jun 23, 2012 7:52 am

'Zo snel mogelijk,' zei ik hem en ik keek naar de prachtige ring. 'En ik weet dat ik waarschijnlijk opgesloten ga zitten in dat kasteel, maar dat kan ik wel aan als ik maar bij Elliot kan zijn.' Ik keek hem blij aan. 'Het is een droom voor me.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Weg naar de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weg naar de boerderij   Weg naar de boerderij Emptyza jun 23, 2012 9:16 am

Armand glimlachte. 'Misschien moet ik wat minder aan mezelf denken. Zusje, gefeliciteerd.' Hij omhelsde haar. 'Maar ik hoop dat je nog wel eens langs kan komen hier.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Weg naar de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weg naar de boerderij   Weg naar de boerderij Emptyza jun 23, 2012 9:19 am

'Nou, hopelijk gaan jullie mee,' fluisterde ik zachtjes en ik zuchtte toen. 'Maar dat regelt papa...' Ik keek naar mijn ring en toen weer op naar hem.'Maar nu had ik toch een belangrijke vraag...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Weg naar de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weg naar de boerderij   Weg naar de boerderij Emptyzo jun 24, 2012 12:49 am

'Vertel.' Zei Armand geduldig. 'Maar.. wat zei je nou? Mee? Naar het kasteel?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Weg naar de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weg naar de boerderij   Weg naar de boerderij Emptyzo jun 24, 2012 12:51 am

'Als papa het goed vindt... Ik wil niet meer leven zonder jullie in de buurt...' Ik keek hem kort aan. 'Maar mijn vraag. Nou...' Ik bleef stilstaan en keek hem glimlachend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Weg naar de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weg naar de boerderij   Weg naar de boerderij Emptyzo jun 24, 2012 12:55 am

Armand dacht even na en schudde toen zijn hoofd. 'Am.. dat zou geweldig zijn maar- nee. Ik kan niet mee, ik moet bij Mabel blijven.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Weg naar de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weg naar de boerderij   Weg naar de boerderij Emptyzo jun 24, 2012 12:59 am

'Mabel gaat dan toch ook mee!' zei ik en ik voelde meteen mijn maag ineenkruipen. 'Je moet wel mee...; zei ik heel langzaam. Ik drukte mijn hand met ring tegen mijn borst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Weg naar de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weg naar de boerderij   Weg naar de boerderij Emptyzo jun 24, 2012 5:11 am

Armand glimlachte. 'Als Mabel en ma willen, ga ik sowieso mee. Maar wat wilde je me nou vertellen?' Drong hij aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Weg naar de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weg naar de boerderij   Weg naar de boerderij Emptyzo jun 24, 2012 5:20 am

Ik zuchtte opgelucht en bleef vrolijk voor hem staan. 'Iets heel belangrijks... Voor de bruiloft want Armand... Wil jij alsjeblieft mijn getuige zijn?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Weg naar de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weg naar de boerderij   Weg naar de boerderij Emptyzo jul 01, 2012 12:45 am

Armand glimlachte. 'Natuurlijk wil ik dat.' Hij legde zijn hand op de schouder van zijn zus. 'En we komen met z'n allen naar de bruiloft kijken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Weg naar de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weg naar de boerderij   Weg naar de boerderij Emptyma jul 02, 2012 2:11 am

Ik kreeg een grote, blije lach op mijn lippen en sloeg mijn beide armen om hem heen en knuffelde hem. 'Mijn geluk kan echt niet meer op Armand,' zei ik hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Weg naar de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weg naar de boerderij   Weg naar de boerderij Emptywo aug 01, 2012 10:19 am

Armand knuffelde haar terug. 'Dat weet ik, zusje.' Zei hij met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Weg naar de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weg naar de boerderij   Weg naar de boerderij Emptywo aug 01, 2012 10:23 am

Ik schoot in de lach, maar bleef hem knuffelen en drukte mijn gezicht ver in zijn shirt. 'Dans met me!' zei ik ineens opgewekt en ik legde een hand op zijn schouder. 'Dat heb ik echt gemist. Ik weet dat we dansten ook al wilde je dat nooit.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Weg naar de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weg naar de boerderij   Weg naar de boerderij Emptywo aug 01, 2012 10:32 am

Armand grijnsde. 'Al goed, maar ik heb niet geoefend hoor, in de tijd dat jij weg was. Als ik op je tenen trap heb je pech.' Hij gaf haar een plagerige knipoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Weg naar de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weg naar de boerderij   Weg naar de boerderij Emptywo aug 01, 2012 10:36 am

'Als je op mijn tenen trap vertel ik het aan Elliot hoor. Dan straft hij je wel,' zei ik plagend en met mijn andere hand pakte ik zijn hand vast. Ik dacht eventjes na, maar gelukkig was ik een vrouw en mocht ik hem volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Weg naar de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weg naar de boerderij   Weg naar de boerderij Emptywo aug 01, 2012 10:41 am

'Ohjee, durf ik het dan wel?' Zei hij met een grijns en hij pakte haar hand vast. Subtiel trok hij haar naar zich toe en hij liet haar eerst een langzaam rondje draaien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Weg naar de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weg naar de boerderij   Weg naar de boerderij Emptywo aug 01, 2012 10:43 am

Mijn mondhoeken kropen omhoog en ik draaide op mijn tenen een rondje. 'Het is rot om hier weer weg te moeten na die tijd die ik hier ben geweest. Alles kwam hier terug en ik weet niet hoe dat in het kasteel zou zijn. Ik ga overal met ELliot mee naartoe, dat wel, maar ik voel me hier denk ik meer thuis. Met jullie.' Ondertussen volgde ik hem met dansen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Weg naar de boerderij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weg naar de boerderij   Weg naar de boerderij Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Weg naar de boerderij
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De moestuinen vlak voor de boerderij
» Paard Stip naast de boerderij

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Rpg :: De boerderij van familie Dubios-
Ga naar: