Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


You're never alone
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Klein theater

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Klein theater - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klein theater   Klein theater - Pagina 2 Emptyma apr 23, 2012 8:40 am

'Als boerenmeisje?' vroeg ik hem onzeker. 'Niemand die in mij zou willen investeren.' Mijn gezicht was gerich top de grond, maar toch keek ik naar hem op, alleen met mijn ogen. Het voelde heel, heel erg fijn te zingen voor hem. Vooral omdat hij ook zo positief reageerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Klein theater - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klein theater   Klein theater - Pagina 2 Emptyma apr 23, 2012 8:42 am

'Het is nooit te laat om hiermee wat geld te verdienen, tenminste het lijkt me leuker dan de vloer schrobben.' Zei hij en stond op. 'Je moet het gewoon durven.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Klein theater - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klein theater   Klein theater - Pagina 2 Emptyma apr 23, 2012 8:45 am

'Ik... durf denk ik wel, maar ik zou niet weten hoe ik mijn geld hiermee moet gaan verdienen,' zei ik hem en twijfelend zette ik een stapje naar hem toe ondanks dat ik nog op het podiumpje stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Klein theater - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klein theater   Klein theater - Pagina 2 Emptyma apr 23, 2012 8:48 am

Elliot glimlachte en klom het podium vast. Hij kon het gewoon niet laten en pakte haar handen vast. 'Je moet gewoon zangeres worden. Iedereen zou je willen horen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Klein theater - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klein theater   Klein theater - Pagina 2 Emptyma apr 23, 2012 8:51 am

Verbaasd keek ik naar zijn handen en hij wist het zo voor elkaar te krijgen me nog meer te laten blozen. 'Hoe word ik een zangeres dan?' vroeg ik en ik keek hem onzeker aan. Was dit een truc?
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Klein theater - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klein theater   Klein theater - Pagina 2 Emptyma apr 23, 2012 8:54 am

Elliot glimlachte naar haar en kneep zacht in haar handen. 'Ik kan wel wat voor je regelen, maar technisch gezien ben je al een zangeres.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Klein theater - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klein theater   Klein theater - Pagina 2 Emptyma apr 23, 2012 9:01 am

Een glimlach verspreidde zich nu toch weer om mijn lippen en ik keek hem dankbaar aan. 'Als u dat zou willen doen... Heel, heel erg graag. Echt waar!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Klein theater - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klein theater   Klein theater - Pagina 2 Emptyma apr 23, 2012 9:07 am

'Wie weet willen de gasten die hier over een paar dagen komen je wel horen zingen, dan ben je meteen internationaal bekend. Alleen eerst moet je Lord Petram moeten paaien.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Klein theater - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klein theater   Klein theater - Pagina 2 Emptyma apr 23, 2012 9:08 am

Mijn ogen werden nog groter dan ze al waren en ik knikte meteen. 'dat zou geweldig zijn, vertel me hoe ik dat kan doen, alsjeblieft, ik heb er alles voor over!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Klein theater - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klein theater   Klein theater - Pagina 2 Emptyma apr 23, 2012 9:18 am

'Ik zal voor je met Petram praten. Ik kan je niks beloven, maar ik zal het proberen.' zei hij en liet haar handen rustig los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Klein theater - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klein theater   Klein theater - Pagina 2 Emptyma apr 23, 2012 6:25 pm

'Danku, danku meneer!' Zei ik en ik zou hem wel om de hals kunnen vliegen van blijdscahp, maar dat was niet netjes van me en onhandig, met mijn handen langs mijn lichaam, bleef ik staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Klein theater - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klein theater   Klein theater - Pagina 2 Emptyma apr 23, 2012 6:29 pm

'Nou, dan ga ik maar weer eens.' Zei hij en glimlachte nog steeds naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Klein theater - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klein theater   Klein theater - Pagina 2 Emptyma apr 23, 2012 6:40 pm

Ik knikte en keek toen om naar waar ik mee bezig was. 'Meneer, mag ik u bedanken?' Vrieg ik nu toch en ik keek hem opnieuw blozend aan.



Nee, de meet mag niet stoppen xd. Dan heb ik op school niets te doen, of noem een nieuwe locatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Klein theater - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klein theater   Klein theater - Pagina 2 Emptyma apr 23, 2012 6:48 pm

'Natuurlijk.' Zei hij en glimlachte naar haar. 'maar je verdient deze kans.'

Anders doen we gesprek met Lord Petram.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Klein theater - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klein theater   Klein theater - Pagina 2 Emptyma apr 23, 2012 6:53 pm

Onzeker sloeg ik mijn armen rond zijn nek en ging ik op mijn tenen staan. 'Danku, dankuwel!' zei ik en ik sloot mijn ogen eventjes. Dit was echt een hele grote kans voor me!


Of ik kom bloemen in zijn kamer zetten en zijn kamer opruimen? Beide kan ook
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Klein theater - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klein theater   Klein theater - Pagina 2 Emptyma apr 23, 2012 6:57 pm

Elliot keek haar verbaasd aan, maar liet haar gewoon doen wat ze deed. 'Maar nu moet ik wel gaan, anders hou ik je te lang van je werk af.'

Ja, kan ook. Wiens kamer dan? Petram of Varlow?
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Klein theater - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klein theater   Klein theater - Pagina 2 Emptyma apr 23, 2012 7:00 pm

varlow.

Ik liet hem weer los en knikte nog steeds met een blij gezicht. 'Natuurlijk meneer.' Ik liep terug naar de coulissen zodat ik de jurk uit kon doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Klein theater - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klein theater   Klein theater - Pagina 2 Emptyma apr 23, 2012 7:05 pm

'Dan zie ik later wel weer.' Zei hij en liep naar de deur. 'Toekomstige zangeres.' Voegde hij eraan toe.

Maar mijn kamer is al bezet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Klein theater - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klein theater   Klein theater - Pagina 2 Emptyma apr 23, 2012 7:17 pm

Anders gaan we beide naar Petrams kamer en vraagt Ellit het meteen.

'Dag meneer,' zei ik en ikl trok de jurk uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Klein theater - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klein theater   Klein theater - Pagina 2 Emptyma apr 23, 2012 7:19 pm

Is goed, maar dan speel ik beide op Elliots account.

'Dag,' Zei hij en liep weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Klein theater - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klein theater   Klein theater - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 7:04 am

Elliot zat achter de piano de stukken te oefenen en had inmiddels ook wat te eten laten brengen, maar helemaal niet opgegeten aangezien hij van zichzelf percee het lied moest kennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Klein theater - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klein theater   Klein theater - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 7:06 am

Ik kwam het theatertje binnen en zag toen Elliot zitten. 'Hallo meneer Elliot,' zei ik en ik liep naar hem toe bij de piano.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Klein theater - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klein theater   Klein theater - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 7:11 am

Elliot stopte met spelen en glimlachte naar haar. 'Ben je er klaar voor? En heb je toevallig honger, want ik zit echt vol.' Zei hij en keek even naar het bord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Klein theater - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klein theater   Klein theater - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 7:14 am

Het was dat ik hem Elliot mocht noemen, dat ik ja durfde te zeggen. 'Eigenlijk wel ja,' zei ik en ik keek naar het bord wat naast hem stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Klein theater - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klein theater   Klein theater - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 7:16 am

'Pak maar, anders staat het hier toch voor niks.' Zei hij en keek nog even naar de partijen. 'Ik heb alvast drie liederen voor je uitgekozen. Gewoon zeggen als je ze niet leuk vind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Klein theater - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klein theater   Klein theater - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Klein theater
Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Rpg :: Leefruimtes-
Ga naar: