Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


You're never alone
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Wapenkamer

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

Wapenkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wapenkamer   Wapenkamer - Pagina 2 Emptyvr apr 27, 2012 10:10 am

Jayden zuchte teleurgesteld en trok het mes weg 'Ik 'trouw' ook nietvoor mijn lol met je broer hoor, dus we moeten allebei iemand anders zijn om in het plaatje te passen, maar dan hoef je hem niet bijna dood te laten sláan'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Wapenkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wapenkamer   Wapenkamer - Pagina 2 Emptyvr apr 27, 2012 5:26 pm

Elliot draait snel om enloopt een stukje achteruit. 'Hij is niet bijna dood. Sindolf is sterk. Deze straf koos ik trouwens niet.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

Wapenkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wapenkamer   Wapenkamer - Pagina 2 Emptywo mei 09, 2012 3:31 am

'Kan me niet schelen, iedereen moet verwond worden hier. Ja Sindolf is sterk, maar hoorde je zijn schreeuw? Dat klonk niet alsof hij het makkelijk aan kon en alsof hij zo sterk was' snauwde ze. 'Maar ik pak nu het mes wat ik nodig heb en ga weer, ik heb geen zin meer om je uberhaupt in mijn buurt te hebben' zei ze arrogant en ze trok haar pols los waarna ze een willekeurig mes pakte en de kamer uitliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Wapenkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wapenkamer   Wapenkamer - Pagina 2 Emptywo mei 09, 2012 3:36 am

Elliot keek haar woedend na en zuchtte toen. Wat een slet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wapenkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wapenkamer   Wapenkamer - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wapenkamer
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Rpg :: Rest-
Ga naar: