Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


You're never alone
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Pad voor kasteel

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
AuteurBericht
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Pad voor kasteel - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pad voor kasteel   Pad voor kasteel - Pagina 9 Emptyza sep 08, 2012 12:28 am

Elliot hielp haar een beetje en ging toen langs haar zitten. 'Ben je er klaar voor?' vroeg hij en glimlachte naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Pad voor kasteel - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pad voor kasteel   Pad voor kasteel - Pagina 9 Emptyza sep 08, 2012 12:40 am

'Helemaal. Samen zijn met jou.' Ik pakte zijn hand vast en keek uit het raampje naar mijn familie die naast mijn raampje was komen staan. We hadden een sobere koets. Dat had Elliot gewild zodat we niet opvielen en ik vond het best. Ik hoefde niet te pronken met wat ik had gekregen. Ik ging voor Elliot en daar zat dit gewoon bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Pad voor kasteel - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pad voor kasteel   Pad voor kasteel - Pagina 9 Emptyza sep 08, 2012 1:08 am

Elliot keek even naar zijn vader die hem serieus aankeek, alsof hij wou zeggen dat ik er alles aan moest doen om haar tegen te houden om de dorpen te gaan bezoeken. Serieus knikte ik en glimlachte toen weer naar Amèlie. 'We kunnen.' Zei hij iets harder tegen de koetsier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Pad voor kasteel - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pad voor kasteel   Pad voor kasteel - Pagina 9 Emptyza sep 08, 2012 1:13 am

Ik zwaaide naar mijn familie en kuste het glas eventjes naar ze. Al snel waren ze uit het zicht en legde ik mijn hoofd tgen Elliots schouder aan. 'Is het ver?' vroeg ik en ik trok zijn arm zachtjes rond mijn schouders heen. Ik was eindelijk echt zijn vrouw.' Kort keek ik naar mijn prachtige ring die nu rechts zat in plaats van links.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Pad voor kasteel - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pad voor kasteel   Pad voor kasteel - Pagina 9 Emptyza sep 08, 2012 1:16 am

'Nee, het is maar eventjes. Ga anders maar even slapen.' zijn hij en wreef zacht over haar arm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Pad voor kasteel - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pad voor kasteel   Pad voor kasteel - Pagina 9 Emptyza sep 08, 2012 1:18 am

'En dan,' fluisterde ik en ik kreeg een lach. 'Dan hebben we een huwelijksnacht.' Ik keek naar hem op en kuste kort zijn wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Pad voor kasteel - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pad voor kasteel   Pad voor kasteel - Pagina 9 Emptyza sep 08, 2012 1:29 am

Elliot glimlachte en knikte. 'Jazeker.' Zei hij en kuste haar op haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Pad voor kasteel - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pad voor kasteel   Pad voor kasteel - Pagina 9 Emptyza sep 08, 2012 2:57 am

Ik sloot mijn ogedn en glimlachte breed naar hem. 'Ik kan niet wachten,' fluisterde ik liefdevol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Pad voor kasteel - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pad voor kasteel   Pad voor kasteel - Pagina 9 Emptyza sep 08, 2012 3:05 am

Elliot glimlachte en sloot zijn ogen ook, maar hij was niet van plan on te gaan slapen. Nadenken, dat wou hij gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Pad voor kasteel - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pad voor kasteel   Pad voor kasteel - Pagina 9 Emptyza sep 08, 2012 3:13 am

Ik legde mijn wang tegen zijn schouder aan en sukkelde in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Pad voor kasteel - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pad voor kasteel   Pad voor kasteel - Pagina 9 Emptyza sep 08, 2012 3:16 am

Blijft wakker en denkt na.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Pad voor kasteel - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pad voor kasteel   Pad voor kasteel - Pagina 9 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pad voor kasteel
Terug naar boven 
Pagina 9 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Voor de kerkers.
» Gang voor de ziekenzaal
» Ziekenzaal voor Benjamin
» Ziekenzaal voor Jayden
» De moestuinen vlak voor de boerderij

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Rpg :: Het bos-
Ga naar: