Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


You're never alone
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Cherry Blossem;)

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Lord Petram
Admin
Lord Petram


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 18-04-12

Cherry Blossem;) Empty
BerichtOnderwerp: Cherry Blossem;)   Cherry Blossem;) Emptyzo apr 22, 2012 3:24 am

Cherry Blossem;) Tumblr_lizj1umMjS1qbf9sdo1_500_large
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fortispetram.actieforum.com
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

Cherry Blossem;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cherry Blossem;)   Cherry Blossem;) Emptydi apr 24, 2012 7:41 am

Het was Jayden opgedragen om de brug te gaan vegen, zodat alle roze blaadjes er vanaf waren voordat er iemand van adel zou komen. Ze veegde rustig de blaadjes het water in en gaapte een keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Cherry Blossem;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cherry Blossem;)   Cherry Blossem;) Emptydi apr 24, 2012 7:44 am

Ik had vrij en kwam aanlopen waar ik Jayden zag vegen. 'Hee,' zei ik en ik ging op de rand van de oever zitten en stak mijn voeten in het water nadat ik mijn rok had opgetild. 'Bijna klaar?' vroeg ik haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Cherry Blossem;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cherry Blossem;)   Cherry Blossem;) Emptydi apr 24, 2012 7:46 am

Ik had vrij en kwam aanlopen waar ik Jayden zag vegen. 'Hee,' zei ik en ik ging op de rand van de oever zitten en stak mijn voeten in het water nadat ik mijn rok had opgetild. 'Bijna klaar?' vroeg ik haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth Thompson

Elizabeth Thompson


Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 26

Cherry Blossem;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cherry Blossem;)   Cherry Blossem;) Emptydi apr 24, 2012 7:48 am

Terug van de bijeekomst loop ik naar de Cherry Blossem. Ik heb het altijd wel een mooie plek gevonden. Meestal ging ik pootje baden of de vissen voeren. Dat laatste deed ik vaak met Marie en Sophia. Rustig loop ik richting de vijver met de roze bloemen er omheen. Ik zie iemand vegen. Fijn, ik wilde net even alleen zijn. Ik loop naar de steiger pootje baden. Ik zie dat aan de oever het dienstmeisje Amelie zit. Nog iemand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

Cherry Blossem;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cherry Blossem;)   Cherry Blossem;) Emptydi apr 24, 2012 7:50 am

Jayden glimlachte even 'He Amèlie, hoe gaat het met je? Ja ik ben bijna klaar' zei ze even glimlachend waarna ze weer verder ging. Ze keek even om en zag Elizabeth aan komen. 'Goedemiddag vrouwe Thompson' zei ze opgewekt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Cherry Blossem;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cherry Blossem;)   Cherry Blossem;) Emptydi apr 24, 2012 7:58 am

'Leuk, kom je dan zo bij me zitten?' vroeg ik en toen ik omkeek zag ik Elizabeth Thompson aankomen. 'Goedenmiddag,' zei ik haar en ik knikte er beleefd bij. Waareom moest zij hier nou zo nodig weer zijn? Ik wilde of alleen zijn, of met iemand waarmee ik tenminste kon praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth Thompson

Elizabeth Thompson


Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 26

Cherry Blossem;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cherry Blossem;)   Cherry Blossem;) Emptydi apr 24, 2012 8:18 am

'Goedemiddag,' zeg ik beleefd. Ik pak een koordje en en naald en pak een paar bloesemblaadjes die om me heen liggen. Ze zijn nog goed. Ik bind het koordje aan de naald en ga een ketting maken van bloesemblaadjes. De blaadjes zijn van licht roze naar donker roze, wat een leuk effect geeft. Ik hoor Amelie en Jayden praten. De nachtrit deze week met Jayden was heel mooi. Ik had gehoord van het nieuws van Jayden en de broer van Elliot. De broer was verliefd op Jayden! Nu werd ze, als ze met hem trouwt, ook van adel. Ik kon het me niet voorstellen. Ik vind wel dat iedereen gelijk is maar of Jayden zich als adel kan gedragen. Ik trek mijn rode jurk op zodat hij niet in het water valt. De ketting is bijna af. Als ik de laatste blaadjes eraan heb doe ik hem om mijn nek en knoop de uiteindes aan elkaar vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

Cherry Blossem;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cherry Blossem;)   Cherry Blossem;) Emptydi apr 24, 2012 8:37 am

Jayden hoopte dat niet veel mensen het wisten van haar en Demian, maar het was adel en het zou nou eenmaal snel rondgaan. 'Is goed Am, ik kom zo' zei ze glimlachend en ze veegde de laatste blaadjes van de steiger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Cherry Blossem;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cherry Blossem;)   Cherry Blossem;) Emptydi apr 24, 2012 8:53 am

Ik begon me uit te kleden. ZIn om bij Elizabeth te zitten had ik gewoon niet. Ze voelde zich zo goed, zoveel beter en Jayden en ik waren gewoon dienstmeuisjes en we waren hetzelfde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth Thompson

Elizabeth Thompson


Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 26

Cherry Blossem;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cherry Blossem;)   Cherry Blossem;) Emptydi apr 24, 2012 9:27 am

Soms was ik wel jaloers op dienstmeisjes. Ze hadden een vrij leven en ze konden na hun werk doen wat ze wilde. Ik moest oppassen wat ik deed. Ik moest altijd netjes en beleefd zijn. Op een geven moment wordt het irritant om je de hele tijd hetzelfde te gedragen. Jayden kwam met de veger langs mij. 'Hoe gaat het met je paard?' vroeg ik. Ze weet wel welk paard ik bedoel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

Cherry Blossem;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cherry Blossem;)   Cherry Blossem;) Emptywo apr 25, 2012 4:04 am

Jayden glimlachte even 'Mijn paard? O, ja het gaat prima met hem maar ik denk dat hij over een paar dagen een nieuw hoefijzer nodig heeft...' antwoorde ze. 'En hoe is het met Uw paard vrouwe?' vroeg ze toen. Ze bleef even voor haar staan en wachte af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth Thompson

Elizabeth Thompson


Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 26

Cherry Blossem;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cherry Blossem;)   Cherry Blossem;) Emptywo apr 25, 2012 9:38 am

'Met Heather gaat alles goed. En noem me maar Elizabeth.' Ik had bedacht dat iedereen me gewoon Elizabeth mocht noemen omdat vrouwe zo oud klinkt. Ik stap op zodat Jayden erbij kan. 'Ik hoorde over u en Demian. Is het officieel?' vraag ik aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Cherry Blossem;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cherry Blossem;)   Cherry Blossem;) Emptydo apr 26, 2012 9:48 am

ik kwam boven water en keek verbaasd naar Jayden. Wat? Demian? Ik wist wel dat ik er niet tussendoor mocht, dat was protocol, maar ik kon mijn mond niet houden. 'Wat met Demian?' vroeg ik en ik fronste. Had ze niet een geheime verliefdheid op Benjamin? Zij pasten zo goed bij elkaar!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

Cherry Blossem;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cherry Blossem;)   Cherry Blossem;) Emptydo apr 26, 2012 9:58 am

Jayden knikte 'Ja, hij heeft het officieel gemaakt' zei ze moeilijk, ze verkreeg het bijna niet over haar lippen. Ze keek even naar Amèlie en wou het uitleggen, maar zweeg nog even. 'Demian... heeft me tijdens het dinée ten huwelijk gevraagd.' zei ze toen maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth Thompson

Elizabeth Thompson


Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 26

Cherry Blossem;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cherry Blossem;)   Cherry Blossem;) Emptyza apr 28, 2012 10:09 am

'Dat is geweldig nieuws. Alvast gefeliciteerd!' ik ben wel blij voor haar. Niet elke dag heeft een dienstmeisje de eer om met een adel te trouwen. Ik speel een beetje met mijn voeten door het water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Cherry Blossem;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cherry Blossem;)   Cherry Blossem;) Emptyza apr 28, 2012 10:22 am

'Hij deed wat?!' vroeg ik nu en boos kwam ik weer uit het water gezwommen. 'Wil hij je kapot maken of...' Mijn mond viel stil en ik dacht aan de woorden van Elliot. 'Jayden, nee je mag niet met hem trouwen! Hij maakt je dood! Ik meen het!' Elizabeth vergat ik helemaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

Cherry Blossem;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cherry Blossem;)   Cherry Blossem;) Emptyzo mei 06, 2012 7:05 am

'Ja, geweldig nieuws' mompelde ze. Ze keek droevig naar Amèlie 'Het is nu al zo, ik kan er niks meer aan veranderen'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth Thompson

Elizabeth Thompson


Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 26

Cherry Blossem;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cherry Blossem;)   Cherry Blossem;) Emptyzo mei 06, 2012 9:59 am

'Wil je dit niet? Het is de kans van je leven!' Ik wil haar laten realiseren dat ze geluk heeft om met een adel te trouwen. Of wil ze het echt niet? Aangezien haar gezicht....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Cherry Blossem;) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cherry Blossem;)   Cherry Blossem;) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Cherry Blossem;)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Rpg :: Het bos-
Ga naar: