Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


You're never alone
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Waterval diep in het bos

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Elizabeth Thompson

Elizabeth Thompson


Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 26

Waterval diep in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Waterval diep in het bos   Waterval diep in het bos Emptydo mei 03, 2012 8:45 am

http://nl.123rf.com/photo_3775894_kleine-waterval-in-een-japanse-tuin.htmlq
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Waterval diep in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waterval diep in het bos   Waterval diep in het bos Emptyzo mei 06, 2012 6:16 am

Ik had een dik deken rond me en zat naast de waterval met mijn voeten in het water. Ik had het de laatste tijd koud en Elliot was zo lief voor me, maar ik werd gek van alles. Iedereen wilde steeds voor me zorgen en dat was ik niet gewend. Ik zorgde juist altijd voor iedereen. VOor Elliot had ik een briefje geschreven dat ik eventjes ergens ging uitrusten zodat hij niet in de stress zou schieten, maar ik wist heus wel da thij toch bang zou zijn dat ik flauw zou vallen wanneer ik alleen was. Dat risico nam ik zelf maar. Ik had helemaal geen zin in eten, maar om mijn zin te verbeteren gaven ze me zoethout waar ik de hele dag op moest zuigen zodat ik meer zin kreeg in lekkere smaakjes. Zoethout zelf vulde niet erg en dus zat ik met het zoethout in mijn linkerhand en in mijn mond en het deken rond me, bij de waterval.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Waterval diep in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waterval diep in het bos   Waterval diep in het bos Emptyzo mei 06, 2012 6:22 am

Benjamin had zijn woede op Elliot afgereageerd en liep opgelucht terug. Hij schrok toen hij Amèlie zag. 'Wat doe jij hier?' Vroeg hij en hij liep naar haar toe. 'Ben je gek geworden?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Waterval diep in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waterval diep in het bos   Waterval diep in het bos Emptyzo mei 06, 2012 6:24 am

Geschrokken keek ik op naar Benjamin en ik schudde meteenmijn hoofd en keek hoe hij dichterbij kwam. 'Ik word moe van iedereen die voor me wil zorgen,' zei ik nu en ik keek naar mijn spiegelbeeld in het water. 'Het is... het is vreselijk, al zou je dat misschien niet denken.' Ik trko het deken strakker rond me en keek via het water naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Waterval diep in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waterval diep in het bos   Waterval diep in het bos Emptyzo mei 06, 2012 6:32 am

Benjamin ging naast haar zitten, en tuurde in het water. 'Ik snap het. Dat haat ik ook. Ik krijg dan het gevoel of ik zwak ben. Daarom moet je mensen laten zien dat je dat niet bent.' Hij hoopte dat ze de hint begreep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Waterval diep in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waterval diep in het bos   Waterval diep in het bos Emptyzo mei 06, 2012 6:36 am

'Maar iedereen denkt meteen dat ik zwak ben wanneer ze me zien,' mompelde ik en ik keek opzij naar Benjamin. 'En wat denk je? Ik... zie er nu uit als een skelet. Nog meer reden om me te willen helpen en me te behandelen als een klein kind.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Waterval diep in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waterval diep in het bos   Waterval diep in het bos Emptyzo mei 06, 2012 6:47 am

Benjamin keek haar grijnzend aan. 'Vind je mij er zwak uitzien, als je me ziet?' Vroeg hij nieuwsgierig en hij trok toen zijn shirt omhoog. Als je niet naar zijn afzichtelijke wond keek, waarvan hij geen zin had om die te verzorgen en omdat het geen grote wond was deed het niet veel pijn, zag je al zijn ribben. Benjamin was altijd al mager geweest, de laatste tijd was dit nog iets erger geworden. Gelukkig had hij er geen last van, maar het zag er niet fijn uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Waterval diep in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waterval diep in het bos   Waterval diep in het bos Emptyzo mei 06, 2012 6:49 am

Ik beet eventjes op mijn lip en voelde toen aan mijn eigen ribben. 'nee, jij ziet er sterk uit,' mompelde ik en ik deed zijn shirt naar beneden. ': Tenminste, als ik je zie met je shirt aan.' Mijn blik ging weer naar het water en ik liet het zoethout in het water vallen. 'Hoe doe je dat? Misschien past het wel niet bij me om er sterk uit te zien.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Waterval diep in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waterval diep in het bos   Waterval diep in het bos Emptyzo mei 06, 2012 6:56 am

'Hard werken.' Mompelde hij. Hij keek haar even aan. Als Elliot dood zou gaan zou hij haar heel veel verdriet doen. Dat was dan ook wel het enige wat hem tegen zou kunnen houden. Haar zwakheid, die hij altijd aanwezig voelde, en die zij haatte werkte misschien wel in haar voordeel. 'Maar voor een vrouw is dat geen optie. Je moet hard zijn, dat wel. Achter je mening staan. Weten wat goed voor je is. En misschien een beetje sexy zijn.' Noemde hij op. Hij vroeg zich af hoe ze op dat laatste zou reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Waterval diep in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waterval diep in het bos   Waterval diep in het bos Emptyzo mei 06, 2012 6:58 am

Stilletjes keek ik naar mijn weerspiegeling in het water. 'Ik sta achter mijn mening... Ik ben niet dom ook al zeggen mensen dat, maar... Ik zeg gewoon ja en amen, ik wil geen straf.' Over zjin laatste woorden dacht ik wat dieper na. 'Ik voel me niet sexy,' mompelde ik nu. 'Dan kan ik ook niet doen alsof ik dat ben. Wat is er nou sexy aan botten en fel? Ik lijk te aanhankelijk.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Waterval diep in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waterval diep in het bos   Waterval diep in het bos Emptyzo mei 06, 2012 7:05 am

Benjamin knikte. 'Misschien zegt je blik ook veel. Je moet rechtop staan, kin omhoog, en een beetje streng kijken. De eerste indruk is belangrijk.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Waterval diep in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waterval diep in het bos   Waterval diep in het bos Emptyzo mei 06, 2012 7:26 am

Langzaam knikte ik en ik tilde mijn kin l een stukje op. 'Maar da theeft niets met sexy te maken. Ik kan echt nooit jongens op mijn vingers winden hoor. Dat zit niet in me en zo zie ik er ook echt niet uit.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Waterval diep in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waterval diep in het bos   Waterval diep in het bos Emptyzo mei 06, 2012 7:42 am

Hij grijnsde. 'Misschien is dat niet zo'n goed idee nee. Maar dat hoeft ook niet.' Hij had nu al spijt over zijn opmerking, op deze manier dwaalden ze naar Elliot. 'Ik doe het anders wel voor, hoe je sterk eruit ziet.' Zei hij en hij stond op, pakte Amèlie bij haar hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Waterval diep in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waterval diep in het bos   Waterval diep in het bos Emptyzo mei 06, 2012 7:46 am

Ik trok me zachtjes aan zijn hand op en liet het deken langs me zakken en op de grnd vallen. Ik had een strak jurkje aan, wat ik altijd aan had en deed mijn kin een beetje omhoog, maar niet arrogant omhoog. Zachtjes schoot ik ineens in de lach. 'Doe jij me maar vrouwelijk sexy voor.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Waterval diep in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waterval diep in het bos   Waterval diep in het bos Emptyzo mei 06, 2012 7:55 am

Benjamin moest lachen. 'Daar ben ik ook niet zo goed in. Maar doe dit maar na.' Hij ging staan, hoe hij normaal stond en beelde zich in dat hij Elliot zag. Hij maakte zich iets groter en keek een beetje wantrouwig. Hij keek verwachtingsvol naar Amèlie. 'Laat zien dat je sterk in je schoenen staat.' Zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Waterval diep in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waterval diep in het bos   Waterval diep in het bos Emptyzo mei 06, 2012 7:57 am

Ik zag de grap er wel van in en het was voor het eerst sinds enige tijd dat ik moest lachen, dus deed ik hem zo goed mogelijk, maar een tikkeltje overdreven na. Hopelijk bleef bij een vriend ondanks dat hij Elliot haatte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Waterval diep in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waterval diep in het bos   Waterval diep in het bos Emptyzo mei 06, 2012 8:59 am

Hij grijnsde. 'Goed zo.' De ontspannen sfeer die tussen gen heerste had iets weg van die tussen Jayden en hij. Misschien was Elliot vermoorden toch niet zo'n goed idee. Hij zag steeds meer tussen het gesprek van hem en de verzetstrijders op. 'Doe nu eens dit.' Hij deed zijn handen in zijn zij, deed zijn hoofd een beetje scheef en keek haar overdreven afkeurend na.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Waterval diep in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waterval diep in het bos   Waterval diep in het bos Emptyzo mei 06, 2012 9:24 am

'Naar wie moet ik zo lelijk kijken dan?' vreg ik lachend en ik deed hem na. 'Als ik nou nog van adel was, kon ik het me voorstellen om zo te kijken. Lekker arrogant want ze voelen zich toch beter,' zei ik. 'Poets nu me schoenen maar!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Waterval diep in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waterval diep in het bos   Waterval diep in het bos Emptyzo mei 06, 2012 9:35 am

Hij grijnsde. 'Naar iedereen die je tegenkomt.' Grapte hij. 'Nouja, als je arrogant doet wíl niemand je helpen. Dat is een voordeel.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Waterval diep in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waterval diep in het bos   Waterval diep in het bos Emptyzo mei 06, 2012 9:57 am

Ik schoot in de lach. 'En leer menu eens aardig maar sterk te kijken, denk je niet dat ik daar het meeste aan heb?' Ik ging weer normaal staan en keek hem vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Waterval diep in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waterval diep in het bos   Waterval diep in het bos Emptyzo mei 06, 2012 10:08 am

'Hmm, even denken.' Hij ging tegenover haar staan en rechtte haar rug, en draaide haar hoofd zo dat ze hem recht aankeek. 'Niet naar de grond kijken.' Zei hij serieus. 'En met je gezicht, hmm. Welke emotie zou het beste zijn? In ieder geval geen angst.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Waterval diep in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waterval diep in het bos   Waterval diep in het bos Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Waterval diep in het bos
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Rpg :: Het bos-
Ga naar: