Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


You're never alone
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Grote balzaal

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Elizabeth Thompson

Elizabeth Thompson


Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 26

Grote balzaal Empty
BerichtOnderwerp: Grote balzaal   Grote balzaal Emptydo mei 03, 2012 8:52 am

http://www.google.nl/search?hl=nl&gl=nl&biw=320&bih=356&tbm=isch&sa=1&q=balzaal&btnG=#i=4
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Grote balzaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote balzaal   Grote balzaal Emptydi mei 08, 2012 6:59 am

Ik bevond me in de grote balzaal en ging afwachtend staan bij de deuren naar buiten. Elliot zou hier zo komen en dan... Dan zouden we aan onze band werken, maar ik zou henm ook opleiden tot een goede koning.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Grote balzaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote balzaal   Grote balzaal Emptydi mei 08, 2012 7:03 am

Elliot wou niet te laat komen op hun eerste echte "afspraak" maar hij had zolang bij Amèlie gezeten dat hij gewoon de tijd vergeten was. Hij rende Dion de gangen naar de balzaal en stopte net voor de deur en liep met een pokerface rustig naar binnen. 'Hallo vader.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Grote balzaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote balzaal   Grote balzaal Emptydi mei 08, 2012 7:06 am

Zijn borstkas verraadde dat hij had gerend en ik hield mijn hoofd scheef en keek hem emt net zo'n pokerface aan. 'En vertel? Waarom ben je zo laat? Geef mij maar eens een goede reden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Grote balzaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote balzaal   Grote balzaal Emptydi mei 08, 2012 7:31 am

'Het spijt me vader. Ik was bij Amèlie en was helemaal de tijd vergeten.' Zei hij en keek zijn vader eerlijk aan. Hij moest hem wel geloven, er was niks anders te zeggen. 'Het spijt me echt vader.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Grote balzaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote balzaal   Grote balzaal Emptydi mei 08, 2012 7:33 am

Een lichte glimlach verscheen om mijn lippen. 'Ik eis haar te zien na de training Elliot,' zei ik en ik keek hem in de ogen. Ik moest weten met wie ik te maken had, wie het hoofd van mijn zoon zo in de war bracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Grote balzaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote balzaal   Grote balzaal Emptydi mei 08, 2012 7:36 am

'Ik stel haar graag aan u voor.' Zei Elliot en twijfelde wel een beetje, maar liet hem dat niet zien. 'Wat gaan we vandaag doen vader?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Grote balzaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote balzaal   Grote balzaal Emptydi mei 08, 2012 7:40 am

'We gaan het bos in,' zei ik grjinzend. 'Eens laten zien of je een beetje kunt jagen. Of je wel met een kruisboog om kunt gaan.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Grote balzaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote balzaal   Grote balzaal Emptydi mei 08, 2012 7:44 am

Elliot knikte en was opgelucht dat ze iets "leuks" gingen doen. 'Ik zal u eens laten zien wat ik kan.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Grote balzaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote balzaal   Grote balzaal Emptydi mei 08, 2012 7:49 am

'Doe dat maar,' zei ik en ik liep de kamer uit. 'Nou, volg me maar snel.' Ik liep voor hem uit, pakte een scherp mes, stak deze in mijn riem en pakte een kruisboog buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Grote balzaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote balzaal   Grote balzaal Emptydi mei 08, 2012 7:55 am

Elliot liep achter hem aan en pakte zoals gewoonlijk een kokker pijlen en een boog. Dat was iets makkelijker, vond hij. Dan kon je fatsoenlijk richten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Grote balzaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote balzaal   Grote balzaal Emptydi mei 08, 2012 7:59 am

'Neem er ook zo een zoon,' zei ik en ik keek naar hem om. 'Je moet wel iets leren niet?' Ik grijnsde breed en wenkte hem. 'We hebben niet de hele dag de tijd.' Ja, zo was ik. Ik was hard en er moest gedaan worden wat ik zei, maar dan was ik wel aardig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Grote balzaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote balzaal   Grote balzaal Emptydi mei 08, 2012 8:03 am

Elliot legde de boog terug en pakte een kruisboog. Dit werd nog stuntelen met zo'n ding. Snel liep hij naar zijn vader. Nou kon hij hem bijna niks laten zien, maar hij ging het gewoon fake.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Grote balzaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote balzaal   Grote balzaal Emptydi mei 08, 2012 8:06 am

'Toch besloten die andere helemaal weg te leggen? Ik zei dat beide mochten, maar je moet sowieso met deze leren schieten.' Ik keek hem vragend aan en wachtte nog heel eventjes af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Grote balzaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote balzaal   Grote balzaal Emptydi mei 08, 2012 8:09 am

Elliot glimlachte en sloeg snel zijn boog om zijn schouder heen. Oke, nu voelde hij zich eerlijk gezegd iets zekerder. 'Oke, nu ben ik wel klaar.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Grote balzaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote balzaal   Grote balzaal Emptydi mei 08, 2012 8:12 am

Ik liep met hem richting het bos en keek slechts enkele keren naar hem opzij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Grote balzaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote balzaal   Grote balzaal Emptydo sep 06, 2012 9:15 am

Het bal na de kerk. Later dus

Ik had met mijn Elliot het bal geopend, maat was al snel aangetikt door Armand die met Mabel danste. Ik draaide me om en lachte naar hem. 'Tot straks El,' zei ik en ik sloeg mijn armen al om zijn nek heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anna Mary Kingston

Anna Mary Kingston


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 20-08-12

Grote balzaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote balzaal   Grote balzaal Emptydo sep 06, 2012 10:32 am

Armand had zijn zusje in zijn armen en grijnsde ' Nou kleintje, hoe voelt het om zo verbonden te zijn' vroeg hij nieuwsgierig. Over Am's schouder hield hij Mabel bij Elliot goed in de gaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Grote balzaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote balzaal   Grote balzaal Emptydo sep 06, 2012 6:31 pm

'Heel fijn Armand. Ik kan het niet helemaal uitleggen, maar ik... Ja ik ben gewoon blij dat iedereen nu weet en kan zien dat we bij elkaar horen.' Ik legde een hand op zijn wang en liet hem me aankijken. 'Hij doet Mabel niets hoor,' zei ik en ik trk een pruillip. 'Geef je kleine zusje nou eens alle aandacht. Je ziet me amper.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Anna Mary Kingston

Anna Mary Kingston


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 20-08-12

Grote balzaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote balzaal   Grote balzaal Emptydi sep 11, 2012 7:06 am

Armand schudde lachend zijn hoofd 'Sorry Am, ik ben een beetje overbezord denk ik... ik ben bang dat ze haar hier in dit kasteel als nog o9ppakken omdat ze haar weer ergens van proberen te verdenken of gewoon van verdenken. Ik vertrouwe er maar op dat Elliot haar goed beschermd.' zei hij terwijl hij draaide en stappen zette. 'Ik hou ook heel veel van jou hoor Am' zei hij met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Grote balzaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote balzaal   Grote balzaal Emptydi sep 11, 2012 7:12 am

'Ellito weet dat ze bij jou hoort en als koning heef thij de hoogste macht hoor.' Ik trko me wat hoger op nu ik mijn armen rond zijn nek sloeg. 'Broer,' vroeg ik extra lief. 'Ik ben moe, mag ik op je voeten staan dat jij danst.' Ik knipperde extra lief. 'Omdat ik je zo vreselijk heb gemist.' Om extra te smeken, kuste ik hem op zijn kaak en toen knipperde ik lief.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anna Mary Kingston

Anna Mary Kingston


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 20-08-12

Grote balzaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote balzaal   Grote balzaal Emptydo sep 13, 2012 10:32 pm

Armand lachtte even 'Nou zusje, zoals vroeger dan maar?' zei hij met een grijns en hij bleef even stilstaan om haar de gelegenheid te geven op zijn voeten te gaan staan. Stiekem wilde hij ook weer met Mabel dansen, maar met zijn zusje had hij al zolang niet meer gedanst dat dit ook goed voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Grote balzaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote balzaal   Grote balzaal Emptyvr sep 14, 2012 12:07 am

Ik zette mijn voeten zachtjes op de zijne en legde mijn wang toen tegen zijn schouder. 'Heeft pap er al over nagedacht of jullie hier komen wonen?' vroeg ik hem en tegelijekrtijd zocht ik met mijn ogen mijn vader op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Grote balzaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote balzaal   Grote balzaal Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Grote balzaal
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kleine balzaal
» Grote zaal.
» Grote zitkamer
» De grote kasteeldeur met gang erachter

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Rpg :: Leefruimtes-
Ga naar: