Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


You're never alone
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ziekenzaal

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20  Volgende
AuteurBericht
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Ziekenzaal - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 19 Emptydo mei 17, 2012 1:38 am

'Nee...' Fluisterde ik. 'Niet gaan..' Ik sloeg mijn ogen neer en werd weer helemaal rustig. De pijn werd ook minder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Ziekenzaal - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 19 Emptydo mei 17, 2012 1:44 am

'Nee Amèlie, ik laat jou niet lijden.' Zei hij en liep snel naar de gang. 'Iemand, kom even helpen.' Riep hij en liep snel weer terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Ziekenzaal - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 19 Emptydo mei 17, 2012 1:55 am

Een zuster kwam eraan en liep naar mjin bed toe. 'Wat kan ik doen?' vroeg ze Elliot en ik slikte en kee naar mijn ribben. Het ging wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Ziekenzaal - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 19 Emptydo mei 17, 2012 2:40 am

'Kunt u de pijn misschien verlagen of verkleinen?' Vroeg hij haar en keek even naar Amèlie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Ziekenzaal - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 19 Emptydo mei 17, 2012 2:43 am

'Uhm, we kunnen haar wat kruiden geven, amar op een nuchtere maag is dat nooit zo fijn.' Vragend keek ze me aan., 'Als je kan slapen, dan is dat het beste middel.' Zachtjes knikte ik en ik keek op naar Elliot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Ziekenzaal - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 19 Emptydo mei 17, 2012 3:00 am

'toch bedankt.' Zei hij en keek naar Amèlie. Ach, dan niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Ziekenzaal - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 19 Emptydo mei 17, 2012 3:22 am

'Of kunt u niet slapen?' vroeg ze e en ik schudde zachtjes mijn hoofd. 'nee... ik werd alleen wakker. Het gaat wel...' Ik keek omhoog naar Elliot en slikte. Hopelijk kon ik straks slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Ziekenzaal - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 19 Emptydo mei 17, 2012 3:52 am

Elliot ging op het krukje zitten en keek van de een naar het ander.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Ziekenzaal - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 19 Emptydo mei 17, 2012 3:57 am

'Msschien heb ik nog wat kruiden waarvan u onder zeil gaat. Die hoeft u niet in te nemen,' zei ze toen en ze keek me vragend aan. Heel langzaam knikte ik. 'Dat is wel goed..'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Ziekenzaal - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 19 Emptydo mei 17, 2012 4:08 am

Misschien was ze dan wat rustiger in haar slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Ziekenzaal - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 19 Emptydo mei 17, 2012 4:11 am

De zuster liep weg en ik keek Elliot recht aan. 'Het had niet gehoeven...' zei ik hem zachtjes, maar ik pakte wel zijn hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Ziekenzaal - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 19 Emptydo mei 17, 2012 4:13 am

'Dat moest wel.' Zei hij en kneep zacht in haar hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Ziekenzaal - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 19 Emptydo mei 17, 2012 4:45 am

Ik mompelde its onverstaambaars en sloot mijn ogen alvast. 'Kom je er weer bij liggen?' Vroeg ik hem zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Ziekenzaal - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 19 Emptydo mei 17, 2012 4:54 am

Elliot twijfelde even maar knikte toen. 'Ja, is goed.' Zei hij en ging op de rand zitten. Als ze dan maar niet weer flipte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Ziekenzaal - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 19 Emptydo mei 17, 2012 5:03 am

De zuster kwam eraan en keek even afwachtend naar ons. 'Ja?' Vroeg ze en ik knikte zachtjes. 'Ja...' Zei ik en ik rook al snel de heftige kruidengeur en niet veel later viel ik in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Ziekenzaal - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 19 Emptydo mei 17, 2012 5:37 am

Elliot wachtte tot de zuster klaar was en ging toen langs haar liggen. Slapen lukte eerst niet, maar hij kon het toch niet weerstaan en viel ook in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Ziekenzaal - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 19 Emptydo mei 17, 2012 5:39 am

Heel snel was ik weg en ook echt diep weg. Droomloos gelukkig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Ziekenzaal - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 19 Emptydo mei 17, 2012 6:11 am

Ellio slaapt
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Ziekenzaal - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 19 Emptydi mei 29, 2012 3:25 am

Later

Petram lag trillend op bed. Er liepen allemaal zusters op en neer om hem te helpen, maar niks leek te werken. 'Haal Varlow.' Mompelde Petram moeilijk. Zijn ogen waren helemaal rood, zijn stem was bijna weg en zijn huid zat onder rode vlekken en bulten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Ziekenzaal - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 19 Emptydi mei 29, 2012 3:27 am

Al snel kwam ik eraan en ik nam Elliot mee. Het zou vast niet lang duren totdat Petram zou sterven en ik voelde me schuldig, heel erg schuldig. Ik had slecht geslapen, maar dit viel gelukkig niet heel goed te zien. 'Opschieten zoon,' bromde ik hem gehaast toe en we liepen de ziekenkamer in. 'Petram! Heer!' riep ik toen ik hem zag en ik liep naar hem toe. 'Mijn God, wat is er met u gebeurd?' vroeg ik hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Ziekenzaal - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 19 Emptydi mei 29, 2012 3:35 am

Petram draaide zijn hoofd en keek even naar Varlow. Een zuster kwam naar hem toe en verzocht hem niet te druk te zijn. De heer had rust nodig. Elliot liep snel achter zijn vader aan en keek geschrokken naar de heer. Hij leek wel op Mistra toen haar lichaam in aanraking was gekomen met....Nee, dat kon niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Ziekenzaal - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 19 Emptydi mei 29, 2012 3:38 am

Ik kn ikte naar de zuster en ging naast Petram staan. Het was mijn gif, geurloos en eenmaal binnen maakte het je langzaam kapot, maar het was niet besmettelijk, niet gevaarlijk voor anderen. 'Wat is er met u gebeurd heer?' vroeg ik en ik ging naast hem zitten en keek hem ebzorgd aan. elaas wist ik maar al te goed wat er was gebeurd. Het was mijn schuld. Wat was ik nou voor een vader, voor een rechterhand?
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Ziekenzaal - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 19 Emptydi mei 29, 2012 3:43 am

Elliot liep achter zijn vader aan en keek onderzoekend naar Petram. Nee, dan kon niet. Het zou vast niet zo zijn. Petram schudde zijn hoofd en mompelde. 'Ik vertrouw je. Regel wat we hadden besproken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Ziekenzaal - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 19 Emptydi mei 29, 2012 3:48 am

Ik knikte heel zachtjes en voelde een mes door mijn hart gaan. "Ik vertrouw je," waren zijn woorden. 'Natuurlijk, altijd voor u,' mompelde ik en ik pakte zijn hand vast. Kort keek ik om naar Elliot en toen weer naar Petram. Nee, zelfs dat zou ik niet doen. Elliot zou gewoon met Amèlie trouwen als hij dat wilde. Wat was ik toch een vreselijke, leugenachtige man. 'Maar... U gaat niet dood hoor,' mompelde ik moeilijk. 'U komt er gewoon bovenop!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Ziekenzaal - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 19 Emptydi mei 29, 2012 3:51 am

Petram schudde zijn hoofd en probeerde in zijn hand te knijpen, maar het lukte al niet meer. 'Mijn tijd is gekomen, neem wraak voor me.' Zei hij en keek even naar Elliot. Het kasteel was toch al verdoemd, die jongen was de enige redden. Dus veel vertrouwen had Petram er niet meer in. Elliot keek nog steeds ongelovig mee en keek af en toe ook naar zijn vader. Nee, hij had schuld. Hij kon niet liegen. Niet meer tegen Elliot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ziekenzaal - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 19 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ziekenzaal
Terug naar boven 
Pagina 19 van 20Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gang voor de ziekenzaal
» Ziekenzaal voor Benjamin
» Ziekenzaal voor Jayden

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Rpg :: Rest-
Ga naar: