Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


You're never alone
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Bibliotheek

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Elizabeth Thompson

Elizabeth Thompson


Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 26

Bibliotheek  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bibliotheek    Bibliotheek  - Pagina 2 Emptyzo mei 13, 2012 9:33 am

Ik lach in mezelf. Ik kijk naar de titel van het boek. De eeuwige reis. 'Het boek de eeuwige reis gaat een eeuwige reis maken naar jou hoofd als je niet naar boven komt. Ik zwaai met een groot zwaar boek. Ik wilde hem niet laten vallen want als ik haar raakte zou ze vallen en dan zou ze dood vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Bibliotheek  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bibliotheek    Bibliotheek  - Pagina 2 Emptyzo mei 13, 2012 9:43 am

Ik keek twijfelend naar het boek en naar het stuk dat ik nog moest. 'Je raakt me toch niet,' zei ik en ik klom zo snel mogelijk verder naar beneden. Ik moest hier weg zien te komen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth Thompson

Elizabeth Thompson


Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 26

Bibliotheek  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bibliotheek    Bibliotheek  - Pagina 2 Emptywo mei 16, 2012 7:21 pm

Ik twijfel. Als ik het boek gooi kan ik haar op het hoofd raken, kan ze vallen en dan kan ze dood zijn, maar als ik dat niet doe komt ze ermee weg en dan vertelt ze tegen iedereen wie ik werkelijk ben. Ik kies voor het laatste, omdat ik niet iemand wil vermoorden, daar kom ik sowieso niet mee weg, en ik het andere wel aan kan. Ik loop naar binnen en zie dan opeens een sleutel liggen. Ik pak hem en ren snel naar het kastje toe. Het past. Als ik het open doe zie ik een lijst liggen van al zijn verdachten. Ik sta er niet op. Ik pak een veer met war inkt en schrijf met zijn handschrift: Amelie Dubois. Dat zal haar leren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bibliotheek  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bibliotheek    Bibliotheek  - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bibliotheek
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Rpg :: Leefruimtes-
Ga naar: