Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


You're never alone
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Gang voor de ziekenzaal

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Gang voor de ziekenzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gang voor de ziekenzaal   Gang voor de ziekenzaal - Pagina 2 Emptyza mei 19, 2012 9:32 am

'Ik zou niks anders willen. Ze is mijn leven.' Zei hij en keek hem serieus aan. 'Uw dochter is alles voor me en ik zou niet zonder haar kunnen leven. Dat is gewoonweg onmogelijk.' Het was de pure waarheid wat hij hier zei.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Gang voor de ziekenzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gang voor de ziekenzaal   Gang voor de ziekenzaal - Pagina 2 Emptyza mei 19, 2012 9:40 am

Antonius knikte. 'U heeft zeker wel door dat ik het niet zo heb met de adel, maar ik denk dat ik voor mijn dochter geen betere jongeman kan wensen. Ik doe het voor haar.' Hij glimlachte en gaf Elliot een schouderklopje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Gang voor de ziekenzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gang voor de ziekenzaal   Gang voor de ziekenzaal - Pagina 2 Emptyza mei 19, 2012 9:44 am

'U hebt al het recht om ons niet te mogen. Ik denk dat ik het precies zo had gezien als ik in uw schoenen stond.' Zei hij rustig en maakte moeilijk een glimlach. 'Dank u meneer. Dat betekend heel veel voor me.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Gang voor de ziekenzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gang voor de ziekenzaal   Gang voor de ziekenzaal - Pagina 2 Emptyza mei 19, 2012 10:09 am

Antonius glimlachte. 'We moeten maar allebei ons best doen elkaar een beetje te mogen, om van de trouwerij de mooiste dag uit Amèlies leven te maken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Gang voor de ziekenzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gang voor de ziekenzaal   Gang voor de ziekenzaal - Pagina 2 Emptyza mei 19, 2012 10:16 am

'Ja, er zal vast wel iets zijn wat we gemeen hebben. Misschien kunnen we dat zoeken.' Zei hij en had nog steeds de gemaakte glimlach op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Gang voor de ziekenzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gang voor de ziekenzaal   Gang voor de ziekenzaal - Pagina 2 Emptyza mei 19, 2012 10:20 am

Antonius knikte glimlachend maar zijn gedachten waren ergens anders. Hoe had dit kunnen gebeuren? Waarom was dit gebeurd, waarom zijn dochter. Hij kon begrip opbrengen voor Elliot, maar het bleef zwaar. Waarom was Amèlie bij Elliot niet veilig...
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Gang voor de ziekenzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gang voor de ziekenzaal   Gang voor de ziekenzaal - Pagina 2 Emptyza mei 19, 2012 10:24 am

'Laten we gewoon vrede sluiten. Voor Amèlie.' Zei hij en keek even langs hem af toen er een bediende voorbij kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Gang voor de ziekenzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gang voor de ziekenzaal   Gang voor de ziekenzaal - Pagina 2 Emptyza mei 19, 2012 10:36 am

'Laten we dat doen.' Antonius stak zijn grote, met eelt gevormde hand uit naar Elliot. 'Voor Amèlie.' Hij slikte, ze moest wel echt veilig blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Gang voor de ziekenzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gang voor de ziekenzaal   Gang voor de ziekenzaal - Pagina 2 Emptyza mei 19, 2012 10:43 am

Elliot schudde zijn hand en knikte. 'Voor Amèlie.' Het begon nu pas tot gem door te dringen dat Elliot goedkeuring had gekregen van haar vader.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Gang voor de ziekenzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gang voor de ziekenzaal   Gang voor de ziekenzaal - Pagina 2 Emptyza mei 19, 2012 10:58 am

Antonius liet Elliot weer los en zette een stap achteruit. 'Goed, dan ga ik maar weer achter de kinders aan.' Zei hij beleefd en hij glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Gang voor de ziekenzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gang voor de ziekenzaal   Gang voor de ziekenzaal - Pagina 2 Emptyza mei 19, 2012 11:00 am

'Oke,' Zei Elliot en knikte een keer naar hem. Rustig draaide hij zich om en liep hij de ziekenzaal in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Gang voor de ziekenzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gang voor de ziekenzaal   Gang voor de ziekenzaal - Pagina 2 Emptyza mei 19, 2012 11:15 am

Antonius liep snel weg. Hij wist nig niet wanneer hij het zijn vrouw zou vertellen, hij vond het erg moeilijk, maar ze moest het wel weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gang voor de ziekenzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gang voor de ziekenzaal   Gang voor de ziekenzaal - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gang voor de ziekenzaal
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ziekenzaal voor Benjamin
» Ziekenzaal voor Jayden
» Ziekenzaal
» Voor de kerkers.
» Pad voor kasteel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Rpg :: Rest-
Ga naar: