Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


You're never alone
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Slaapkamer Armand en Amèlie

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer Armand en Amèlie   Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Emptydi mei 22, 2012 9:07 am

Ik deed erg mijn best en kreeg het slaapjurkej zelf aan. Ik liet me languit zakkern enhaalde diep adem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer Armand en Amèlie   Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Emptydi mei 22, 2012 9:09 am

'Zal ik aan iedereen doorgeven dat je rust wilt?' Vroeg ze en stopte haat lekker in. 'slapen is goed voor je.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer Armand en Amèlie   Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Emptydi mei 22, 2012 9:15 am

Heel langzaam knikte ik. 'ARmand en mijn ouders,' zei ik en ik pakte zachtjes haar hand vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer Armand en Amèlie   Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Emptydi mei 22, 2012 9:17 am

'Dat zal ik doen. Zorg jij nou maar dat je je rust neemt. Die verdien je.' Zei ze en knew nog een laatste keer in haar hand voordat ze naar de deur liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer Armand en Amèlie   Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Emptydi mei 22, 2012 9:30 am

'Ik snap waarom iedereen zo gek op je is,' zei ik haar en ik keek haar na. 'Je bent... echt heel erg aardig.' Ik sloeg even mijn ogen neer.'Maar... wil je alsjeblieft zorgen dat Armand me.. niet vergeet,' vroeg ik heel zachtjes. Mocht ik dit wel vragen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer Armand en Amèlie   Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Emptydi mei 22, 2012 9:33 am

Mabel keek haar verbaasd aan en knikte. 'Ja, daar zorg ik voor.' Ze liep rustig naar de deur en zei zacht. 'Rust goed uit, welterusten.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer Armand en Amèlie   Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Emptydi mei 22, 2012 9:38 am

'Dankjewel,'z ei ik enik sloot mijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer Armand en Amèlie   Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Emptyma mei 28, 2012 8:24 am

Later.

Gillend van angst en huilend van het verdriet dat Elliot gestorven zou zijn, werd ik wakker. Ik besefte iet waar ik was en huilde door terwijl ik wakker was. Ik besefte het niet eens dat ik wakker was. VOor mij was Elliot echt geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer Armand en Amèlie   Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Emptydi mei 29, 2012 7:55 am

Armand had wat gehoord en was meteen naar boven gerent. Hij had de deur open geslagen en keek naar Amèlie 'Am wat is er? Heb je pijn?' vroeg hij snel en hij liep naar binnen om op haar bed te gaan zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer Armand en Amèlie   Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Emptydi mei 29, 2012 8:02 am

Ik schrok van zijns tem en het trk me terug in de realiteit. Ik stak mijn armen uit naar mijn grote broer. Ik voelde me zo klein, ik wilde graag hulp van mijn grote broer, zijn grote, beschermende armen om me heen. Tranen liepen nog over mijn wangen terwijl ik voorzichtig overeind kwam en ik me tegen zijn borst aan drukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer Armand en Amèlie   Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Emptydi mei 29, 2012 8:07 am

Armand zuchte en sloot zijn armen om haar heen 'Het komt goed, het was maar een droom' gokte hij, aangezien Joseph ook altijd zo lag als hij een nachtmerrie had gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer Armand en Amèlie   Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Emptydi mei 29, 2012 8:08 am

'Ik wil niet dat het een droom is,' snikte ik en ik keek naar hem op. 'OP het einde na dan,' fluisterde ik en ik hield zijn shirt nu zachtjes vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer Armand en Amèlie   Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Emptydi mei 29, 2012 8:22 am

Armand wiegde haar rustig in zijn armen. Van Mabel naar Amèlie en zo zou hij weer terug gaan, maar eerst wou hij weten wat er was gebeurd. 'Wat heb je gedroomd dan?' vroeg hij een beetje nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer Armand en Amèlie   Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Emptydi mei 29, 2012 8:24 am

'Dat Elliot me kwam halen,' snikte ik en ik wreef in mijn ogen en drukte mijn gezicht bijna in zijn shirt. 'Dat.. Elliot me...' Hard begon ik weer te huilen bij de gedachte dat hij hier niet meer was. dat alles een droom was en dat ik hem misschien nog wel lang niet zag. 'Dat hij me ten huwelijk vroeg!\'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer Armand en Amèlie   Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Emptydo mei 31, 2012 2:57 am

Armand zuchtte. 'Hij zal wel komen en je ten huwelijk vragen alleen nog niet nu.. Trouwens, waarom was het een nachtmerrie als dit gebeurde??' Vroeg hij voorzichtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer Armand en Amèlie   Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Emptydo mei 31, 2012 3:02 am

Ik hield hem goed vast en keek op naar mijn grote broer. 'Omdat.. omdat toen we dansten... Toen kwam...' Ik haalde diep adem en wreef langs mijn ogen. 'Toen kwam... Hij en hij vermoorde Elliot!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer Armand en Amèlie   Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Emptydo mei 31, 2012 5:29 am

Armand keek Amèlie aan en hield haar stevig vast 'Shht maar, hij zal niet dood zijn.. hij zit heel beschermd tussen 4 muren op je te wachten denk ik' zei hij rustig. Armand wilde niet eens weten wie 'hij' was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer Armand en Amèlie   Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Emptydo mei 31, 2012 5:39 am

Ik kneep zijn shirt samen in mijn handen en slikte. 'Maar hij is heuir niet! Dat is net zo erg!' snikte ik en ik verborg mijn gezicht weer in zijn shirt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer Armand en Amèlie   Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Emptydo mei 31, 2012 5:43 am

Armand zuchte en zweeg. Hij wist hoe erg hij Mabel had gemist die paar dagen en dit zou ook zwaar voor haar moeten zijn. 'Am, je bent sterk en hij zal wel komen of wij gaan terug, ik beloof je dat hem niks overkomt ook al mag ik hem niet zo.. Ik beloof het dus het gaat ook goed komen' verzekerde hij haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer Armand en Amèlie   Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Emptydo mei 31, 2012 6:00 am

Ik snikte en keek op naar hem. 'Echt... waar?' vroeg ik hem. 'Maar wat kan jij nou aan zijn veiligheid doen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer Armand en Amèlie   Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Emptyvr jun 01, 2012 11:48 am

'Veel meer dan jij weet en hoeft te weten zus' zei hij zacht en hij glimlachte even. 'Gewoon niet aan denken, het komt wel goed oke' verzekerde hij haar. 'Stop maar met huilen schat, het is niet nodig om die tranen je gezicht te laten bederven' zei hij liefjes en bleef haar omhelzen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer Armand en Amèlie   Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Emptyza jun 02, 2012 12:09 am

Ik verstopte mijn gezicht verder in zijn shirt en wreef tegelijkertijd langs mijn tranen. 'Ar... ik heb je echt gemist,' fluisterde ik en ik keek heel kort omhoog met mijn rode ogen. Hij stelde echt gerust en dat konden niet zo heel veel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer Armand en Amèlie   Slaapkamer Armand en Amèlie - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Slaapkamer Armand en Amèlie
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Amèlie Dubios
» Vertrek Amèlie
» De droom van Amèlie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Rpg :: De boerderij van familie Dubios-
Ga naar: