Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

You're never alone

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Rpg van Inge en Claudia

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 21 ... 34  Volgende
AuteurBericht
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Rpg van Inge en Claudia - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 9 Emptydi jun 19, 2012 5:24 am

ik trok snel mijn kleren aan, maar trok ook de lingerie van Bijou onder mijn kleren aan zodat ik eigenlijk iets schoons had. Ik strompelde naar beneden en keek geschrokken naar Jason. 'Jason?' vroer gik en ik schudde hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot

Aantal berichten : 2119

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 9 Emptydi jun 19, 2012 5:39 am

Ethan gooide de EHBO doos de kelder in en tilde Jason op die Hoj naar beneden bracht. 'Hij leeft nog, hij slaapt gewoon.' Zei hij haar en legde Jason op de grond. 'Zorg wel dat bijou het niet door heeft.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 9 Emptydi jun 19, 2012 5:41 am

ik knikte en keek Ethan eventjes aan. 'Dankjewel...' zei ik en ik bleef eventjes stil staan terwijl ik hem in de ogen keek. 'Oke...' Ik liep nu naar beneden en ging naast Jason zitten en opende de EHBO-doos.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 9 Emptydi jun 19, 2012 5:47 am

Ethan deed de deur van de kelder dicht en pakte het bebloedde mes van de grond en begon ermee te spelen.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 9 Emptydi jun 19, 2012 5:59 am

Ik zocht naar een pincet en ging wond voor wond na of er nog glas in zat en de scherven legde ik op een doekje neer. Na iedere wond goot ik er wat alcohol in om het schoon te maken en plakte ik er een gaasje op.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 9 Emptydi jun 19, 2012 6:04 am

Jason werd wakker van de pijn en voelde moeilijk aan de gaasjes. 'Het spijt me.' Zei hij moeilijk en voelde meteen weet alle pijn in zijn wangen terugkomen.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 9 Emptydi jun 19, 2012 6:11 am

'Niet praten,' zei ik en ik plakte een gaasje op zijn wond. 'hopelijk groeit het samen,' zei ik en ik keek nu verder in de doos. Nu was ik hopelijk aan de beurt.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 9 Emptydi jun 19, 2012 6:14 am

Jason hield zijn mond en sloot zijn ogen even. Hoe kon hij ook zo stom zijn. Nu had zij er ook voor moeten boete, dat had ze niet verdient.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 9 Emptydi jun 19, 2012 6:16 am

Ik pakte drukverband uit de doos en begon mijn voet zo goed als ging in te binden.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 9 Emptydi jun 19, 2012 6:21 am

Jason kwam rustig omhoog en keek naar de EHBO doos. Ze had het gewoon echt gedaan.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 9 Emptydi jun 19, 2012 6:27 am

Ik klemde mijn tanden op elkaar en voelde me boos worden op de hele wereld. Waarom kon ik niet pijn vrij zijn,w aarom hield er niemand van me?' Ik keek naar mijn schouder en beet hard op mijn lip. 'Hoe doe ik dit...' mompeld eik.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 9 Emptydi jun 19, 2012 6:31 am

Jason pakte het verband uit haar handen en trok de rand van haar shirt iets naar beneden en begon haar schouder te verbinden.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 9 Emptydi jun 19, 2012 6:32 am

Ik keek naar Jason en hield mezelf helemaal stil. 'Haat je me..' vroeg ik heel langzaam. 'Dat je wilde ontsnappen en door de ruit sprong?' Mijn stem begon te trillen enik stond weer op het punt van in huilen uitbarsten.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 9 Emptydi jun 19, 2012 6:36 am

Jason schudde zijn hoofd en legde de spullen weer in de doos. Hij kon helaas amper praten.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 9 Emptydi jun 19, 2012 6:45 am

Ik keek hem twijfelend aan en probeerde toen de doos dicht te doen.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 9 Emptydi jun 19, 2012 6:48 am

Ethan keek naar de grond en begon rustig letters op de grond te vormen. In de hoop dat ze het snapte. Hij probeerde "Ik hou het hier niet meer uit.' Te schrijven.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 9 Emptydi jun 19, 2012 6:52 am

Ik keek naar wat hij deed en voelde toen woede opkomen. 'Je zit hier nog maar een halve dag en ik al weken...' zei ik en ik stond met moeite op, liep naar de trap en beklom die op mijn knieën. 'En de jonge van wie ik hield heeft me verraden.'
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 9 Emptydi jun 19, 2012 6:57 am

Jason keek naar de grond. Ja, hij wist dat ze hier langer zat, maar niet iedereen is mentaal sterk. 'Sorry.' Fluisterde hij en trok zijn knieën weer op.

Ethan zat nog steeds met een mes te spelen.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 9 Emptydi jun 19, 2012 6:59 am

ik klopt boven aan de deur en bleef op de grnd zitten wachten tot hij zou komne. Kort keek ik naar Jason en ik glimlachte zwakjes.

Ik reed de straat in.

Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 9 Emptydi jun 19, 2012 7:01 am

Ethan gooide het mes op de grond en liep naar de deur. 'Als je me weer gaat aanvallen, zeg dat dan even. Heb er geen zin in nu.'

Jason keek verbaasd naar Amèlie en wachtte af wat ze ging doen.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 9 Emptydi jun 19, 2012 7:05 am

'ik ben het en ik wil je de EHBO-doos teruggeven,' zei ik en ik bleef naar de deur opkijken.

Ik stopte de auto.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 9 Emptydi jun 19, 2012 7:06 am

Ethan hoorde haar auto en opende de deur. Hij pakte de ehbo doos en gooide de deur toen weer weg en zette de dood snel weer weg. Ontschuldig ging hij weer met het mes spelen.

Jason ging op zijn rug liggen.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 9 Emptydi jun 19, 2012 7:11 am

Ik kroop naar beneden en pakte het deken en keek naar jason. Ik hield hem voor hem open en wachtte af.

Op mijn hoge hakken kwam ik binnengestapt en zag ik Ethan zitten. 'he schatje,' zei ik hem en ik liep meteennaar hem toe.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 9 Emptydi jun 19, 2012 10:15 am

Ethan glimlachte naar haar en stond op. 'Hey, alles goed gegaan?'

Jason kroop naar haar toe en ging langs haar zitten.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 9 Emptydi jun 19, 2012 6:56 pm

'Ja, ik heb in Kloppenburg gepint,' zei ik hem en ik zakte op zijn schoot neer. Ik hield vreselijk van deze jongen.

Ik sloeg het deken ook om hem heen en legde mijn handen voor de zachtheid onder mijn hoofd.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 9 Empty

Rpg van Inge en Claudia
Terug naar boven 
Pagina 9 van 34Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 21 ... 34  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Offline :: Offline-
Ga naar: