Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

You're never alone

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Rpg van Inge en Claudia

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 24 ... 34  Volgende
AuteurBericht
Elliot

Elliot

Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Rpg van Inge en Claudia - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 14 Emptydo jun 21, 2012 5:35 am

Jason schudde zijn hoofd en kwam rustig overeind. 'Maar het is mijn schuld.' Zei hij en liep weer naar de dozen toe en begon ze uit te pakken. Het was gewoon zijn schuld. Punt uit.

Ethan glimlachte en knikte. 'Die is inderdaad prachtig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

Aantal berichten : 2133
Leeftijd : 28

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 14 Emptydo jun 21, 2012 5:52 am

Ik hinkte hem met een zucht achterna en ging zitten. 'Ik ga je negeren als je het nog ee keer zegt,' zei ik hem als zwak verzet.

Ik keek hem blij aan en ging achter het glas staan. 'Ziet het er vreemd uit?' vroeg ik.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 14 Emptydo jun 21, 2012 5:57 am

Jason keek naar de spullen en ging gewoon door. 'Het is mijn schuld. Dit is de pure waarheid.' Zei hij en keek naar de troep die hij nu het liefste door het inie minie zolderraampje wou gooien.

Ethan lachte en zei. 'Ik zie alleen maar een prachtige vrouw.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 14 Emptydo jun 21, 2012 6:04 am

Ik deed een sexy pose en kwam toen weer naar hem toe. 'Nu iemand zoeken,' zei k hem.

Boos keek ik naar hem op en ik ging door met een zware doos en probeerde alles met één hand te tillen.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 14 Emptydo jun 21, 2012 6:13 am

Jason keek naar haar en stond op. Snel pakte hij het van haar over en schudde zijn hoofd. 'Amèlie, doe alsjeblieft niet.' zei hij en zette het op de grond.

Ethan knikte en liep naar de kassa waar hij op het belletje tikte.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 14 Emptydo jun 21, 2012 6:17 am

Ik fronste mijn wenkbrauwen en keek hem aan. Hij luisterde ook niet naar mij en ik pakte een volgend iets uit de doos en mijn gezicht vertrok.

Ik bleef bij de kleuren kijken en had eengrote lach op mijn gezicht.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 14 Emptydo jun 21, 2012 6:39 am

Jason trok het uit haar handen en schudde zijn hoofd. 'Doe jezelf nou niet meer pijn dan nodig. Anders bind ik je ergens aan vast. Ik meen het Amèlie.' Zei hij en voelde het bloed onder het gaasje komen omdat hij zijn mond te ver open trok.

Ethan keek grijnzend naar de man die achter de balie kwam sstaan. 'Mijn vriendin wil wat bestellen.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 14 Emptydo jun 21, 2012 6:44 am

Ik keek hem verbaasd aan en kon toen niets anders dan glimlachen. 'Ik geloof er helemaal niets van hoor dat je me gaat vastbinden,' zei ik en ik keek hem nu echt vrolijk aan. 'Je doet je geen pijn toch?' vroe gik nu bezorgd.

Ik liep nu ook maar naar hun toe en knikte. 'Wij iwllen gekleurd glas!'
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 14 Emptydo jun 21, 2012 8:58 am

'Nee, je doet jezelf pijn en ik ben bereid om daar maatregelen voor te treffen.' Zei hij ze voelde onbewust aan zijn wang en smeerde meteen zijn rode vingers aan zijn broek af. Helaas had hij door Ethan geen hemd meer.

Ethan glimlachte en de werknemer haalde wat formulieren.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 14 Emptydo jun 21, 2012 9:03 am

Geschrokken keek iok naar zijn wang en ik kwam overeind en drukte zijn handen weg. 'Doet het pijn?'vroeg ik en ik voelde aan zijn wang en beet hard op mijn lip. Het zou eigenlijk gehecht moeten worden.

Ik stond half springend naast Ethan te wachten.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 14 Emptydo jun 21, 2012 9:11 am

Jason stapte snel naar achter en schudde zijn hoofd. 'Nee, het gaat.' Zei hij en keek de andere kant op zodat ze het niet kon zien.

Ethan vulde de formulieren in en sloeg een arm om haar heen. 'Rustig aan jij.' Zei hij plagend en kuste haar een keer.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 14 Emptydo jun 21, 2012 9:14 am

'Lieg niet,' zei ik met een zachte, moederlijke stem en ik trok zijn gezicht zachtjes naar me toe. 'Ik wil je helpen...'

Ik sloeg mijn armen rond zijnm middel en keek blij mee met wat hij op schreef.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 14 Emptydo jun 21, 2012 9:16 am

Jason keek haar serieus aan en zei. 'Het gaat echt.'

Ethan zette zijn handtekening en glimlachte naar de man. 'Zo snel mogelijk, mjin schatje houdt niet van wachten.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 14 Emptydo jun 21, 2012 9:34 am

Ik zuchtte en ging toen maar weer verder.

Ik kreeg een lach op mijn gezicht en kuste zijn wang eventjes. 'Ja meneer,' zei k de verkoper.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 14 Emptydo jun 21, 2012 9:37 am

Jason sorteerde een paar dingen in dozen en zuchtte.

Ethan sloeg zijn arm om haar heen en liep rustig de winkel met haar uit. 'Laten we even bij de schoonmakers kijken.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 14 Emptydo jun 21, 2012 9:40 am

'Kon ik je maar verder helpen...' zei ik zachtjes en ik sorteerde verder.

Ik giechelde gemeen en knikte. 'Ja, doen we.'
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 14 Emptydo jun 21, 2012 9:43 am

Jason keek even naar haar opzij en schudde zijn hoofd. 'Wat je ook doet, het blijft een wond en zal altijd open gaan. Aangezien ik mijn mond toch niet kan houden.'

Ethan zette haar in de bijrijdersstoel en ging zelf snel achter het stuur zitten.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 14 Emptydo jun 21, 2012 9:48 am

'Ik houd mijn kop wel, dan kun jij ook stil zijn,' zei ik en ik ging snel en gedreven weer verder.

Ik keek naar hem en zette een cd op.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 14 Emptydo jun 21, 2012 9:49 am

'Sorry.' Zei Jason en ging verder met wat te sorteren. De dozen die klaar waren zette hij alvast weer aan de andere kant, netjes op elkaar.

Ethan grijnsde en reed de parkeerplaats af.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 14 Emptydo jun 21, 2012 10:07 am

Ik deed glimlachend mijn werk en maakte ondertussen schoon.

Ik keek naar Ethan en grijnsde breed. 'Dat is echt een mooie kleur hè?' vroeg ik.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 14 Emptydo jun 21, 2012 10:11 am

Jason werkte door, maar had er echt geen zin in. Waarom konden die mensen niet gewoon een schoonmaker inhuren.

Ethan knikte en glimlachte naar haar. 'Ja, hij is prachtig.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 14 Emptydo jun 21, 2012 10:16 am

Ik was klaar en ging achter Jason staan. 'niet teveel mokken, het komt wel goed,' zei ik hem en ik wreef kort door zijn haren heen en ging toen weer verder.

Ik keek hem blij aan en kuste hem snel op zijn wang.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 14 Emptydo jun 21, 2012 10:18 am

Jason schoof de weer een doos naar de andere kant en keek naar de ruimte. Het was redelijk net en de rest van de dozen konden aan die kant blijven staan, anders stond alles weer aan deze kant.

Ethan reed de oprit op en zette grijzend de muziek uit.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 14 Emptydo jun 21, 2012 10:22 am

Ik keek hem glimlachend aan en keek toen maar weer naar de andere dozen.

Ik sprong bijna uit de auto van blijdschap.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 14 Emptydo jun 21, 2012 10:25 am

Jason hoorde de auto en keek meteen naar het zolderluik en hoopte dat ze het niet zagen.

Ethan stapte uit de auto en opende de voordeur voor haar. 'Na u.'
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 14 Empty

Rpg van Inge en Claudia
Terug naar boven 
Pagina 14 van 34Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 24 ... 34  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Offline :: Offline-
Ga naar: