Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

You're never alone

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Rpg van Inge en Claudia

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 25 ... 34  Volgende
AuteurBericht
Elliot

Elliot

Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Rpg van Inge en Claudia - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 16 Emptydo jun 21, 2012 11:58 am

Jason schreeuwde het uit van de pijn en kon tranen niet meer inhouden.

Ethan trok haar broek en haar onderbroek uit en gooide die aan de kant.

Dennis klopte een keer op de deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

Aantal berichten : 2133
Leeftijd : 28

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 16 Emptydo jun 21, 2012 11:59 am

Ik lachte en pakte dew handboeien en maakte die snel aan zijn armen en aan dehaken in ed muur vast. 'Laat me je buik eens zien. Dat stomme verband kan er wel af,' zei ik en ik trok het verband er ook in één keer af.

Ik begon zachtjes te snikken en trko mijn benen hoog op zodat hij er slecht bij kon.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 16 Emptydo jun 21, 2012 12:02 pm

Jason kneep zijn ogen dicht en probeerde zichzelf los te trekken.

Ethan lachte en duwde haar benen uit elkaar. Snel deed hij zijn broek omlaag en stopte hij hem erin.

Dennis klopte nog eens, maar haalde toen de sleutel uit zijn zal toen hij weer geen gehoor kreeg.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 16 Emptydo jun 21, 2012 12:05 pm

Kort keek ik hem in de ogen en ik keek henm smskend aan. 'Ik vertel alles aanBijou,' zei ik snikkend.

'De letters zijn zo onduidelijk,' zei ik en ik pakte het keukenmes en zette het in de opgedroogde wonden.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 16 Emptydo jun 21, 2012 12:08 pm

Jason schreeuwde weer van de pijn en kreeg amper lucht doordat alles verkrampte.

Ethan grijnsde en schudde zijn hoofd. 'Niet als je geen tong meer hebt.' Zei hij en ging op en neer.

Dennis hoorde geschreeuw vanuit de kelder en dacht dat het Ethan was. Rustig liep hij de trap op en opende zomaar een deur.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 16 Emptydo jun 21, 2012 12:14 pm

Hij weet nog niet dat Jason e ook zit goed?

Ik keek hem angstig aan en kneep mijn ogen weer samen teriwjl ik me stilhield. Ik wilde we een tong. De deur ging open en meteen probeerde ik weer vrij te komen.

Ik grinnikte en gleed soepel dfoor zijn huid heen. 'Speenvarken,' zei ik hem.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 16 Emptydo jun 21, 2012 12:17 pm

Jason kreg gewoon te weinig lucht om nog te schreeuwen, maar get deed zoveel pijn. En alweer zoveel bloed.

Ethan keek geschrokken maar de deur en sprong meteen van het bed af. 'Dennis, dit is niet wat het lijkt.'

Dennis keek hem met grote ogen aan en zag toen dat het Amèlie was, inplaats van bijou. 'W-wa....' Voordat hij ook maar een woord had gezegd rende hij al weg. Schreeuwend om bijou.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 16 Emptydo jun 21, 2012 12:22 pm

Mijn ogen werden groot toen ik Dennis zag en oik vergat dat ik anakt was. Wat deed hij hier? Kende hij ze? Kwam hij kijken of ze me wel goed mishandelde?

Verbaas bij het horen van de stem van mijn broertje, gooide ik het mes weg en liep ik naar boven. 'Wat is er?' Vroeg ik hem geschrokken.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 16 Emptydo jun 21, 2012 5:53 pm

Jason begon zich weer zwak te voelen door het bloedverlies.

Ethan trok snel zijn broek aan en rende erachteraan. Hij trok Dennis terug en hield een hand voor zijn mond. 'Hij schrok van het zien van Amèlie.'

Dennis probeerde los te komen en toen hij de kans kreeg riep hij. 'Hij gaat vreemd.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 16 Emptydo jun 21, 2012 9:21 pm

Ik knikte begrojpend en liep naar hem toe. 'Broertje, je wistr wat we gingen doen. Het was jou idee...' Ik viel stil en keek toen met een blik van: ik verscheur je met huid en haar,' naar Ethan op. Zo boos was ik nog nooit geweest.

Ik draaide op mijn zij en probeerde me los te krijgen, maar mijn schouder deed onwijs veel pijn.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 16 Emptyza jun 23, 2012 4:28 am

Jason had vaag een bekende stem gehoord, maar viel bijna meteen flauw.

Ethan keek haar geschrokken aan en stapte achteruit. 'Geloof hem niet. Het is een leugenaar. Ik hou van je. Je bent de enige in mijn leven.'

Dennis kek de twee bang aan en ging de eerste kamer die hij zag binnen en viel van de trap.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 16 Emptyza jun 23, 2012 4:45 am

Ik stapte woedend op hem af en hield mijn handen gebald waardoor mijn scherpe nagels in mijn verbrande handen staken. 'Ik geloof jeniet.' gromde ik. 'Ze zitten onder het verband zonder reden en Dennis zou zoiets nooit over je zeggen als het niet waar was.' Ik keek kwam nog dichterbij.

Ik scheurde met mijn gezichtlangs mijn arm en kreeg het tape van mijn mond,. Daarna begon ik te bijten aan het tape bij mijn pols.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 16 Emptyza jun 23, 2012 4:52 am

Jason is bewusteloos.

Ethan rende de trap op en was opzoek naar een uitweg. Ze was woedend, zo wordend haf hij haa r nog nooit gezien.

Dennis keek om zich heen en zag een lichaam tegen de muur hangen. Hij keek er verbaasd naartoe en probeerde het gezicht te zien. Rustig kwam gij dichterbij en herkende hij iets in de jongen. 'J-Jason?' vroeg hij en kroop meteen terug toen hij het gezicht zag. Waarom Jason?
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 16 Emptyza jun 23, 2012 4:57 am

Ik rende hem woest achterna en keek even de slaapkamer in waar Amèlie op het bed lag. 'Jij klootzak!' schreeuwde ik em toe toen ik haar had gezien. 'Vuile leugenaar!' Ik sprong op zijn rug en drukte mijn handen meteen rond zijn keel.

Ik kroop samen toen ik de woedende Bijou hoorde, maar ze viel Ethan aan en snel ging ik verder. Mijn ene hand kwam los en zo maakt eik de andere ook los. Ik keek naa mijn schouder en kleedde me snel aan.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 16 Emptyza jun 23, 2012 5:01 am

Jason nog steeds bewusteloos.

Ethan viel om en probeerde haar weg te duwen, maar ze was heel veel sterker dan dat hij was. 'het is niet wat het lijkt.' Riep hij moeilijk.

Dennis ging snel de kelder uit en hoorde zijn zus flippen. Snel liep hij naar de deur rn vluchtte het huis uit.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 16 Emptyza jun 23, 2012 5:04 am

Ik keek eventjes op de gang en rende toen snel en zachtjes naar beneden toe, de kelder in waar Jason lag. hIJ zat vast en ik schudde hem zachtjes heen en weer. 'Kom... kom wordt wakker. Vertel me waar de sleutel is,' zei ik hem smekend.

Ik liet hem draaien zodat iki op zijn borst zat en ik hield mijn handen rond zijn nek, maar kneep niet hard. 'Wat is het niet? Ze ligt naakt en Dennis zegt dat je me bedriegt. Leg dat maar eens uit vuile klootzak dat je bent!'
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 16 Emptyza jun 23, 2012 5:08 am

Jason kreunde zacht, maar reageerde verder niet.

Ethan schreeuwde 'Alsof jij me niet bedriegt. Je bent gewoon een can die vieze sletten.' Hij wist gewoon dat hij zich er biet onderuit kon lullen. 'En raad eens. Ze deed het veel beter, dan dat jij ooit hebt gedaan.'

Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 16 Emptyza jun 23, 2012 5:10 am

Ik kneep meteen met mijn nagels zijn nek dicht en voelde de tranen over mijn wangen lopen. Ik hield van hem, zielsveel en hij flikte me dit. Ik had nog nooit naar een andere gekeken, had alleen maar andere jongens gezien met wonden. Iedereen zat voor mijn ogen onder de wonden en Ethan was prachtig. 'Ik ga je vermoorden,' fluisterd eik. 'Met al je leugens.'

Ik schudde hem harder en ging toen gehaast op zoek met mijn strompelende been.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 16 Emptyza jun 23, 2012 5:15 am

Jason opende moeilijk zijn ogen en zag amper iets.

Ethan probeerde haar weer van hem af te duwen en voelde al zijn kracht uit zijn lichaam stromen.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 16 Emptyza jun 23, 2012 5:17 am

'Waar zijn de sleutels van je boeienJason?' vroe gik zodra ik zag dat hij wakker was. 'We hebben een kans te ontsnappen. Alsjeblieft, waar zijn ze?!'

Ik bleef knijpen en keek hem woest aan. Al mijn woede kwam in mijn handen terecht.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 16 Emptyza jun 23, 2012 5:19 am

Jason schudde zijn hoofd en keek wazig om zich heen.

Ethan legde zijn hand op die van haar en keek haar recht in haar ogen toen zijn ogen gewoon niet meer open de houden waren.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 16 Emptyza jun 23, 2012 5:29 am

Ik begon weer rond te rennen en te zoeken. Ineens trapte ik ergens op en ik pakte het. 'Ja!' riep ik zachtjes en blij en ik begon hem los te maken.

Emotieloos keek ik hem aan, maar toen viel hij weg. Ik haalde mijn handen weg en bleef twijfelend op hem zitten. Hij leefde volgens mij nog wel. Wat ging ik met hem doen?
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 16 Emptyza jun 23, 2012 10:38 am

Ethan bewusteloos.

Jason zakte in elkaar toen ze hem los had en probeerde zich omhoog te duwen. 'Ga,' Zei hij en probeerde haar weg te duwen. 'Ga, nu kan het.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 16 Emptyza jun 23, 2012 10:41 am

'Ik peins er niet over om zonder jou te gaan,' zei ik hem en ik pakte zijn handen en trok deze om mijn schouders. 'Kom, alsjeblieft!'

Ik begon te snikken en kwam overeind. 'Kom, klootzak,' zei ik en ik pakte zijn polsen vast en liep naar de trap terwijl ik het lichaam meetrok. Ik zou hem martelen tot de dood.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 16 Emptyza jun 23, 2012 10:44 am

Ethan blijf bewusteloos....

Jason probeerde te lopen, maar het ging niet bepaald goed.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 16 Empty

Rpg van Inge en Claudia
Terug naar boven 
Pagina 16 van 34Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 25 ... 34  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Offline :: Offline-
Ga naar: