Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

You're never alone

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Rpg van Inge en Claudia

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 26 ... 34  Volgende
AuteurBericht
Elliot

Elliot

Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Rpg van Inge en Claudia - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 18 Emptyzo jun 24, 2012 12:29 am

Jason kreunde van de pijn en probeerde zich te verzetten, maar ze was toch stukken sterker.

Dennis twijfelde geen moment en rende naar Amèlie. Hij was veel sneller dan zei was en hij trok haar aan haar haren terug. 'Jij gaat nergens heen.'

Ethan hangt aan de muur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

Aantal berichten : 2133
Leeftijd : 28

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 18 Emptyzo jun 24, 2012 12:34 am

'Wil je je vriend dood of zo?!' riep ik en ik bleef hem met tranen in mijn ogen aankijken.

Ik bleef op hem zitten en keek naar Dennis in de verte. Ik kwam overeind en trok Jason op.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 18 Emptyzo jun 24, 2012 12:35 am

Jason liet haar doen en keek smekend naar Dennis.

Dennis liep door en fluisterde. 'Nee, maar je snapt het toch niet.'

Ethan hangt nog steeds en hij kan niet aan zijn jeukende neus krabben.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 18 Emptyzo jun 24, 2012 12:39 am

'Ik snap niet dat jij zo achterbaks kan zijn,' zei ik en ik probeerde los te komen.

ik trok Jason mee naar binnen en duwde hem de kelder in. Boos drukte ik de deur dicht. Amèlie zou echt niet weer bij ethan komen.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 18 Emptyzo jun 24, 2012 12:42 am

Jason viel van de trap en kroop kreunend naar de muur waar hij tegenaan ging zitten.

Dennis zei zacht. 'Ik zei toch dat je het niet snapte.' Hij trok haar gewoon mee en sloot de voordeur.

Ethan keek verbaasd naar Jason en hield zijn mond.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 18 Emptyzo jun 24, 2012 12:44 am

De vlammen schoten bijna uit mijn ogen toen iok naar Amèlie keek. 'Dennis, breng jij haar maar naar zolder, want ik vermoord haar...'

Rillingen kropen over mijn rug, maar ik zei niets terwijl ik naar Bijou keek. Het was helemaal niet mijn schuld.'
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 18 Emptyzo jun 24, 2012 12:47 am

Jason trok zijn knieën op en wachtte op Amèlie, maar ze kwam maar niet. Was ze dan toch nog ontsnapt?

Dennis knikte en trok Amèlie mee naar boven. 'De trap op.' Zei hij toen ze voor de ladder stonden.'

Ethan dacht niet dat dit ging werken, maar het was het proberen waard. 'Jason, help me.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 18 Emptyzo jun 24, 2012 12:52 am

Ik liep naar de kelder toe en keek naar beneden. 'Misschien moet ik het huis maar in de fik steken,' zeik,k en ik bleef in de deuropening staan. 'met jullie alle drie erin.'

Ik liep de trap op met een voet en een knie en bleef bovenaan zitten en trok mijn voet meteen naar mijn voet en haalde het verband eraf. Mijn ogen werden groot. Je kon letterlijk de gebroken botten zien.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 18 Emptyzo jun 24, 2012 12:58 am

Jason keek verbaasd naar Ethan en schudde zijn hoofd. Snel ging hij in de hoek zitten en maakte hij zich klein.

Dennis ging achter Amèlie aan en keek geschrokken naar haar voet. Hij ging aan de andere kant van de zolder zitten en legde zijn hoofd op zijn knieën. 'Het spijt m-me.'

Ethan keek naar haar en zei. 'Dan ben je alles kwijt.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 18 Emptyzo jun 24, 2012 1:01 am

'Ja, alles is toch van ons.' Ik negeerde Jason en keek naar Ethan. 'En er is geen ons meer...' Ik kneep mijn lippen op elkaar.

'Vast...' mompelde k heel zachtjes en ik prikte heel zachtjes tegen mijn bot aan en kermde het meteen uit van de pijn.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 18 Emptyzo jun 24, 2012 1:02 am

Ethan schudde zijn hoofd. 'Je weet niet half wat je doet.' Zei hij en trok een keer aan de handboeien. 'Ik hou echt nog van je.'

Dennis wist dat hij haar niet ging geloven, dus hield hij zijn mond maar.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 18 Emptyzo jun 24, 2012 1:06 am

'Waarom ga je niet weg..' zei ik langzaam. 'Je bent toch beste vriendjes met Bijou? Ga je soms met haar en liet je me daarom ontvoeren of zo?' vroeg ik en ik drukte mijn bot terug en kon een kreet niet onderdrukken.

'NIet!' riep ik en ik drukte mijn handen tegen mijn oren. 'Je neukte met AMÈLIE!'
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 18 Emptyzo jun 24, 2012 1:09 am

Dennis keek haar verbaasd aan en schudde zijn hoofd. 'Bijou is mijn zus.' Zei hij en keek even naar haar om haar reactie te zien.

Ethan schudde rustig zijn hoofd en zuchtte. 'Maar ik hou niet van haar zoals ik van jou hou. ze was gewoon...Ik hou gewoon van je.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 18 Emptyzo jun 24, 2012 1:13 am

'Je... je wat?!' vroeg ik en mijn ademhaling stokte en ik keek hem korte tijd alleen maar aan. 'Jij liet je zus mij hier mee naartoe nemen?!' vroeg ik en de tranen begonnen weer te lopen.

'Dus je houdt van haar?!' Ik stormde naar beneden, keek even woest naar Jason zodat hij zou blijven zitten en begon toen Ethan weer aan zin haren te trekken als een wanhopige poging.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 18 Emptyzo jun 24, 2012 1:31 am

Dennis knikte en keek naar de grond.

Jason keek verbaasd toe.

Ethan schudde zijn hoofd. 'Nee, nee ik hou alleen van jou. Verdraai mijn woorden nou niet.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 18 Emptyzo jun 24, 2012 1:43 am

'; Maar je zei het wel!' riep ik en ik had zin hem door elkaar te schudden.

'Waarom liet je je zus me zo mishandelen?' vroeg ik snikeknd. 'Wat heb ik jou ooit misdaan? Ik hield van je!'
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 18 Emptyzo jun 24, 2012 1:48 am

Dennis schudde zijn hoofd en keek nog steeds naar de grond. 'Een soort van verloren weddenschap.' Zei hij.

Ethan probeerde zich los te rukken. 'Nee, dat zei ik niet.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 18 Emptyzo jun 24, 2012 1:54 am

'Een... weddenschap?' Ik keek hem met mijn rode ogen aan en verborg toen mijn gezicht. 'Je gaf me zomaar op voor een weddenschap? je doet me dit aan..?'

'WEL!' gilde ik in zijn oor en ik sloeg hem tegen zijn kaak.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 18 Emptyzo jun 24, 2012 1:59 am

Ethan's gezicht vertrok van de pijn en hij keek naar de grond. 'Geloof wat je wil, maar ik hou nog van je en van niemand anders.'

'Ik....hun....hè begrijpt het toch niet.' zei hij zacht.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 18 Emptyzo jun 24, 2012 2:02 am

'Ik geloof je inderdaad niet,' fluisterde ik snikkend en ik kroop helemaal in elkaar. 'En Jason?'

Ik liet mwe naast hem zakken tegen de muur en keek naar Jason in de hoek en kroop toen in elkaar net zoals Amèlie. Ik verdiende beter dan ehm.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 18 Emptyzo jun 24, 2012 2:08 am

Ethan keek naar haar en voelde tranen in zijn ogen prikken.

Jason keek naar Bijou en keek toen ook weer snel weg.

Dennis schudde zijn hoofd. 'I-ik wist niet dat Jason hier was.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 18 Emptyzo jun 24, 2012 2:10 am

Ineens stond ik op en liep ik naar Jason toe. 'Ik zal je terug pakken Ethan,' zei ik en ik ging op Jason's schoot zitten en maakte mijn shirtje open.

Kort keek ik op en iets liet me hem geloven, mjaar ik zei helemaal niets. 'En je... je sluit me wel op terwijl je spijt zegt te hebben.'
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 18 Emptyzo jun 24, 2012 2:13 am

Jason keek haar verbaasd aan en draaide snel zijn hoofd weg. Nee, dit kon ze hem niet aandoen.

Ethan keek haar geschrokken aan. 'Alsjeblieft bijou.'

Dennis haalde zijn schouders op. 'Ik wist niet...ik kon ze.....ik ken mijn zus niet.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 18 Emptyzo jun 24, 2012 2:18 am

Ik nam zijn gezicht tussen mijn handen en liet hem mijn shirt inkijken. 'Ben ik niet sexy Jason?' vroeg ik en ik kuste zijn voorhoofd eventjes.

'Je kent je zus niet?' vroeg ik heel langzaam. 'Leg uit!'
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 18 Emptyzo jun 24, 2012 2:26 am

Jason sloot zijn ogen en probeerde zijn hoofd los te krijgen. 'Ja,' Zei hij terwijl hij niks had gezien.

Ethan keek ze woedend aan en begon weer aan de touwen te trekken.

'Ze is onvoorspelbaar.'
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia   Rpg van Inge en Claudia - Pagina 18 Empty

Rpg van Inge en Claudia
Terug naar boven 
Pagina 18 van 34Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 26 ... 34  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Offline :: Offline-
Ga naar: