Aantal berichten : 2133 Registratiedatum : 18-04-12 Leeftijd : 28
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia zo jun 24, 2012 2:34 am
Ik keek opzij naar Ethan en bleef rustig zitten op Jasons schoot. Misschien begreep hij mijn pijn nu, maar ik had Jason niet in me gehad. Ik moest eigenlijk n og verder gaan.
'Dan moet je haar aangeven, maar nee, je zei zelfs dat ik was weggelopen. Ikhoorde het wel van Jason hoor!' Ik begon zachtjes te hyperventileren. Met hem zijn deed zo veel pijn.
Elliot
Aantal berichten : 2119 Registratiedatum : 18-04-12
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia zo jun 24, 2012 2:41 am
'Ik kan geen aangifte doen. Ik ven medeplichtig.' zei hij en keek haar verbaasd aan.
Ethan draaide zijn hoofd weg en probeerde rustig te blijven.
Jason hield zijn ogen dicht en probeerde nog steeds weg te draaien.
Amèlie Dubios
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia zo jun 24, 2012 2:44 am
'Oh Ethan. Wil je niet zien hoe we zoenen?'vroeg ik en ik drukte meteen mijn lippen op Jasons lippen en hield zijn hoofd tussen mijn twee handen. Ik voelde er helemaal niets bij, alleen maar haat voor Ethan.
'Je had het ook meteen moeten doen. Dan had je er misschien onder uit kunnen komen omdat je jullie aangaf!' Hij was toch helemaal niet dom? Mijn stem begon af te zwakken en ik kroop verder in elkaar en probeerde mijn gehyperventileer wat erger werd, te stoppen.
Elliot
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia zo jun 24, 2012 2:50 am
Ethan deed snel zijn ogen dicht en draaide zijn hoofd weg.
Jason schrok zich dood en probeerde haar weg te duwen.
Dennis Schudde zijn hoofd. 'Daar is het nu te laat voor.'
Amèlie Dubios
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia zo jun 24, 2012 2:54 am
'Waag het om me pijn te doen Jason,' gromde ik en ik keek kort om naar Ethan. 'Kijk klootzak of ik sla je nog meer in elkaar!'
Helaas kon ik niet meer antwoorden en ik hield mijn handen op mijn borst gedrukt en kneep mijn ogen samen terwijlik door hyperventileerde.
Elliot
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia zo jun 24, 2012 2:59 am
Jason probeerde haar nog meer weg te duwen.
Ethan keek niet en negeerde haar. Het kon hem biet schelen.
Dennis kroop naar haar toe en keek haar onderzoekend aan. 'gaat het wel?'
Amèlie Dubios
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia zo jun 24, 2012 3:04 am
Ik zette mijn nagels in Jasons armen en begon hem te slaan. 'Werk niet zo tegen!' riep ik boos.
Ik schudde mijn hoofd en probeerde met mijn handen voor mijn mond het hyperventileren te stoppen, maar het haalde niets uit.
Elliot
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia zo jun 24, 2012 3:07 am
Jason hield snel op en keek naar de grond.
Ethan lachte spottend om haar faal actie. 'Niemand wil je. Je zult eeuwig alleen blijven.'
Dennis wist niet wat hij moest doen. 'Wil je iets drinken of....' hij wist niks.
Amèlie Dubios
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia zo jun 24, 2012 3:10 am
De woede laaide weer op en diezelfde helse blik kwam in mijn ogen toen ik van Jason op stond en naar Ethan liep. 'Wat zeije?' vroeg ik en ik ging voor hem hangen. 'Ik dacht dat je zei dat je van me hield?' Mijn stem was spottend.
Ik schudde mijn hoofd en keek rond. 'Iets... om in... te ademen,' fluisterde ik met hese stem. Een zakje, maar mijnv ader had het wel eens opgelost door me tegen zijn schouder aan te drukken.
Elliot
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia zo jun 24, 2012 3:17 am
'Ik hou van je, maar blijkbaar sterf k hier.'
Jason zuchtte zacht van opluchting en trok zijn knieën op.
Dennis rende naar beneden en haalde een zakje voor haar.
Amèlie Dubios
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia zo jun 24, 2012 3:21 am
'En dat is helemaal je eigen schuld!' zei ik hem en ik spuugde in zijn gezicht. Het maakte me nog woedender dat hij niet gewoon terug vocht.
Ik bleef stilletjes zitten en keek omhog naar het plafond. Ik wilde hier weg!
Elliot
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia zo jun 24, 2012 3:27 am
Dennis kwam terug met een papieren zakje.
Ethan veegde zijn gezicht aan zijn arm af en keek haar weer aan. 'Zegt de vrouw die het met iemand doet die niet eens wil.'
Jason kroop naar de deken en ging weet in de hoek zitten.
Amèlie Dubios
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia zo jun 24, 2012 3:29 am
'Om jou pijn te doen natuurlijk!' riep ik woedend. 'En ik deed het niet met hem! Ik heb hem niet in me gehad en jij hebt je lul waarschijnlijk al twee keer in Amèlie gestoken!' Ik drukte mijn handen weer rond zijn keel en begon te drukken. 'Alsof zij wel wildE!'
Ik pakte hem aan en ademde er in en werd weer rustiger, maar het huilen maakte het niet beter. Ergens ver weg voelde ik de behoefte om zoals ik zo vaak had gedaan, weer bij hem weg te kruipen en te huilen, mar dat kon ik niet doen toch na alles wat was gebeurd?
Elliot
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia zo jun 24, 2012 3:32 am
Ethan hapte moeilijk naar adem en probeerde wat te zeggen maar het klonk als hekeldlejesjwebhejejejo.
Jason zit.
Dennis ging langs haar zitten en wreef over haar rug.
Amèlie Dubios
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia zo jun 24, 2012 3:35 am
Ik keek kort opzij naar Dennis en sloot mijn ogen en hield me in niet tegen hem aan te kruipen.
Ik liet zijn keel los en keek hem walgend aan. 'Heb je niet iets te zeggen?!'
Elliot
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia zo jun 24, 2012 3:49 am
Ethan hapte naar lucht en probeerde way uit te brengen. 'Ja, het was haar idee.' Zei Hij en grijnsde.
Jason keek hem vuil aan. 'Je verdient geen van beide.'
Dennis sloeg rustig zijn arm om haar heen.
Amèlie Dubios
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia zo jun 24, 2012 3:56 am
Kort keek ik om naar Jason en toen weer naar Ethan. 'haar.. idee?' vroeg ik en ik kneep mijn ogen samen. 'Maar jij deed het!'
Ik keek heel kort naar hem op en verborg toen mijn gezicht in zijn shirt en begon harder te snikken. 'Krijg ons hier weg, alsjeblieft!' huilde ik. 'Als je echt van me houd.'
Elliot
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia zo jun 24, 2012 4:11 am
Dennis wreef over haar rug en wist niet wat hij moest doen.
Ethan knikte. 'Ja, net zoals onze eerste keer.'
Jason trok de deken om zich heen en keek naar hun.
Amèlie Dubios
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia zo jun 24, 2012 4:12 am
'Ik vwermoord haar,' grmde ik en ik liet Ethan los, keek kort opzij naar Jason en liep toen de trap op.
Ik bleef me bij hem verstoppen en huilde uit. Hij antwoordde niet, maar dan dacht hij toch?
Elliot
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia zo jun 24, 2012 4:25 am
Jason stond meteen op en liep zo snel mogelijk achter haar aan. 'Laat haar met rust.' riep hij en probeerde haar in de halen.
Ethan grijnsde en lachte om hun reactie.
Dennis wist echt niet wat hij moest doen.
Amèlie Dubios
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia zo jun 24, 2012 4:29 am
Ik kwam de trap op en zag daar mjin broertje zitten, die me ook nog eens verraadde. 'Wat?!' riep ik en ik kroop verder de zolder op en kneep mijn ogen samen. 'Jullie allemaal, vuile verraders!' Het leek wel of ik al mijn verstand verloor en het idee van het huis in de fik steken,w erd steeds logischer.
Geschrokken keek ik op naar Bijou en ik liet Dennis meteen los.
Elliot
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia zo jun 24, 2012 4:41 am
Dennis keek haar geschrokken aan en schudde zijn hoofd. 'Nee nee, ze viel me aan en ok wou haar tegen houden.'
Jason kwam net op de eerste verdieping op en riep. 'Amelie ze wil je vermoorden.'
Ethan lachte.
Amèlie Dubios
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia zo jun 24, 2012 4:44 am
Met grote ogen keek ik Dennis aan en ik schudde verbluft mijn hoofd. Hetzelfde moment werd ik door Bijou half opgetild en hield ik mijn handen rond mijn keel.
'Aan de kant Jason,' gromde ik en ik tilde Amèlie bij haar keel op, maar kreeg toen een beter idee. Ik trok haar mee bnaar de dakkapel en opende deze. 'Zeg maar dag Amèlie,' zei ik haar en ik drukte haar met haar bovenlichaam al naar buiten.
Elliot
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia zo jun 24, 2012 4:49 am
Dennis schrok van haar en trok bijou aan haar haren naar achter.
Jason klom verder en rende moeilijk naar hun toe. Hij pakte Amèlie vast en trok haar naar zich toe.
Amèlie Dubios
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia zo jun 24, 2012 4:55 am
Ik was zo geschrokken dat ik stil in Jasons armen bleef staan en keek naar Dennis en Bijou met een emotieloos gezicht. Heel langzaam legdeik uiteindeiljk mijn hoofd op zijn schouder neer.
Verbaasd keek ik mijn broertje aan, maar toen begon ik terug te vechten. 'Jij zult nooit beter zijn dan mij!' riep ik en ik trok aan zijn haren. Moeder had altijd meer van hem gehouden!