Aantal berichten : 2133 Registratiedatum : 18-04-12 Leeftijd : 28
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia do jun 14, 2012 9:14 am
'Veel beter,' zei ik en ik kuste hem liefdevol. 'Heb je zin om ze te grazen te nemen?' vroeg ik nu grijnzend.
Het begon me te irriteren en ik legde mijn hoofd op mijn knieën en negeerde hem zo goed als kon, maar zijn voetstappen klonken als donderslagen in mijn oren en snel drukte ik mijn handen tegen mijn oren aan.
Elliot
Aantal berichten : 2119 Registratiedatum : 18-04-12
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia do jun 14, 2012 9:17 am
Ethan grijnsde en zei speels. 'Het lijkt wel of je mijn gedachten kan lezen.'
Jason zag wat ze deed en bleef meteen staan. 'Sorry.' Zei hij en bleef op die plek staan. 'Oude gewoontes moeten slijten.'
Amèlie Dubios
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia do jun 14, 2012 9:25 am
'Zweep?' vroeg ik terwijl ik opstond en mijn ondergoed aan trok.
Ik knikte heel zachtjes en haalde diep adem. 'Ik... Hier in het donker... ZO alleen. Je gehoor en ogen lijken wel beter te worden.'Ik trilde zachtjes en keek weer naar hem op.
Elliot
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia do jun 14, 2012 9:30 am
Ethan knikte en deed snel zijn kleren weer aan. 'We zullen hem eens wat regels en manieren bijbrengen.'
Jason knikte en liep zacht en rustig naar haar toe en hurkte langs haar. 'Gaat het wel?' Oke, het was niet raar als het niet ging, maar ze zag er opeens erger uit.
Amèlie Dubios
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia do jun 14, 2012 9:34 am
'Niet alles aan,' lachte k speels. 'Ik ga alleen in mijn ondergoed hoor,' lachte ik en ik draaide ene rondje en rende toen om de zweep te halen.
Ik keek op naar Jason en keek hem eventjes angstig aan. 'Denk je dat... Denk je dat iemand me zou missen hier buiten? Denk je dat ze me hebben gezocht en me nog steeds zoeken of zou dit mijn straf zijn?'
Elliot
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia do jun 14, 2012 9:36 am
Ethan had net zjin onderbroek en broek aan en liet zijn shirt weer vallen. 'Oke.'
Jason pakte haar handen en keek haar in haar ogen. 'Ja, dat weet ik zeker. Waarschijnlijk doen ze dat nog steeds, maar na zo'n tijd, dan verlies je steeds meer de hoop.
Amèlie Dubios
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia do jun 14, 2012 9:42 am
Met de lange zweep in mijn handen keek ik Ethan lachend aan. 'Kom,' zei ik hem en ik huppelde naar de kelderdeur.
Heel langzaa knikte ik en toen greep ik me aan hem vast en verstopte ik mijn gezicht in zijn shirt. 'Ik... Sorry, maar ik ben zo blij dat je er bent. Dat er iemand bij me is. Ik wil niet dat je pijn hebt, dit gun ik niemand, maar hier alleen zitte in vreselijk!'
Elliot
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia do jun 14, 2012 9:50 am
Jason sloeg zijn armen rustig om haar heen en wreef zacht over zijn rug. 'Het komt goed.;
Ethan lachte en liep achter haar aan en smeet de deur open en lachte harder toen hij de twee zag. 'We hebben nu al een stelletje.'
Amèlie Dubios
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia do jun 14, 2012 9:56 am
Geschrokken keek ik op naar de twee schimmen boven in het licht dat van achter de deuropening kwam. Ik slikte en hield me stil.
Ik keek over de schouder van Ethan en lachte zachtjes. 'Had ik gezegd dat dat mocht dan?' Vroeg ik ze en ik liet naar beneden. Ik wist dat ik een perfect lichaam had. Dun, zandloperfiguur en grote borsten. De lange zweep in mijn handen deinde op en neer. 'Nee he?' Vroeg ik nu fel en ik sloeg met de zweep recht met de punt op de nieuwe zijn rug.
Elliot
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia do jun 14, 2012 10:00 am
Ethan liep achter haar aan en ging lachend op de trap zitten.
Jason schreeuwde van de pijn en liep haar snel los. De koude vloer was nu heerlijk verkoellend, maar niks kon de pijn stoppen. Kronkelend lag hij op de grond en beet snel op zijn hand om de pijn een beetje te verlichten.
Amèlie Dubios
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia do jun 14, 2012 10:06 am
Geschrokken keek ik op en ik kon me niet bedwingen haar nAam uit te roepen ook al was dat ten strengste verboden. 'Bijou! Alsjeblieft!' Ik keek even naar Jason en voeld etoen al snel de zweep op mijn schouder knallen. Mijn adem stokte, maar ik bleef stil zitten.
Bijou. Niemand noemde mijn naam ongestraft behalve Ethan. "Wat?' Gilde ik half en ik raakte haar op de bekende schouder. 'Neem je het voor hem op? Wil je alle zweepslagen zelf hebben?'
Elliot
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia do jun 14, 2012 10:10 am
Ethan keek geïnteresseerd naar de wending.
Jason drukte zichzelf moeilijk omhoog en ging voor Amèlie staan. 'Nee, laat haar.' Zei hij en keek haar met nog een pijnlijk gezicht, maar mede gevuld met woede. Hij wist dat hij niet echt een goede indruk maakte, maar dat maakte hem niet uit. 'Bijou.'
Amèlie Dubios
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia do jun 14, 2012 7:00 pm
Am. Geschrokken keek ik naar Jason en ik legde een hand op zijn schouder. 'Het maakt niet uit Jason.' Zei ik hem. Nam hij het voor me op?'
Bijou. Mijn ogen schoten vuur en kort keek ik om naar Ethan en toen naar de twee voor me. 'Ik. Haat. Jullie,' snoof ik en ik sloeg zo hard tegen de arm van Jason aan dat hij wel aan de kant moest gaan :$. Hierna tikte ik hard met de punt van de zweep tegen Amelies wang aan die openknapte en begon te bloeden.
Elliot
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia do jun 14, 2012 7:28 pm
Ethan lachte en ging achter bijou staan. Hij legde een hand op haar schouder.
Jason wou het niet, maar hij sprong als reactievermogen aan de kant en ging met zijn bloedende arm voor haar staan.
Amèlie Dubios
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia do jun 14, 2012 7:34 pm
Ik schoot in de lach en sloeg een arm rond Ethan. 'Wil je ook even?' Vroegh ik hem.
ik greep naar €ijn wang en hapte naar aedm en voelde nu ongewild de tranen over mijn wangen lopen wat alleen maar meer prikte.
Elliot
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia do jun 14, 2012 8:40 pm
Ethan grijnsde en pakte die nieuwe bij zijn keel vast en drukte hem tegen de muur. 'Het is maar dat je het weet, maar je gedrag wordt hier niet getollereerd.' Zei hij en sloeg hem in zijn gezicht.
Jason keek hem woedend aan en probeerde net te doen alsof het geen pijn deed, maar dat was bijna onmogelijk.
Amèlie Dubios
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia do jun 14, 2012 10:15 pm
Ik bleef nu achter Ethan staan en schoot in een hysterische lach. Ethan was echt sterk.
Stilletjes bleef ik staan, maar toen hij echt begon te slaan, besloot ik het voor hem po te nemen. 'Hij kent de regels nog niet,' zei ik hem.
Elliot
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia do jun 14, 2012 10:21 pm
Ethan lachte spottend en sloeg Jason neg een keer. 'Dan moet jij ze hem maar leren.' Jason speugde in Ethan's gezicht en Ethan kookte meteen van woede. hij gooide Jason op de grond en ging met zijn knie op zijn borst zitten. hij tilde zijn hoofd een stukje op en drukte die meteen weer hard tegen de grond. 'Dit zet ik je betaald.'
Amèlie Dubios
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia vr jun 15, 2012 1:10 am
Amèlie. Ik wist dat de enige manier om hem tegen te houden, was om iets tegen Bijou te doen. Ik haalde diep adem en sloeg toen Bijou hard tegen haar kaak. Een felle zweepslag op mijn rug was het gevolg. Haar schelle stem klonk hard door in mijn oren. 'Ethan! Ze is gek geworden!' riep ze en ik hield haar kaak vast. Ik zette stappen naar achter tot tegen de muur en kneep mijn ogen samen, wachtend op de straf.
Elliot
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia vr jun 15, 2012 1:19 am
Ethan keek verbaasd om en sloeg Jason nog een keer waardoor hij het bewustzijn verloor. 'Jou pak ik later nog wel.' Zei hij en liep snel naar Bijou. 'Gaat het?' Vroeg jij maar. Verbaasd keek hij naar Amèlie en keek haar hofdschuddend aan. 'Heb je er ooit aan gedacht dat nu wel een nieuwe hebben, dat jij eigenlijk overbodig bent?'
Amèlie Dubios
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia vr jun 15, 2012 1:31 am
'Dat vond ik eigenlijk een heel fijn idee, maar aan de andere kant gunde ik hem die pijn en verdriet niet. Ik was stil en opende mijn ogen weer. 'Maar hij kent de regels gewoon nog niet,' zei ik en ik hield mijn handen voor me.
Bijou Ik hield mijn armen rond Ethan en keek hem aan. 'Ik wil dat je haar helemaal kapot slaat Ethan...' zei ik extra lief. 'Ze sloeg me.'
Elliot
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia vr jun 15, 2012 2:08 am
Ethan lachte en kuste Bijou op haar wang. 'Wat je wenst.' Zei hij en liep naar Amèlie. 'Nu hoef ik niet meer op te passen of je sterft.' Zei hij grijnzend en pakte haar haren beet en trok haar weg bij de muur. Hij trok haar aan haar haren naar de grond en drukte haar schouders tegen de grond. Waardoor zijn hand nu onder het bloed zat. Geïrriteerd ging hij met haar bloed door haar gezicht en stond op. Hij stampte haar in haar buik en grijnsde. 'Al spijt?'
Amèlie Dubios
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia vr jun 15, 2012 6:53 am
Al de spieren in mijn buik kropen samen en keek naar hem op met betraande ogen. 'Nergens van,' piepte ik en ik keek naar Jason opzij. Was dat echt waar? Zouden ze me kunnen gaan vermoorden? 'Ik wist niet dat je een jongen wil laten helpen met Bijou haar momenten zoals benen ontharen,' zei ik. Het was het eerste wat in de op kwam
Ik bleef achter Ethan en keek naar Amelie. 'Nee... We maken je niet dood. Alleen maar bijna,' lachte ik.
Elliot
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia vr jun 15, 2012 7:14 am
Ethan lachte en bukte bij haar. 'Je bent spontaan wel heel rebels. Allemaal voor die jongen. Wat is ermee. Nu kun je het zeggen, want hij merkt het toch niet.' Zei Ethan en ging met zijn knie op haar borst zitten.
Amèlie Dubios
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia vr jun 15, 2012 9:27 am
Ik kreeg bijna geen lucht en keek Ethan toch maar aan. 'Omdat hij het niet verdient heir te zijn,' fluisterde ik schor en ik hield mijn handen naast me. 'Ik moet hem beschermen tegen jullie. Misschien wordt mijn karma dan goed.'