Aantal berichten : 2119 Registratiedatum : 18-04-12
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia vr jun 15, 2012 9:32 am
Ethan lachte spottend en kneep haar neus dicht en drukte zijn hand tegen haar mond. 'Dat is echt de domste rede die ik ooit heb gehoord.' Zei hij en hield zijn handen zo voor 20 seconden en haalde ze toen weg. 'nNu een echt fatsoenlijke reden. Of hij zal lijden en daar gaat je karma dan.'
Amèlie Dubios
Aantal berichten : 2133 Registratiedatum : 18-04-12 Leeftijd : 28
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia vr jun 15, 2012 9:54 am
Ik hapte naar lucht toen hij de handen weghaalde en kroop samen en het duurde eventjes voordat ik weer op adem was. 'Wat wil je horen dan?' vroeg ik en ik kneep mijn ogen samen.
Elliot
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia vr jun 15, 2012 9:57 am
'Je echte rede en niet zo'n stomme reden als karma. Je weet toch wel beter.' Zei hij en stond op. 'Of moet hij zelfs in zijn slaap pijn lijden?' Ethan liep naar Jason toen en trapte er een keer tegenaan, maar Jason werd er nou niet bepaald wakker van.
Amèlie Dubios
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia vr jun 15, 2012 10:00 am
Ik kroop samen en kneep mijn ogen dicht. 'Gewoon... Omdat hij nieuw is,' fluisterd eik en ik sloeg mijn ahnden voor mijn ogen. Ik wilde het niet zien.
Ik lachte en liep naar de trap. ´Kom, ik heb honger,´ zei ik ethan en ik pakte zijn middel vast en trok hem bij me. ´Maar ik weet wie er nu geen eten krijgen.´
Elliot
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia vr jun 15, 2012 10:03 am
Ethan knikte en liep met haar mee. Hij sloeg zijn arm om haar heen en grijnsde. 'Ja, ik heb ook wel honger.'
sorry, inspiloos.
Amèlie Dubios
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia vr jun 15, 2012 10:12 am
Gelukkig kliet hij me met rust en hijgend kroop ik naar Jason toe en schudde ik hem zachtjes door elkaar. ´Ben je wakker?' vroeg ik angstig.
Lachend rende ik naar de keuken waar ik meteen spullen pakte. Ik liep nog steeds in mijn ondergoed.
Elliot
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia vr jun 15, 2012 10:18 am
Ethan liep rustig achter haar aan en ging glimlachend in de deuropening staan.
Jason reageerde eersts niet, maar kreunde toen zacht.
Amèlie Dubios
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia vr jun 15, 2012 10:20 am
Sexy schudde ik met mijn kont en ik gooide wat rijst in een pan en zocht naar vlees.
Het deken haalde ik op en legde ik over hem heen. Ik drukte hem op zijn rug en bleef afwachten tot hij wakker zou worden.
Elliot
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia vr jun 15, 2012 10:24 am
Ethan ging achter haar staan en kneep plagend in haar kont. 'Sexy kokkin.'
Toen Jason merkte dat hij niet wakker werd in zijn warme bed, begon hij meteen te trillen en opende hij moeilijk zijn ogen. Wat met een oog nogal moeilijk was, omdat het redelijk opgezwollen was. 'Wat?' Vroeg hij meer aan zichzelf.
Amèlie Dubios
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia vr jun 15, 2012 10:37 am
'Wat wil mijn mannetje voor vlees?' vroeg ik en ik draaide me om en legde mijn handen in zijn nek. 'Nou lekkerding?' vroeg ik en ik liet hem al weer los om kip en biefstuk voor hem te houden.
'Ze sloegen je in elkaar,' zei ik hem en ik zuchtte opgelucht dat hij weer wakker was. Ik ging zitten en keek naar mijn voet terwijl ik nog op adem kwam.
Elliot
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia vr jun 15, 2012 10:40 am
Ethan grijnsde en haalde zijn schouders op. 'Verras me.' Gelukkig kookte zij want hij kon echt voor geen meter koken. Dan kwam er zalm bami met saté uit.
Jason draaide zijn hoofd naar de stem en zij rustig. 'Sorry.' Het trillen hield niet op en hij was deels in shock leek het wel, maar verder bleef hij rustig. Moeilijk kwam hij omhoog en sloeg de deken om haar heen.
Amèlie Dubios
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia vr jun 15, 2012 10:48 am
Ik legde de biefstuk weg en gooide de kip in de pan. Ondertussen deed iks teeds overdreven sexy en ik bakte ondertussen meteen een lekkere saus erbij.
'Nee, je moet er ook onder blijven,' zei ik en ik sloeg hem ook om hem heen. 'Het is niet erg dat je bang bent... Ze zijn ook eng,' zei ik en ik keek hem ebzorgd in de ogen.
Elliot
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia vr jun 15, 2012 10:52 am
Ethan ging op het aanrecht zitten en keek grijnzend op haar neer. 'Maar vertel een kokkinnetje, hoe kon het dat ze je sloeg, voordat je je maar kon verweren?' Vroeg hij plagend.
Jason ging tegen haar aan zitten en sloot zijn ogen even. 'Nee, sorry voor mijn domheid.' Hij had niet in zijn gezicht moeten speugen. Hij had gewoon zijn mond moeten houden en stil zitten. Dat was beter geweest. Waarom moest hij nou opeens stil zitten. Altidj en overal, dat kon hij niet.
Amèlie Dubios
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia vr jun 15, 2012 10:00 pm
'Weat bedoel je?' Vroeg ik en ik keek hem eventjes aan terwijl ik verder bakte. 'Ik houd gewoon van slaan?' Ik draaide het sissende vlees om.
Ik keek hem aan en zuchtte zachtjes. 'Ik bleef de eerste paar dagen maar gillen. Dat heeft me ook behoorlijk wat straf oopgeleverd...' Zuchtte ik.
Elliot
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia vr jun 15, 2012 10:04 pm
'Ja, maar ze sloeg jou en je hebt je niet verweerd. Vertel eens, ben je je moteriek nu al aan het verliezen?' Vroeg hij plagend en keek naar het vlees.
Jason keek naar de grond en zei zacht. 'Dan nog spijt het me. Door mij kreeg je alleen maar meer straf.'
Amèlie Dubios
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia vr jun 15, 2012 11:37 pm
Mijn blik verharde en ik keek Elliot eventjes aan. Langzaam antwqoorde ik nu. 'Ze wordt sterker heb ik het gevoel...'
Ik knikte heel zachtjes. Dat was wel de waarheid, maar aan de andere kant had ik het zelf gedaan. 'Ik wilde je beschermen, het was gewoon mijn eigen schuld,'zuchtte ik zachtjes.
Elliot
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia za jun 16, 2012 12:14 am
Je suis Ethan. Je ne suis pas Elliot. ````````````````````````````
'Smoesjes, er is niks van haar over. Ze is een ingestort lichaam dat met moeite nog kan bewegen. Sterker kan ze echt niet worden.'
Jason keek haar aan en keek naar haar wang. 'Ze kan goed mikken.' Zei hij lichtelijk geïrriteerd en ging met zijn hand voorzichtig net onder de wond door om het bloed weg te halen.
Amèlie Dubios
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia zo jun 17, 2012 2:30 am
'geestelijk,' snauwde ik ETHAN toe. 'Ze zou anders me nooit aangevallen hebben. Ik was verbaasd oké?' Ik prikte boos in het vlees en negeerde de vetspetters die op mijn arm vielen en rode brandplekjes achter lieten.
'En het blijft maar bloeden,' zei ik bevestigend en ik beet op mijn lip. 'Praten doet pijn en houd het open denk ik.'
Elliot
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia zo jun 17, 2012 2:53 am
Ethan hief verontschuldigend zijn handen op. 'Oke, wat jij wil.'
Jason knikte en zei. 'Ga anders wat slapen, dan kun je niet praten.'
Amèlie Dubios
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia zo jun 17, 2012 3:01 am
'Of wil je me niet eens beschermen?' vroeg ik en boos draaide ik het vlees om waardoor de spetters nog meer op me vlogen. het vuur laag zetten deed ik echter niet.
Ik was eventjes stil en keek hem aan. 'En jij?'vroeg ik hem twijfelend.
Elliot
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia zo jun 17, 2012 3:24 am
Ethan stond op en sloeg van achter zijn armen om haar middel. 'Ik bescherm jou altijd.'
'Ik ga ook wel slapen of als je wil hou ik de wacht.'
Amèlie Dubios
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia zo jun 17, 2012 3:26 am
Kort keek ik naar hem om, maar toen kalmeerde ik en zette ik het vuur lager. Ik keek naar mijn armen en roerde toen maar door de saus heen. Die brandplekken gingen vast wel weg.
Ik knikte heel zachtjes en beet op mijn lip. 'Als je maar stil blijft zitten,' zei ik eerlijk en ik ging nu liggen naast hem zodat we beide het deken nog hadden.
Elliot
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia zo jun 17, 2012 3:34 am
Ethan glimlachte en ging voorzichtig over haar arm heen. 'Je bent echt gestoord.' Hij kuste haar in haar nek en trok zijn arm terug en legde die weer om haar middel.
Jason keek even naar haar en bleef zo stil als maar kon zitten, maar dat zou niet voor lang zijn en dat wist hij zelf ook wel.
Amèlie Dubios
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia zo jun 17, 2012 3:41 am
'Je maakte me boos,' zei ik zachtjes en ik pakte de pan van de rijst zonder handschoenen en goot deze af. Ik klemde mijn kaken op elkaar en zette snel de pan weer terug en keek naa rmijn verbrande handen. 'De woede is weg...' zei ik nu langzaam en ik keek om naar hem. 'Dek je de tafel voor me alsjeblieft?'
Ik haalde diep adem, kroop op mijn zij, trok mijn benen helemaal op en viel toen langzaam in slaap.
Elliot
Onderwerp: Re: Rpg van Inge en Claudia zo jun 17, 2012 3:44 am
Ethan haalde wat borden en bestek uit de kast en legde die goed neer op de tafel.
Jason hield zich rustig en probeerde de dwang om te gaan ijsberen tegen te gaan.