Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


You're never alone
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ja het is mijn schuld... :$

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

Ja het is mijn schuld... :$ Empty
BerichtOnderwerp: Ja het is mijn schuld... :$   Ja het is mijn schuld... :$ Emptyma jun 18, 2012 4:35 am

Oke.. ik ga even een officiele en hele lange verontschuldigend en stoppend bericht schrijven.

Ja ik had tegen mai gezegt dat ik alleen nog fp zou gaan doen en stoppen met de rest. Ik heb alleen nu ook al niet meer gereageerd bij occulta en dat kwam omdat ik het steeds vergeet en dan geen zin meer heb. Ik zal jullie wel gaan missen en dit alles ook. Ik heb nu dus alleen geen zin meer... misschien ooit nog, maar nu stop ik.. ik weet niet, lat Jayden maar verdrinken in de gracht of vermoord worden.. geen idee, maar dit alles is een beetje sinds ik m'n mobiel heb geloof ik c: Ook sinds ik de verzorgpaarden heb enzo, maar het ligt niet aan jullie dat ik jullie niet meer aardig vind ofzo dat absoluut niet. Het spijt me ook dat ik jullie steeds heb laten wachten en niet heb gezegt dat ik stopte of pauze nam of iets in die richting... Naja misschien is dit niet zo lang als gedacht en ik wil ook nog tegen mai zeggen dat ik een hele slechte vriendin ben, ze snapt wel wat ik bedoel. Toch hou ik van jullie <3 Mai.. ik ben een hele hele slechte vriendin maar ook van jou blijf ik houden, maar dat wist je waarschijnlijk al Smile Inge, Claudia, ook voor jullie ben ik een slecht persoon geweest die afspraken niet nakwam enzo... jullie kunnen de rest nog aanvullen van wat ik allemaal niet heb gedaan en wel en blablabla.. Hmm ik heb denk ik niet veel meer te zeggen of iemand moet nog wat te zeggen hebben?

Doeii iedereen xxx-
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Ja het is mijn schuld... :$ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ja het is mijn schuld... :$   Ja het is mijn schuld... :$ Emptyma jun 18, 2012 6:26 am

Snik... ik heb geen goede ervaringen met die mobiel van jou isa... ;c
En het erge is: je wilde zo graag je mobiel om tijdens de lessen op fp te kunnen XD lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Ja het is mijn schuld... :$ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ja het is mijn schuld... :$   Ja het is mijn schuld... :$ Emptyma jun 18, 2012 8:12 am

Sad life hates me. Karma is killing me.

Waarom heb ik al twee maanden ongeluk en nu dit ook nog Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

Ja het is mijn schuld... :$ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ja het is mijn schuld... :$   Ja het is mijn schuld... :$ Emptydi jun 19, 2012 11:12 am

Benjamin schreef:
Snik... ik heb geen goede ervaringen met die mobiel van jou isa... ;c
En het erge is: je wilde zo graag je mobiel om tijdens de lessen op fp te kunnen XD lol


Weetje daar dacht ik dus ook aan... en inge... ik kan altijd wel gwn komen praten nog op skype enzo c: Ik vergeet je echt niet c:xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Ja het is mijn schuld... :$ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ja het is mijn schuld... :$   Ja het is mijn schuld... :$ Emptydi jun 19, 2012 6:41 pm

Oke, maar ik ben niet veel op Skype, maar zal er wel aan denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Ja het is mijn schuld... :$ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ja het is mijn schuld... :$   Ja het is mijn schuld... :$ Emptywo jun 20, 2012 3:08 am

Isa hoe vaak zit jij nog op Skype?
Ik heb een beter idee! Inge download Touch (een app) op haar ipod c: gheghe

Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Ja het is mijn schuld... :$ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ja het is mijn schuld... :$   Ja het is mijn schuld... :$ Emptywo jun 20, 2012 3:09 am

Heb ik al gedownload.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Ja het is mijn schuld... :$ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ja het is mijn schuld... :$   Ja het is mijn schuld... :$ Emptywo jun 20, 2012 3:11 am

Dus ik word wel vergeten? :S
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Ja het is mijn schuld... :$ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ja het is mijn schuld... :$   Ja het is mijn schuld... :$ Emptywo jun 20, 2012 3:13 am

Nein, ich bin hier for du.

Wow uj faal in Duits.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ja het is mijn schuld... :$ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ja het is mijn schuld... :$   Ja het is mijn schuld... :$ Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ja het is mijn schuld... :$
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Offline :: Offline-
Ga naar: