Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

You're never alone

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Vakantiehuisje Elliot

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Elliot

Elliot

Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 6 Emptyma sep 10, 2012 9:11 pm

'Ja, zo hadden we elkaar ontmoet.' Hij glimlachte naar haar. 'Nou laat eens zien of e het nog kan.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

Aantal berichten : 2133
Leeftijd : 28

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 6 Emptyma sep 10, 2012 10:59 pm

'Wat moet ik zingen dan?"K vroeg ik en ik stond al op en haalde even diep adem. 'Kon ik het nog wel?'
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 6 Emptyma sep 10, 2012 11:13 pm

'Zing maar iets.' zei hij en glimlacht naar haar.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 6 Emptydi sep 11, 2012 1:13 am

Ik dacht diep na en toen schoot me een liedje te binnenv an vroeger. Mijn moeder had het me geleerd en het was één of andere buitenlandse taal. Een beetje onzeker begon ik het te zingen, maar toen ik het zong wist ik het weer, de klanken en kwam het steeds meer terug. Duits was het volgens mij.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 6 Emptydi sep 11, 2012 1:15 am

Elliot glimlachte en sloot genietend zijn ogen.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 6 Emptydi sep 11, 2012 1:39 am

Ik zong door met iets meer kracht. Hij leek er echt van te genieten.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 6 Emptydi sep 11, 2012 2:40 am

Elliot glimlachte met zijn ogen dicht.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 6 Emptydi sep 11, 2012 2:42 am

Ik eindigde het liedje en ging weer op zijn schoot zitten. 'nu paardrijden?' vroeg ik, maar ik ging zo op zijn schoot zitten dat mijn benen aan allebei de kanten van zijn lichaam zaten.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 6 Emptydi sep 11, 2012 8:15 am

'Wat u maar wilt koningin.' Zei hij en tilde haar op. Hij draaide een rondje en liep naar de kamer. 'Ik stel voor dat u en ik dan wat kleren aan zullen doen.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 6 Emptydi sep 11, 2012 8:17 am

'Daar moet ik eens diep over nadenken,' zei ik maar zodra hij me had neergezet, liep ik naar onze koffers toe. 'Ik wil een broek dragen, Anna zei dat dat heel lekker zit,' zei ik eigenwijs en ik pakte een broek van hem. 'En we zijn toch alleen en niemand die ons herkent als we ons niet te overdreven kleden,' zei ik en ik trok hem zo aan zonder nog op zijn mening te wachten.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 6 Emptydi sep 11, 2012 8:25 am

Elliot keek haar verbaasd aan, maar liet haarmaar haar gang gaan. Als zij dat wou, dan moest ze dat maar doen. Hij pakte zelf ook nog een shirt uit de koffer en trok die rustig aan.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 6 Emptydi sep 11, 2012 8:27 am

De broek was veel te groot en ik schudde mijn heupen waardoor hij afzakte. Ik keek hem lachend aan. 'Heb je iets om hem hoog te houden?' vroeg ik en ik pakte ook een shirt uit zijn tas die ik aantrok. ook deze was te groot, maar deze kon tenmisnte niet afvallen.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 6 Emptydi sep 11, 2012 8:46 am

Elliot pakte een riem uit de tas en glimlachte naar haar. 'Stil blijven staan.' Zei hij en deed de riem in de broek. 'Aantrekken en dan blijft hij wel zitten.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 6 Emptydi sep 11, 2012 8:47 am

Ik keek naar de riem en stak mijn heupen naar voor. 'Nee, doe jij hem maar aantrekken.' Ik legde mijn handen op zijn schouders en keek naar zijn gezicht. Hij was zo'n schat.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 6 Emptydi sep 11, 2012 8:49 am

Elliot zuchtte plagend en trok de riem aan. Niet te strak, maa rwel strak genoeg. 'Zo blijft hij wel zitten.' Elliot rolde de broekspijpen een stukje op en kwam weer omhoog. 'Zo.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 6 Emptydi sep 11, 2012 8:54 am

Ik wilde zo graag dichtbij hem zijn, ieder moment van de dag, maar ik moest me nhouden. We konden niet alleen vrijen, de komende dagen dat we hier waren. Ik keek hem met blije ogen aan en ik pakte zachtjes zijn hand vast. 'Oh, mijn haren,' besefte ik en toen liep ik maar snel naar de spiegel toe.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 6 Emptydi sep 11, 2012 9:03 am

Elliot keek haar na en moest even wennen aan het idee van een broek bij een meisje. Dat had hij nou nog nooit gezien.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 6 Emptydi sep 11, 2012 9:05 am

Ik boog overover bij de spiegel en mijn kont was door de broek extra goed te zien. Ik deed mijn haren en was toen klaar om te gaan.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 6 Emptydi sep 11, 2012 9:05 am

Elliot liep vast naar de deur en hield die voor haar open.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 6 Emptydi sep 11, 2012 9:09 am

Ik volgde hem en pakte zijn hand even. 'Allebei een paard? Dan race ik je er lekker uit,' beloofde ik hem uitdagend en ik keek naar de twee paarden die gister de koets hadden getrokken.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 6 Emptydi sep 11, 2012 9:23 am

Elliot knikte en rende naar een paard. 'Zolang ik maar win.' Zei hij plagend en kuste haar nog snel een keer.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 6 Emptydi sep 11, 2012 9:27 am

'Je kan niet alles krijgen wat je wilt,' zei ik hem plagend en ik maakte het andere dier los en stapte op. Ik gaf haar een klopje op haar nek en spoorde haar toen aan. 'Maar laten we aan de opaarden denken en ze eerst opwarmen,' zei ik en ik keek om naar hem.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 6 Emptydi sep 11, 2012 9:28 am

Elliot stapte ook op en knikte. 'Ja, is goed.' Zei hij en liep snel achter haar aan.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 6 Emptydi sep 11, 2012 9:35 am

Ik keek om naar mijn man en liet toen een blik op de ring vallen. Ik was werklijkwaar gelukkig op dit moment. Ik had alles wat mijn hartje begeerde, meer dan ik ooit kon wensen. Ik sloeg mijn ogen op naar de hemel en bedankte God kort dat het zo mocht zijn. Toen keek ik opzij naar hem en ik stak mijn hand uit.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 6 Emptydi sep 11, 2012 9:50 am

Elliot pakte haar hand vast en kuste die een keer. 'Waar gaan we heen?'
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 6 Empty

Vakantiehuisje Elliot
Terug naar boven 
Pagina 6 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Slaapvertrek Elliot
» Meet Elliot
» Slaapvertrek Elliot 2
» Elliot Matt Varlow

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Rpg :: Rest-
Ga naar: