Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

You're never alone

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Vakantiehuisje Elliot

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Elliot

Elliot

Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 8 Emptywo sep 12, 2012 7:28 pm

Elliot glimlachte speels en vroeg haar. 'Heb je zin om te zwemmen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

Aantal berichten : 2133
Leeftijd : 28

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 8 Emptywo sep 12, 2012 8:13 pm

Een speelse twinkeling kwam in mijn ogen en ik knikte nu. 'Laten we de paarden hier dan?' Vroeg ik en ik zoende hem weer kort waarna ik op kwam.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 8 Emptywo sep 12, 2012 8:29 pm

'die lopen niet weg. Die vermaken zich hier prima.' Elliot stond op en tilde haar op.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 8 Emptywo sep 12, 2012 8:57 pm

Gelukkig was ik licht en ik hield mijn benen strak rond zijn middel. 'Ik houd zo vreselijk van je,' fluisyterde ik.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 8 Emptywo sep 12, 2012 9:12 pm

Elliot liep naar het meertje toe en hield haar net boven het water. 'Dus hoeveel hou je van me?' zei hij dreigend plagerig.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 8 Emptywo sep 12, 2012 11:51 pm

Ik. Gilde zachtjes. 'Niet met kleren! Dan moet ik nat terug!' Jammerde ik en ik klemde mijnm benen nog vele malen strakker rond zijn middel heen. 'Ik kijk je dan niet meer aan hoor!'
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 8 Emptydo sep 13, 2012 12:03 am

'Hoeveel hou je van me.' Zei hij nogmaals plagerig.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 8 Emptydo sep 13, 2012 12:26 am

'Datkan ik niet beschrijven, het is te veel,' jammerde ik en ik hield hem angstvallig vast.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 8 Emptydo sep 13, 2012 12:27 am

Elliot glimlachte en legde haar op het gras neer.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 8 Emptydo sep 13, 2012 1:02 am

Ik keek hem even aan en begon toen de broek los te knopen. 'Naaktzwemmen he?' Vroeg ik lichtelijk hees.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 8 Emptydo sep 13, 2012 2:06 am

Elliot kuste haar en knikte. 'Hoe wil je anders zwemmen?' vroeg hij en trok zijn shirt uit,
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 8 Emptydo sep 13, 2012 2:53 am

Ik giechelde en trk de broek uit, gevolgd door mijn shirt. Mijn ondergoed hield ik nog eventjes aan en ik keek hem afwachtend aan.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 8 Emptydo sep 13, 2012 4:54 am

Elliot trok zijn broek en onderbroek uit en gooide het op een hoop op een afstandje van het water. Ook deed hij snel zijn schoenen uit en keek ahar afwachtend aan. 'Kom op, of ik gooi je er zo in.' Zei hij plagerig.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 8 Emptydo sep 13, 2012 5:15 am

'Nee!' Ik gilde half en trok snel mijn bh en onderbroekje uit waarna ik naar het water toe liep. 'Het is wel koud,' zei ik toen ik mijn grote teen in het koude water prikte.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 8 Emptydo sep 13, 2012 6:37 am

Elliot rende naar haar toe en tilde haar op. Meteen rende hij het water in en lachte. 'Watje.' Riep hij en kuste haar. Ook al had hij het zelf dan ook vries koud.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 8 Emptydo sep 13, 2012 7:27 am

Ik gilde overdreven en klampte me aan zijn warme lichaam vast. 'Ik ben geen watje, het is vriesens koud!' riep ik en ik klemde mijn benen voor de zoveelste keer deze dag om zijn middel. Alleen nu waren we naakt en ik voelde zijn ding.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 8 Emptydo sep 13, 2012 8:50 am

Elliot kuste haar op haar neus en lachte. 'Daar wen je snel genoeg aan.' Zei hij en ging een keer helemaal met haar onderwater.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 8 Emptydo sep 13, 2012 9:03 am

Ik hapte naar lucht toen we weer bven kwamen en sloeg hem uit reflex tegen zijn wang. Het ging niet hard, het gebeurde gewoon van de schrik. Meteen kuste ik zijn wang. 'Sorry, maar El, dat is zo koud!' jammerde ik. 'Of je moet me snel warm maken, of je haalt me hieruit!' Ik drukte mijn borsten dichter tegen hemaan.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 8 Emptydo sep 13, 2012 9:15 am

Elliot keek haar verbaasd aan en knikte. 'Oke.' Zei hij en knuffelde haar. 'Wat ben je toch een watje.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 8 Emptydo sep 13, 2012 9:39 am

'Geen watje maar een koukleun,' protesteerde uik en ik wiebelde kort op eN neer. 'Toe nou, jij hebt de leidimg.'
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 8 Emptyzo sep 16, 2012 6:00 pm

Elliot glimlachte en legde zijn handen op jaar heupen. 'oké,' hij ging rustig onderwater en begon met zijn tong met haar clitje te spelen.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 8 Emptyzo sep 16, 2012 9:22 pm

De spieren in mijn maag spanden zich kort aan en ik legde mijn handen even op zijn hoofd om ze er meteen weer af te halen. Hij moest verder gaan... Toch zwom ik eerst snel naar de kant en trok ik hem mee. Nu ik tegen de zijkant aan was, zou ik niet weg kunnen als hij bezig was.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 8 Emptyzo sep 16, 2012 9:25 pm

Elliot kwam als een haai op haar af glimlachte speels. 'Kom hier klein visje.' Zei hij en begon haar weer te kietelen.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 8 Emptyzo sep 16, 2012 9:37 pm

'Neee!' Gilde ik lachend en ik pakte zijn handen vast. 'Niet zo doen,' zei ik extra lief. 'Ga verder met wat je deed.' Ik knippperde met mijn ogen en kuste zijn mond even.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 8 Emptyzo sep 16, 2012 10:12 pm

Elliot lachte en ging weer rustig onderwater en deed twee vingers bj haa naar binnen terwijl hij haar cllitje masseerde met zijn tong.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 8 Empty

Vakantiehuisje Elliot
Terug naar boven 
Pagina 8 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Slaapvertrek Elliot
» Meet Elliot
» Slaapvertrek Elliot 2
» Elliot Matt Varlow

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Rpg :: Rest-