Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

You're never alone

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Vakantiehuisje Elliot

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Elliot

Elliot

Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 4 Emptyzo sep 09, 2012 7:49 am

Elliot hijgde en was gewoon sprakeloos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

Aantal berichten : 2133
Leeftijd : 28

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 4 Emptyzo sep 09, 2012 7:53 am

Ik voelde hoe hij kwam en kwam daardoor zelf ook voor de tweede keer. Ik trok me terug en gin naast hem liggen. Ik legde mijn handen naast mijn hoofd en hijgde.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 4 Emptyzo sep 09, 2012 7:54 am

Elliot hijgde rustig uit en fluisterde. 'Dat was geweldig.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 4 Emptyzo sep 09, 2012 8:02 am

'Nog beter dan net,' fluisterde ik en ik legde mijn hoofd op zijn borsy neer en trok het deken over ons heen. Het eten stond nog aan mijn kant, maar ik liet het lekker staan. Het bed was reusachtig.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 4 Emptyzo sep 09, 2012 8:06 am

Elliot sloeg zijn armen om haar heen en sloot zijn ogen. 'Ik hou van je.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 4 Emptyzo sep 09, 2012 8:11 am

Ik keek naar de gordijnen en toen naar de kaarsen die brandden. 'Jij mag ze uit doen,' zei ik ehm en ik streelde zijn borst. 'We moeten helaas echt slapen....'
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 4 Emptyzo sep 09, 2012 8:51 am

Elliot zuchte en kuste haar op haar neus. 'Wat ben je toch gemeen.' Hij ging met tegenzin het bed uit en blies alles uit. Rustig deed hij de deur ook dicht en sprong langs haar in bed.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 4 Emptyzo sep 09, 2012 8:53 am

Ik legde meteen mijn hoofd weer op zijn warme borst. Het was heerlijk om naast elkaar te slapen en ook nog eens naakt. Ik voelde zijn pure warmte door me trekken.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 4 Emptyzo sep 09, 2012 8:56 am

Elliot sloeg zijn armen om haar heen en fluisterde. 'Slaap ellker.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 4 Emptyzo sep 09, 2012 9:01 am

'Als dat kan na alles,' fluisterde ik. Het ging toch wel lukken, want nu ik zo lag, voelde ik mijn buik en ik voelde de slaap ook al opkomen.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 4 Emptyzo sep 09, 2012 9:02 am

Elliot viel al vrij snel in slaap. Hij was echt bek af.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 4 Emptyzo sep 09, 2012 9:09 am

Ik zakte in slaap door zijn stabiele ademhaling.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 4 Emptyzo sep 09, 2012 9:15 am

Sleep
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 4 Emptyzo sep 09, 2012 9:21 am

Bij het opkomen van de zon was ik wakker geworden. Ik had mijn ondergoed aangedaan en het dienblad weggebracht. Nu stond ik een lekker ontbijt voor ons tweeën te maken.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 4 Emptyzo sep 09, 2012 9:22 am

Elliot miste in zijn slaap de warmte en zocht die op, maar rolde daardoor het bed uit en schrok wakker.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 4 Emptyzo sep 09, 2012 9:25 am

Ik besmeerde de broodjes met geplette aardbeien en glimlachte breed. Ik hield zo verschrikkelijk van hem.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 4 Emptyzo sep 09, 2012 9:28 am

Elliot stond nog half slapend op en keek naar het bed. Ze was er niet meer. Hij trok een onderbroek en broek aan en liep naar de kamer toe. 'Goedemorgen.' Zei hij en rekte zich een keer uit.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 4 Emptyzo sep 09, 2012 9:30 am

Ik zag hem, kreeg ween speelse lach op mijn gezicht, rende zachtjes naar hem toe en sprong in zijn armen. 'Goedemorgen,' fluisterde ik in zijn oor.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 4 Emptyzo sep 09, 2012 9:58 am

Elliot vond nog net optijd zijn evenwicht en sloeg zijn armen om haar heen. 'lekker geslapen?'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 4 Emptyzo sep 09, 2012 6:14 pm

'Heerlijk naast jou,' verzekerde ik hem en ik sloeg mijn benen rond zijn middel. Ik streelde een plukje haar uit zijn ogen weg. 'Je ziet er knap uit met je net uit bed kapsel.'
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 4 Emptyzo sep 09, 2012 6:40 pm

Elliot glimlachte eb tilde haar op. 'dan zal ik het zo laten.' Zei hij en glimlachte naar haar. 'Wat was je aan het doen.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 4 Emptyzo sep 09, 2012 6:41 pm

'De hele dag,' zei ik hem en ik keek om naar de keuken. 'Een ontbijtje voor ons maken.' Ik kuste zijn neus en liet toen mijn benen rond zijn middel vandaan glijden. 'Ik was bijna klaar.'
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 4 Emptyzo sep 09, 2012 6:47 pm

Elliot liet haar los en liep rustig naar de keuken. 'Kan ik ook nog wat doen? Of ben ik momenteel nutteloos.' Zei hij plagerig.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 4 Emptyzo sep 09, 2012 6:51 pm

'Je kan hier gewoon staan en me laten zwijmelen,' zei ik en ik keek naar zijn borst. Hij was echt gespierd. Het water in het pannetje kookte nu en ik goot het in een glas met kruiden die meteen oplosten.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 4 Emptyzo sep 09, 2012 6:56 pm

Elliot glimlachte en keek naar wat ze deed en wat ze nou eigenlijk maakte.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 4 Empty

Vakantiehuisje Elliot
Terug naar boven 
Pagina 4 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Slaapvertrek Elliot
» Meet Elliot
» Slaapvertrek Elliot 2
» Elliot Matt Varlow

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Rpg :: Rest-