Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

You're never alone

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Slaapvertrek Elliot

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 17 ... 33  Volgende
AuteurBericht
Benjamin

Benjamin

Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Slaapvertrek Elliot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 2:52 am

Benjamin bleef vermaakt zitten en gooide het kussen op Elliot zijn hoofd. 'Komt er nog wat uit.' Zei hij. 'Anders ga ik hier nooit weg en ik denk dat je nog wat wil slapen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot

Aantal berichten : 2119

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 2:54 am

Elliot twijfelde en zei toen moeilijk. 'Wat moet je weten?' Het liefst had hij hem neergestoken, maar zijn mes lag niet in de buurt. Waar was dat vervloekte ding eigenlijk?
Benjamin

Benjamin

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 2:58 am

Benjamin grijnsde. 'Wat moest die jongen van je? Waarom viel hij je aan?' Zei hij. Het was een goed idee Elliot mee te nemen. Op deze manier kon hij gemakkelijk informatie afdwingen.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 3:01 am

Elliot haalde het kussen van zijn hoofd en legde het weer onder zijn hoofd. 'Niks. Hij wou wraak. En nu oprotten.' zei hij hem woedend.
Benjamin

Benjamin

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 3:04 am

Benjamin grijnsde weer. 'Ik wil een eerlijk en volledig antwoord, Varlow.' Hij keek Elliot aan. 'Vertel me, zat er een meisje in het spel?'
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 3:06 am

'Weet ik veel. Rot gewoon op. Ik weet het niet eens meer.' Zei hij en trok de dekens over zijn hoofd heen.
Benjamin

Benjamin

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 3:10 am

Benjamin trok de dekens terug. 'Je zou het me vertellen.' Zei hij dreigend. 'Nou, vertel.'
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 3:12 am

'Je bent gek als hè denk dat het me iets kon schelen en dat ik het heb onthouden. Hij noemde jou en nog iemand. Iets van Jay. Rot nou toch op.' Snauwde hij en probeerde de deken terug te pakken aangezien hij alleen een onderbroek aanhad. -.-"
Benjamin

Benjamin

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 3:17 am

'Bedankt.' Zei hij en hij liep weg. De deken liet hij op de grond liggen. Jayden. Wat moest die jongen met Jayden? Hij besloot de jongen te volgen om informatie uit hem te krijgen. Waarom moest die jongen Jayden beschermen? Hij wist zelf ook dat ze aangevallen was door Elliot maar hij had daar niet voor gewroken. Een steek trok door zijn buik. Híj had haar moeten wreken. Waarom was die jongen hem voor? Een beetje misselijk sloot Benjamin de deur van de kamer van Elliot en hij liep snel naar beneden.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 3:19 am

Elliot pakte moeilijk de dekens en trok ze over zich heen waarna hij snel in slaap viel.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

Aantal berichten : 2133
Leeftijd : 28

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 8:53 am

Ik opende mijn ogen bij het eerste zonnestraaltje en kwam overeind. Verbaasd keek ik de kamer rond en ik zag elliot in een stoel naast me. Het bed waarin ik lag was groot, zacht en warm. Drie dingen die ikzelf niet had. Wat was er gebeurd dat ik hier lag? Het laatste moment was toch bij hem op de piano? Ik voelde aan ijn kleren, maar ik had dezelfde jurk nog gewoon aan.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 8:56 am

Elliot sliep rustig door.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 9:02 am

Ik besloot Elliot te vertrouwen en stapte het bed uit. Elliot stopte ik beteronder zijn deken en toen begon ik het bed netjes op te maken. Ik was en bleef een dienstmeisje. Niets meer en niets minder.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 9:04 am

Elliot werd rustig wakker en merkte dat hij niet in zijn bed lag. 'Goedemorgen.' Zei hij en rekte zichzelf uit. 'Alles goed?'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 9:12 am

'Ja meneer, maar ik kan me niet hgerionneren hoe ik hier kom,' zei ik hem. Nu hij wakker was, liep ik naar de gordijnen toe en deed deze open. Zijn kamer was veel warmer dan de mijn en nu ik zijn bed had gevoeld, was ik eerlijk gezegd best wel jaloers. Had ik maar zo'n heerlijk leventje, maar ik zou in ieder geval nooit verwend worden. Zo iemand die denkt dat ze met niets doen de hele wereld kan regeren.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 9:15 am

Elliot stond op en pakte haar arm vast. 'laat maar, je hoeft dit niet te doen. Niet voor mij.' Hij trok haar rustig mee naar de stoel en sette haar daar neer. 'Je was in slaap gevallen in het theater en ik bracht je hier, want ik weet niet waar jou kamer is.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 6:55 pm

'Maar dat is mijn werk,' zei ik nu met grote verbazing. Ik dacht terug saan gister en knikte toen. 'Maar heeft u de hele nacht in de stoel geslapen?' Vroeg ik toen. Had Hij voor Mij in de stoel geslapen?
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 7:39 pm

Elliot knikte en glimlachte naar haar. 'Je werk komt niet zo nauw hier. Ik ga je er niet voor straffen. Dat verdien je niet.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 7:47 pm

Dankbaar stond ik op en pakte ik zachtjes zijn onderarm vast door mijn hand erop te leggen. 'Danku, maar als ik deze tijd win, dan moet ik toch ergens anders weer aan de gang. Klusjes genoeg...' Zijn woorden waren zo lief en dat had me ook de moed gegeven zijn arm zo vsat te pakken. 'En.. Uw woorden zijn zo lief.'
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 7:55 pm

Elliot glimlachte naar haar en pakte haar hand vast. 'Ja, maar als je hier bent hoef je echt niet schoon te maken.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 8:55 pm

'Maar..m' ik vielk weer stil en besloot het te aanvaarden, stilletjes keek ik naar onze handen en toen weer op naar hem. 'Dan... Dan blijf ik hier nog wel eventjes denk ik.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 9:01 pm

Elliot knikte en kneep zacht in haar hand. 'Ik ben vereerd dat je even wil blijven.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 10:27 pm

'Maar u heeft gwnoeg vrouwen van adel rond u, waarom ik?' Vroeg ik zachtjes. Ik ging toch niet te ver op dit moment?
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 11:11 pm

Elliot keek haar even verbaasd aan en lachte. 'Rustig aan, ik vind je inderdaad aardig, maar draaf niet door.' Zei hij, het kon gewoon niet. Ze was inderdaad geen adel.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 2 Emptywo apr 25, 2012 9:44 am

Ik kleurde weer rood. Wat dacht hij nou weer wat ik bedoelde. Niemand sprak van de adel met me en waaromn wilde hij dan wel dat ik bleef en met hem sprak. 'Ik denk dat ijk beter kan gaan...' Zei ik met een soort gekwetstheid in mijn stem,
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 2 Empty

Slaapvertrek Elliot
Terug naar boven 
Pagina 2 van 33Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 17 ... 33  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Slaapvertrek Elliot 2
» Slaapvertrek vader Varlow.
» Jayden's slaapvertrek.
» Meet Elliot
» Elliot Matt Varlow

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum