Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

You're never alone

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Slaapvertrek Elliot

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 24 ... 33  Volgende
AuteurBericht
Elliot

Elliot

Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Slaapvertrek Elliot - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 16 Emptyza mei 05, 2012 11:33 am

Elliot keek af en toe even naar haar, maar kon het niet aanzien dat ze zo dun was. Ze had totaal geen vet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

Aantal berichten : 2133
Leeftijd : 28

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 16 Emptyza mei 05, 2012 11:38 am

Door het jurkje heen kon je mijn botten helemaal zien en de dokter knikte.'Je kan je kleren wel weer aan doen, je moet veel en veel meer eten, maar niet allemaal in één keer. Jeorganen zijn aan het falen, ze hebben meer eten nodig, dus langzaam opbouwen dat je meer krijgt. Als je aan meer kan komen, anders zul je sterven.' Hij vertelde het zo droog, zo zonder emotie dat de rillingen over mijn rug liepen.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 16 Emptyza mei 05, 2012 11:39 am

In zijn hoofd zijn Elliot. "ik zei het." Hij keek even naar haar en zuchtte. 'Ik regel wel wat.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 16 Emptyza mei 05, 2012 11:41 am

Ik trok mijn jurk aan en keek naar Elliot, dankbaar terwijl ik glimlachte. Ik stond op en knikte naar de dokter. 'Bedankt meneer,' zei ik en ik liep naa Elliot toe.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 16 Emptyza mei 05, 2012 11:48 am

Elliot stond ook weer op en liepvoor haar uit narratief zijn kamer.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 16 Emptyza mei 05, 2012 11:50 am

Ik volgde hem stilletjes en keek naar hem. 'Ben je boos?' vroeg i ineens. Ik deed het zelf echt niet expres.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 16 Emptyza mei 05, 2012 12:11 pm

'Nee.' Zei hij. Hij was nog wat boos en verdrietig om het geen antwoord geven op zijn bloedserieuze vraag.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 16 Emptyza mei 05, 2012 12:13 pm

Zacht pakte ik nu zijn hand vast. 'Wat Benjamin ook zegt, je bent een geweldig persdoon en dat meen ik, echt waar.' We kwamen weer op zijn kamer en ik keek hem nu recht in de ogen.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 16 Emptyza mei 05, 2012 12:21 pm

'Daar gaat het niet om.' Zei hij en trok zijn hand los. Rustig ging hij op het bed zitten en keek naar de grond.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 16 Emptyza mei 05, 2012 10:30 pm

Een schok ging door me heen toen hij zo deed en hard beet ik op de binnenkant van mijn wang. 'Wat is er nou...?' Vroeg ik twijfelend.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 16 Emptyza mei 05, 2012 10:31 pm

'Nee, er is niks.' Zei hij en ging liggen. 'Haal nou maar wat eten voor jezelf en zeg maar dat het voor mij is.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 16 Emptyza mei 05, 2012 10:43 pm

Ik perste mijn lippen op elkaar alsof ik naar hem wilde schreeuwen, maar ik wist geen woorden en wilde ook zeker niet tegen hem schreeuwen. Hij moest me alleen vertellen wat er was. Mijn lippen ontspanden weer, ik boog eventjes en liep toen weg om te doen wat hij me zei.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 16 Emptyza mei 05, 2012 10:45 pm

Elliot wachtte tot ze weg was en voelde toen een traan over zijn wang lopen. Nee, hij mocht niet huilen. Het was zwak. Hij was zwak. Een watje dat alleen in bed kon liggen. Woedend van verdriet stond hij op en ging hij tegen de raam aanhangen.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 16 Emptyza mei 05, 2012 10:47 pm

Met een mega bord kwam ik terug. Het was voor ons allebei, want ik hoefde echt niet meer dan 5 happen of zo, maar ikkon ook niet een heel klein bordje halen. De adel kreeg altijd mooie, grote borden. Ik kwam binnen en zag hem bij het raam staan. Twijfelend bleef ik in de deur opening staan. 'Ga alsjeblieft liggen,' zei ik nu toch zachtjes.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 16 Emptyza mei 05, 2012 10:50 pm

Elliot keek niet om en wou haar niet aankijken. Hij zuchtte en liep terug naar het bed en nog steeds keek hij haar niet aan. 'Oke.' mompelde hij en ging liggen.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 16 Emptyza mei 05, 2012 10:54 pm

Ik zette het bord op het nachtkastje neer en hoopte op woorden die me te binnen zouden schieten. Woorden wat alles goed zouden maken, die zijn boze stemming zouden laten omslaan, maar ik wist helemaal niets. Mijn handen begonnen te trillen en ik drukte ze tegen mijn buik zodat hij het niet kon zien.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 16 Emptyza mei 05, 2012 11:04 pm

Elliot bleef naar het plafond kijken en reageerde niet op haar. 'Eet.' Zei hij droog. Ze moest eten, ze had geen keuze.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 16 Emptyza mei 05, 2012 11:07 pm

Ik pakte een blaadje sla en stopte het maar in mijn mond. Als hij zo deed, zou ik niets meer tegen hem zeggen. Hij kon me niet... Gebruiken laten we zeggen. Eerst poeslief doen, maar wanneer ik wat voor hem begon te voelen, deed hij zo. Hij brak mijn hart.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 16 Emptyza mei 05, 2012 11:10 pm

Elliot zuchtte en sloot zijn ogen even. Hij zat heel erg in tweestrijd. Als ze hem gebruikte werkte dit ook niet. Hij vond haar echt leuk, maar zij hem blijkbaar niet.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 16 Emptyza mei 05, 2012 11:14 pm

Onbewust wenste ik me nu in zijn armen, wenste ik dat hij niet boos op me was, me zou vertellen wat er was. Had ik daar niet het recht op als bediende die constant voor hem zorgde. Als.... als zijn liefde die gevoelens terug kreeg naar hem?
Ineens werd het zwart voor mijn ogen en snel slikte ik de sla uit. Ik stak mjin handen naar voren, maar voelde op hetzelfde moment de vloer tegen mijn hoofd aanklappen.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 16 Emptyza mei 05, 2012 11:16 pm

Elliot keek haar verbaasd aan, maar toen ze niet meer omhoog kwam stond hij snel op en rende zowat naar haar toe. 'Amélie?' Vroeg hij verbaasd, maar ook bang. 'Wordt alsjeblieft wakker.' Smeekte hij en schudde haar zacht door elkaar.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 16 Emptyza mei 05, 2012 11:18 pm

Het bleef zwart voor mijn ogen totdat ik zijn bezorgde stem in mijn oren hoorde. Mijn lichaam deed pijn en ik had knallende hoofdpijn. Heel moeizaam kreeg ik mijn ogen open en keek ik hem in de ogen. Ik had echt het gevoel dat ik zou sterven en sloot mijn ogen weer. 'Kus me,' mompelde ik.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 16 Emptyza mei 05, 2012 11:20 pm

Elliot glimlachte toen ze haar ogen opendeed, maar die verdween weer toen ze vroeg of hij haar wou kussen. Niet omdat hij niet wou, maar omdat hij zo onverwacht was. Elliot twijfelde even en drukte toen zacht zijn lippen op die van haar.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 16 Emptyza mei 05, 2012 11:23 pm

Ik kon m eamper bewegen, maar mijn lippen wisten toch mee te bewegen. Ineens zakte ik weer weg, alles werd weer zwak en mijn gehele bewustzijn verdween nu.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 16 Emptyza mei 05, 2012 11:24 pm

Ik kon m eamper bewegen, maar mijn lippen wisten toch mee te bewegen. Ineens zakte ik weer weg, alles werd weer zwak en mijn gehele bewustzijn verdween nu.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 16 Empty

Slaapvertrek Elliot
Terug naar boven 
Pagina 16 van 33Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 24 ... 33  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Slaapvertrek Elliot 2
» Slaapvertrek vader Varlow.
» Jayden's slaapvertrek.
» Meet Elliot
» Elliot Matt Varlow

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Rpg :: Vertrekken-
Ga naar: