Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

You're never alone

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Slaapvertrek Elliot

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 26 ... 33  Volgende
AuteurBericht
Elliot

Elliot

Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Slaapvertrek Elliot - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 19 Emptywo mei 09, 2012 5:48 pm

'Dit is verschrikkelijk. Petram heeft het al te druk en het kasteel is belangrijk voor zoveel mensen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth Thompson

Elizabeth Thompson

Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 26

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 19 Emptydo mei 10, 2012 8:55 am

'Ik weet het. Ik schrok echt. Maar wat ga je nu doen?' vraag ik. Zelf vind ik dat ze Petram moeten vermoorden en niet het kasteel verwoesten.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 19 Emptydo mei 10, 2012 6:18 pm

'Wat denk je dat ik ga doen? Ik ga zorgen dat ze niet het kasteel in kunnen. De bewaking helpen.' Zei hij, maar natuurlijk deed hij dat niet. Hij had een hekel aan Petram.
Elizabeth Thompson

Elizabeth Thompson

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 19 Emptyvr mei 11, 2012 10:00 am

'Oke, want het is nodig dat het kasteel verdedigd wordt!' Ookal was mijn afkomst tegen Petram, ik vond hem wel aardig en wilde hem een kans geven.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 19 Emptyzo mei 13, 2012 4:47 am

'Niemand komt zomaar aan mijn familie. Als Petram er niet meer is, dan is mijn vader aan de buurt. Als hij sterft dan....' Zei hij en keek naar de grond. Demian was al erg genoeg en dat was tegen verwachting.
Elizabeth Thompson

Elizabeth Thompson

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 19 Emptyzo mei 13, 2012 9:10 am

Ik wrijf over zijn rug. 'Het spijt me!' Hij was dan natuurlijk alleen. Zonder vader en Demain. 'We zorgen dat hij niet wordt vermoord!' Ik heb nou spijt van die aanslag. Ik ben nu zo gehecht aan het kasteel, ik heb goede banden met mensen en dan worden ze vermoord door mij. Niet bepaald een leuke gedachte.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 19 Emptyzo mei 13, 2012 9:20 am

'Ja, niemand gaat hier dood.' Zei hij rustig. Petram mocht nu nog wel even leven. Nu Elliot toch de troon zal krijgen als hij sterft, zijn vader is al te oud.
Elizabeth Thompson

Elizabeth Thompson

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 19 Emptyzo mei 13, 2012 9:23 am

'Hoe is het eigenlijk met je vader?' vraag ik, om zo op een ander onderwerp te komen. 'Ik heb al lang niet gezien!' Ik heb de vader van Elliot altijd wel gemogen.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 19 Emptyzo mei 13, 2012 9:25 am

'Het gaat denk ik wel met hem. Hij praat niet snel over zijn gevoelens.'
Elizabeth Thompson

Elizabeth Thompson

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 19 Emptyzo mei 13, 2012 9:36 am

'Okee.' Volgens mij was Elliot wel moe. 'Kan ik je eigenlijk nog ergens mee helpen? Of wil je graag slapen?' Het was niet de bedoeling om hem wakker te houden.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 19 Emptyzo mei 13, 2012 9:39 am

'Ik kan toch niet slapen.' Zei hij en zuchtte. 'Nee, je kunt me denk ik niet helpen.'
Elizabeth Thompson

Elizabeth Thompson

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 19 Emptywo mei 16, 2012 7:15 pm

'Oke.' Ik voelt me een beetje ongemakkelijk. Ik weet nooit een gesprek te beginnen, terwijl ik wel van praten houd. De laatste tijd negeren de meeste mensen me in het kasteel. Vooral de bediendes, als ik die buiten het werk tegen komt.ik weet dat niet iedereen me aardig kan vinden, maar gewoon hallo zeggen is toch geen probleem?
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 19 Emptywo mei 16, 2012 7:22 pm

'Toch leuk dat u even langs gekomen bent.' Zei Elliot en stond op. Hij reikte zijn hand baar haar uit en glimlachte.
Elizabeth Thompson

Elizabeth Thompson

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 19 Emptywo mei 16, 2012 7:28 pm

'Graag gedaan,' zeg ik en ik geef hem mijn hand. 'Ik denk dat ik maar eens ga, dan heeft u ook even rust, want ik stoor u alleen maar.' Ik kijk even weg zodat hij mijn gezicht niet ziet.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 19 Emptywo mei 16, 2012 7:43 pm

Elliot kuste haar hand en knikte. 'Toch bedankt.'
Elizabeth Thompson

Elizabeth Thompson

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 19 Emptywo mei 16, 2012 9:40 pm

'Nogmaals, graag gedaan,' zeg ik. Ik sta op n loop richting de der. Als ik nog even achterom kijfziek k elliot nog steeds in dezelfde positie zitten. Hij was eigenlijk welleuk. Ik glimlach naar hem en doe de deur open.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 19 Emptywo mei 16, 2012 9:50 pm

'Goededag.' Zei hij en ging toen weet op zijn Ned. Liggen.
Elizabeth Thompson

Elizabeth Thompson

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 19 Emptydo mei 17, 2012 9:43 am

'Goedendag!' zeg ik. Als ik de deur sluit zeg is heel zachtjes: 'En slaap lekker.' ik sluit zachtjes de deur en loop weg.
Benjamin

Benjamin

Aantal berichten : 1170

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 19 Emptyzo mei 20, 2012 1:49 am

Later.

Benjamin rommelde alweer met zijn karretje over de gang. Ontbijt brengen, aan Elliot. Natuurlijk! Benjamin had best honger en meestal liet Elliot alles staan. Hij opende de deur. 'Goedemorgen.' Mompelde hij terwijl hij het karretje over de drempel duwde.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 19 Emptyzo mei 20, 2012 1:53 am

Elliot zat op zijn stoel voor het raam. Hij had niet kunnen slapen. Het niet weten hoe het met haar ging was verschrikkelijk. Hij draaide zich rustig om en keek naar benjamin. Goed? Dat wad het echt niet. Ze was pas een dag wij en hij miste haar nu al te erg. 'Hallo.'
Benjamin

Benjamin

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 19 Emptyzo mei 20, 2012 1:58 am

'Lekker geslapen?' Vroeg Benjamin terwijl hij een kopje sap inschonk. Het zag er niet zo uit, Elliot zag er vreselijk uit. Hij had donkere wallen onder zijn ogen waren dik uitgezet. Het zou vast met Amèlie te maken hebben. Die vader leek hem wel een goede gozer, misschien had die man Elliot verboden met haar om te gaan.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 19 Emptyzo mei 20, 2012 2:02 am

Elliot schudde zijn hoofd en keek weer uit het raam. 'Geslapen? Als het kon, dan vast, maar ik kon niet slapen.' Zei hij en zuchtte. 'Alles goed met je?'
Benjamin

Benjamin

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 19 Emptyzo mei 20, 2012 2:05 am

'Met mij gaat alles goed.' Zei Benjamin naar waarheid. 'Uitstekend, zelfs. Wat is er met je? Heeft Amèlie je in de steek gelaten ofzo?' Hij glimlachte even. 'Wat wil je trouwens op je brood?'
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 19 Emptyzo mei 20, 2012 2:09 am

Elliot trok zijn knieën op en legde zijn hoofd op zijn knieën. 'Ze is naar haar familie o de boerderij voor een tijdje. Ik kon niet mee.' Zei hij en zuchtte. 'Ik hoef niks.'
Benjamin

Benjamin

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 19 Emptyzo mei 20, 2012 2:15 am

Benjamin grijnsde en ging zitten. 'Bedankt.' Hij zette het glas aan zijn lippen. 'En dat is toch leuk voor haar? Ik mag die boeren van haar wel.'
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 19 Empty

Slaapvertrek Elliot
Terug naar boven 
Pagina 19 van 33Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 26 ... 33  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Slaapvertrek Elliot 2
» Slaapvertrek vader Varlow.
» Jayden's slaapvertrek.
» Meet Elliot
» Elliot Matt Varlow

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Rpg :: Vertrekken-
Ga naar: