Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

You're never alone

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Slaapvertrek Elliot

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 18 ... 33  Volgende
AuteurBericht
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Slaapvertrek Elliot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 4 Emptywo apr 25, 2012 10:53 pm

Ik was nog evenbtjes stil en opende toen mijn mond en zong het zo goed mogelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot

Aantal berichten : 2119

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 4 Emptywo apr 25, 2012 10:57 pm

Elliot kreeg totaal geen hoofdpijn. Hij werd zelfs heel rustig van haar gezang. Af en toe ging het nog wel fout, maar het was al bijna perfect.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 4 Emptydo apr 26, 2012 3:42 am

Toen ik klaar was, keek ik hem twijfelend aan. 'Er zaten fouten in,' zei ik hem lichterlijk teleurgesteld. Meerdere.'
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 4 Emptydo apr 26, 2012 5:41 am

Elliot knikte en keek even door de partijen. 'Maar het waren geen grote fouten, gewoon vergissingen. Zing anders couplet 2 nog eens. Daar zaten te meeste in.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 4 Emptydo apr 26, 2012 9:36 am

Ik keek hem in de ogen en schoot toen ineens vol emotie. 'Maar ik ga falen! Echt waar, ik kan niet eens dit lied goed leren en één fout, ja da\n ben ik hier weg! Voorgoed en ik maak er nu meerdere zelfs!' Ik keek hem bijna smekend aan of hij er niet iets aan kon doen.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 4 Emptydo apr 26, 2012 9:50 am

Elliot keek haar verbaasd aan en kwam, ook al deed het veel pijn, omhoog en ging op de rand van het bed zitten. 'Je gaat niet falen.' Zei hij moeilijk en hield een arm tegen zijn buik. Met de ander klopte hij op het bed.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 4 Emptydo apr 26, 2012 9:54 am

Ik huilde niet, maar ik moest mijn best doen niet toch in huilen uit te barsten. Zachtjes liep ik naar hem toe en ging ik naast hem zitten op het bed. 'Je mag niet zitten,' zei ik met schorre stem. 'Je moet gewoon liggen... Je doet jezelf pijn,' zei ik en ik wreef langs mijn neus. Ik wilde niet weg, dit kasteel was ondanks het zware werk, echt geweldig!
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 4 Emptydo apr 26, 2012 9:56 am

Elliot schudde zijn hoofd. Hij sloeg zijn arm om haar heen en zei. 'Je gaat niet falen. Daar ga ik voor zorgen. Ook al doet het me pijn, het maakt niks uit. Mijn deal gaat niet jou baan kosten.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 4 Emptydo apr 26, 2012 10:00 am

Eventjes keek ik hem recht in de ogen en ik merkte nu pas hoe dicht bij hij was met zijn gezicht. 'Maar...' zei ik en ik haaldemijn neus een keertje op. 'Ik ben bang,' fluisterde ik toen weer en ik kroop eenbeetje in elkaar.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 4 Emptydo apr 26, 2012 10:06 am

Elliot sloeg zijn armen goed om haar heen en kuste haar op haar wang. 'Als iemand dit. Kan san ben jij het wel.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 4 Emptydo apr 26, 2012 10:09 am

Zijn kus op mijn wang liet me vergeten dat ik maar een dienstmeisje was en hij van adel en ik keek met rode ogen naar hem op en knuffelde hem toen, zachtjes in verband met zijn lichaam, maar ik knuffelde hem terug zonder dat ik het eerst had gevraagd. 'Ben je erbij over twee dagen?' vroeg ik en toen ik twee dagen zei, ging er weer een schokje door mijn lichaam. Zo kort nog?!
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 4 Emptydo apr 26, 2012 10:20 am

'Natuurlijk ben ik er.' Zei hij en sloot zijn ogen even doordat hij genoot en van de pijn.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 4 Emptydo apr 26, 2012 10:23 am

Hij was heel erg warm en het gaf me wat moed dat ik alle dagen nu bij hem kon zijn en oefenen. 'Dan... dan moet ik maar weer oefenen,' zei ik en ik wreef kort langs mijn ogen en haalde toen diep adem. 'En niet zo zeuren, ik kan mijn baan niet verliezen, dus het moet gewoon foutloos.'
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 4 Emptydo apr 26, 2012 10:27 am

Elliot knikte en pakte de partijen van het bed. 'Couplet twee.' zei hij rustig.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 4 Emptydo apr 26, 2012 10:28 am

'je moet liggen,' zei ik en ik liet hem nu wweer los, legde zijn kussens weer beter en keek hem met een serieuze blik aan. Als hij niet ging liggen, dan liet ik hem wel liggen.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 4 Emptydo apr 26, 2012 10:31 am

'Het gaat wel. Ik hoef niet te liggen. Concentreer je nou maar op het stuk.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 4 Emptydo apr 26, 2012 10:34 am

Kom op skype ): Je bent lieeeeeef.

'Ga liggen,' zei ik en ik drukte zachtjes boven tegen de borst. 'Je moet, anders zing ik niet hoor. Je doet jezelf teveel pijn!' Ik keek hem dwingend en ook een klein beetje smekend aan.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 4 Emptydo apr 26, 2012 10:38 am

Elliot zuchtte en ging ongewillig weer liggen. 'Je kunt me niet eeuwig in dit bed houden.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 4 Emptydo apr 26, 2012 10:40 am

'De komende dag welm,' zei ik hem eigenwijs terug en ik ging weer naast zijn ebd staan. Ik dacht eventjes na en begon toen bij het tweede couplet zoals hij net had gewild. De emotie lag nog in mijn stem, maar ik had niet het idee dat het het lied ten slechte deed.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 4 Emptydo apr 26, 2012 7:19 pm

Elliot zuchtte en luisterde aandachtig. 'Doe de derde zin eens en dan met veel meer kracht.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 4 Emptydo apr 26, 2012 8:36 pm

'Uhm, oke,' zei ik enm ik dacht eventjes na. Daarna begon ik hetzelfde weer te zingen en deed ik wat hij had gezegd.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 4 Emptyvr apr 27, 2012 9:01 am

Elliot knikte tevreden en glimlachte naar haar. 'Perfect.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 4 Emptyvr apr 27, 2012 10:20 am

Ik kleurde eventjes lichtrood en keek toen naar het bed. 'Maar alles moet perfect, ik ben nog niet klaar,' mompelde ik en ik haalde een paar keer diep adem en begon toen overnieuw.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 4 Emptyvr apr 27, 2012 5:29 pm

Elliot liet haar uitzingenen zei. 'Het is perfect. Je moet nogmeer nummers leren.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 4 Emptyvr apr 27, 2012 10:50 pm

Dit nummer had ik nog lang niet vaak genoeg geoefend, maar ik zou gewoon de hele dag doorzingen. Wanneer ik nog een nummer kende, zou ik ze beide oefenen tot ik erbij neer zou vallen. 'Ja meneer,' zei ik nu.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 4 Empty

Slaapvertrek Elliot
Terug naar boven 
Pagina 4 van 33Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 18 ... 33  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Slaapvertrek Elliot 2
» Slaapvertrek vader Varlow.
» Jayden's slaapvertrek.
» Meet Elliot
» Elliot Matt Varlow

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum