Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

You're never alone

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Onderaan toren

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Lord Petram
Admin
Lord Petram

Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 18-04-12

Onderaan toren Empty
BerichtOnderwerp: Onderaan toren   Onderaan toren Emptyzo apr 22, 2012 1:52 am

Onderaan toren 230453-i-spy-fantasy-windows-screenshot-a-tower-rooms
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fortispetram.actieforum.com
Annabeth

Annabeth

Aantal berichten : 55
Leeftijd : 26

Onderaan toren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderaan toren   Onderaan toren Emptyma apr 23, 2012 6:00 am

Annabeth was bezig een boeket te schikken en twijfelde waar ze het ergens mocht neerzetten. Het moest opvallend zijn maar mocht natuurlijk ook niet in de weg staan. Uiteindelijk besloot ze het boven op een paar tonnen te zetten wat nog wel een mooi zicht gaf. Zo nu kon ze verder met de rest van haar werk.
Jayden Rose

Jayden Rose

Aantal berichten : 749

Onderaan toren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderaan toren   Onderaan toren Emptyma apr 23, 2012 6:04 am

Jayden was geroepen door iemand uit de toren en snelde naar de toren toe. Ze opende de deur en deed snel haar strikje goed, want ze was net terug van Benjamin. Ze zag het bloemenmeisje, ze wist niet hoe ze heette maar kende haar wel van uiterlijk. Ze zag de bloemen zoals altijd op een perfecte manier samengebracht en het ving je blik echt even 'Wauw, zoals altijd weer prachtig' complimenteerde ze haar.
Annabeth

Annabeth

Onderaan toren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderaan toren   Onderaan toren Emptydi apr 24, 2012 7:48 am

Annabeth kromp even in elkaar toen ze een stem hoorde, maar toen ze hoorde dat het een compliment was ontspande ze zich weer. "Dankje" zei ze. "Ik doe gewoon mijn werk" zei ze en probeerde het complimentje een beetje af te wimpelen. "Wel ik ken je van zien verzorg jij de paarden niet" vroeg Anna want ze was niet 100 procent zeker.
Jayden Rose

Jayden Rose

Aantal berichten : 749

Onderaan toren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderaan toren   Onderaan toren Emptydi apr 24, 2012 7:57 am

Jayden glimlachte 'Ik zou willen dat ik dat mocht doen, maar ik ben maar een simpele bediende' zei ze kalm.
Annabeth

Annabeth

Onderaan toren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderaan toren   Onderaan toren Emptywo apr 25, 2012 7:06 am

"Ow sorry ik dacht je daar ooit gezien te hebben, mijn naam is trouwens Annabeth en met wie heb ik het genoegen" vroeg ze beleefd want in deze tijd was er van informele taal eigenlijk nog niet al teveel sprake. Annabeth bleef dus ook meestal beleefd zelfs tegen mensen van dezelfde stand als haar.
Gesponsorde inhoud

Onderaan toren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderaan toren   Onderaan toren Empty

Onderaan toren
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Rpg :: Torens-
Ga naar: