Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

You're never alone

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Jayden's slaapvertrek.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
Benjamin

Benjamin

Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Jayden's slaapvertrek. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jayden's slaapvertrek.   Jayden's slaapvertrek. - Pagina 6 Emptyzo mei 13, 2012 2:59 am

'Ik heb hem vermoord.' Zei Benjamin rustig. 'Maar Mavis hielp me. En Mavis is dood, door Vares.' Benjamin keek een beetje somber voor zich uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose

Aantal berichten : 749

BerichtOnderwerp: Re: Jayden's slaapvertrek.   Jayden's slaapvertrek. - Pagina 6 Emptyzo mei 13, 2012 3:02 am

Jayden voelde een soort trots in zichzelf opwellen en glimlachte gemeend. 'Daar zullen ze blij mee zijn bij de groep' zei ze een beetje plagend, maar ze was wel blij. 'Mavis ook? Maar hij deed toch nooit wat ergs?' mompelde ze.
Benjamin

Benjamin

BerichtOnderwerp: Re: Jayden's slaapvertrek.   Jayden's slaapvertrek. - Pagina 6 Emptyzo mei 13, 2012 3:04 am

'Hij wilde me helpen Vares aan te vallen. En toen heeft Vares Mavis vermoord.' Hij zei het een beetje nonchalant, om niet te laten merken wat het met hem deed. 'Ik hoop dat ze er niet achterkomen, dan leef ik niet lang meer.'
Jayden Rose

Jayden Rose

BerichtOnderwerp: Re: Jayden's slaapvertrek.   Jayden's slaapvertrek. - Pagina 6 Emptyzo mei 13, 2012 3:07 am

'Ze zullen er wel achter gekomen zijn, maar ze doden je niet want dan moeten ze dat hier in het kasteel doen of in ieder geval op de grond van hier... Oke misschien doen ze het wel, maar het mag niet het kan niet en het gebeurd niet' mompelde ze koppig en ze ging nog wat dichter tegen hem aanzitten zodat ze door haar borst zijn hartslag kon voelen, alsof hun harten metelkaar praatte.
Benjamin

Benjamin

BerichtOnderwerp: Re: Jayden's slaapvertrek.   Jayden's slaapvertrek. - Pagina 6 Emptyzo mei 13, 2012 3:14 am

'Dan moet ik mijn hele leven in dit rotkasteel blijven.' Hij keek haar pijnlijk aan. 'Dat is een nachtmerrie.'
Jayden Rose

Jayden Rose

BerichtOnderwerp: Re: Jayden's slaapvertrek.   Jayden's slaapvertrek. - Pagina 6 Emptyzo mei 13, 2012 3:16 am

'Nee, dat houd je niet vol' zei ze met een glimlach. 'Misschien moet ik eens daar gaan peilen of ze al iets weten en wat ze dan weten... Dan weten we het zeker' zei ze pijnzend en ze keek hem nadenkend aan.
Benjamin

Benjamin

BerichtOnderwerp: Re: Jayden's slaapvertrek.   Jayden's slaapvertrek. - Pagina 6 Emptyzo mei 13, 2012 3:17 am

Benjamin knikte. 'Dat lijkt me een goed idee. Als het goed is weten ze niet dat wij iets met elkaar te maken hebben.'
Jayden Rose

Jayden Rose

BerichtOnderwerp: Re: Jayden's slaapvertrek.   Jayden's slaapvertrek. - Pagina 6 Emptyzo mei 13, 2012 3:20 am

'Als het goed is niet nee, dat zal ik dan ook maar even bewijzen' zei ze glimlachend. 'Ik heb je zo gemist' mompelde ze toen nog en ze gaf hem snel een kus op zijn lippen. 'Waneer zal ik gaan?' vroeg ze toen.
Benjamin

Benjamin

BerichtOnderwerp: Re: Jayden's slaapvertrek.   Jayden's slaapvertrek. - Pagina 6 Emptyzo mei 13, 2012 3:21 am

'Kijk je wel uit dan?' Vroeg Benjamin bezorgd. Hij merkte dat hij haar kussen had gemist. 'Dat mag je trouwens zelf weten.'
Jayden Rose

Jayden Rose

BerichtOnderwerp: Re: Jayden's slaapvertrek.   Jayden's slaapvertrek. - Pagina 6 Emptyzo mei 13, 2012 3:43 am

Jayden grijnsde 'Ik zal proberen niet verliefd te kijken als ze je naam uitspreken oke' zei ze plagend. 'Dan ga ik morgen wel, vanacht is een beetje nutteloos om te gaan en ik wil nu nog niet weg' zei ze hem met een glimlach.
Benjamin

Benjamin

BerichtOnderwerp: Re: Jayden's slaapvertrek.   Jayden's slaapvertrek. - Pagina 6 Emptyzo mei 13, 2012 3:51 am

Benjamin keek naar buiten. Het was een heldere hemel, vol met fonkelende sterren. 'Ik ben niet moe.' Gaf hij toe. 'Ga je mee naar buiten?'
Jayden Rose

Jayden Rose

BerichtOnderwerp: Re: Jayden's slaapvertrek.   Jayden's slaapvertrek. - Pagina 6 Emptyzo mei 13, 2012 3:52 am

Jayden glimlachte 'Graag' zei ze zacht en ze maakte zich rustig los uit de omhelzing.
Benjamin

Benjamin

BerichtOnderwerp: Re: Jayden's slaapvertrek.   Jayden's slaapvertrek. - Pagina 6 Emptyzo mei 13, 2012 3:54 am

Hij pakte haar hand en trok haar omhoog. 'Waar gaan we heen?' Vroeg hij.
Jayden Rose

Jayden Rose

BerichtOnderwerp: Re: Jayden's slaapvertrek.   Jayden's slaapvertrek. - Pagina 6 Emptyzo mei 13, 2012 5:05 am

Jayden glimlachte en trok hem vrolijk mee 'Ik weet wel wat' zei ze met een ondeugende glimlach, niet van plan hem te vertellen waar ze naartoe gingen.
Benjamin

Benjamin

BerichtOnderwerp: Re: Jayden's slaapvertrek.   Jayden's slaapvertrek. - Pagina 6 Emptyzo mei 13, 2012 6:04 am

Benjamin glimlachte. 'Ik ben benieuwd.'
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Jayden's slaapvertrek.   Jayden's slaapvertrek. - Pagina 6 Empty

Jayden's slaapvertrek.
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Slaapvertrek Elliot
» Slaapvertrek Elliot 2
» Slaapvertrek Lord Petram
» Slaapvertrek vader Varlow.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Rpg :: Vertrekken-