Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

You're never alone

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Ziekenzaal

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 13 ... 20  Volgende
AuteurBericht
Elliot

Elliot

Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Ziekenzaal - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 7 Emptydi mei 08, 2012 2:48 am

'Ik beloof je dat ik zo snel als ik maar kan terug ben.' Zei hij en kuste haar en keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

Aantal berichten : 2133
Leeftijd : 28

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 7 Emptydi mei 08, 2012 2:53 am

Ik sloot mijn ogen en voelde zijn lippen, maar ze voelde niet heel behaaglijk. Kwam dat door mij? Door hem of iets anders?
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 7 Emptydi mei 08, 2012 2:55 am

Elliot pakte haar hand weer en glimlachte naar haar.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 7 Emptydi mei 08, 2012 3:01 am

Ik sloot mijn ogen nu en viel al snel in slaap ondanks alle vragen.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 7 Emptydi mei 08, 2012 5:04 am

Elliot bleef nog even zitten en liep toen naar zijn kamer.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 7 Emptydi mei 08, 2012 5:11 am

Ik sliep. xd
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 7 Emptydi mei 08, 2012 5:45 am

Elliot kwam rustig binnen en ging weer op het krukje zitten. Hij keek hoe ze daar vredig lag ze slapen en zuchtte. Karma had hem gestraft en nam daarvoor een onschuldige.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 7 Emptydi mei 08, 2012 5:52 am

Ik bleef rustig slapen en mompelde eventjes heel zachtjes. 'Elliot niet slecht,' fluisterde ik. Ik geloofde Jayden niet.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 7 Emptydi mei 08, 2012 6:07 am

Elliot keek haar verbaasd aan. Natuurlijk was hij niet slecht. Hoe kon ze daar maar aan twijfelen? Met wie had ze gesproken?
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 7 Emptydi mei 08, 2012 6:11 am

Mjin droom sloeg om en ik begon flitsen te zien van wat er was gebeurd. Geschrokken opende ik mijn ogen en zag ik gelukkig Elliot zitten. 'Je bent er,' zei ik blij en opgelucht.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 7 Emptydi mei 08, 2012 6:14 am

Elliot glimlachte naar haar toen ze wakker werd en knikte. 'Hoe gaat het met je?' Vroeg hij en pakte haar hand.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 7 Emptydi mei 08, 2012 6:18 am

Het gaat,' zei ik en ik kneep in zijn hand. 'Ik was al eerder wakker, toen was Jayden hier,' zei ik hem blij.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 7 Emptydi mei 08, 2012 6:26 am

Elliot kneep ook zacht in haar hand en glimlachte nog steeds. 'Kende je haar ook nog?' Vroeg hij nieuwsgierig. 'Je krijgt steeds meer herinneringen terug.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 7 Emptydi mei 08, 2012 6:29 am

'Nee,' zei ik eerlijk en ik keek naar onze handen. 'Maar ik ben dienstmeisje en jij zei dat ik zangeres ben,' zei ik met en klein pruillipje.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 7 Emptydi mei 08, 2012 6:33 am

'Je bent een zangeres en dienstmeisje, maar voor mij ben je die prachtige zangeres waar ik op verliefd werd.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 7 Emptydi mei 08, 2012 6:37 am

Ik kleurde lichtrood en sloeg mijn ogen neer. 'Hoe ben ik verliefd op je geworden?' vroeg ik Elliot nu en ik glimlachte breed.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 7 Emptydi mei 08, 2012 6:42 am

'Ik vond je altijd al leuk, maar toen ik je voor het eerst hoorde zingen sloeg mijn hart een slag over en wou ik je steeds meer zien.' Zei ij en keek naar de grond. Dit was zo raar om haar te vertellen.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 7 Emptydi mei 08, 2012 6:48 am

'Kan ik zo goed zingen?' vroeg ik hem en ik legde zijn hand naast me neer op het kussen zodat ij wat dichterbij was, maar niet te dichtbij. 'En toen? Wat vond ik ervan?'v roeg ik.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 7 Emptydi mei 08, 2012 6:51 am

'Ja, je stem is net een van een engel.' Zei hij overtuigend. 'Je vond het eerst raar, maar dat was ook wel logisch.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 7 Emptydi mei 08, 2012 6:56 am

Ik knikte zachtjes en sloot mijn ogen. 'Ik... kuste je... toen ik het zwaar had,' mompelde ik ineens zachtjes. Dat was tussen het flauwvallen geweest.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 7 Emptydi mei 08, 2012 6:58 am

'Ja, toen je jezelf had uitgehongerd.' Zei hij en keek haar even aan. 'Daarom dat je nu wat meer moet eten.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 7 Emptydi mei 08, 2012 7:05 am

'Jayden heeft me nog met twe slokken geholpen,' zei ik hem nu trots en ik dacht aan waarom ik dat zou kunnen hebben doen. 'Deed ik dat expres?'
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 7 Emptydi mei 08, 2012 7:29 am

'Goedzo, dat gaat al de goede kant op.' Zei hij en klopte trots op haar schouder. 'Je had nooit honger en vond het niet nodig om te eten.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 7 Emptydi mei 08, 2012 7:32 am

'maar...' Kort was ik stil. 'Ik deed het toch neit om aandacht hè? ZO'n persoon ben ik toch niet?' vroeg ik nu een beetje angstig. Ik wilde niet zo zijn.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 7 Emptydi mei 08, 2012 7:34 am

'Nee, dat is wel de laatste reden waar ik bij jou aan zou denken. Je zicht nooit aandacht.'
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 7 Empty

Ziekenzaal
Terug naar boven 
Pagina 7 van 20Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 13 ... 20  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gang voor de ziekenzaal
» Ziekenzaal voor Benjamin