Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

You're never alone

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Ziekenzaal

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15 ... 20  Volgende
AuteurBericht
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Ziekenzaal - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 10 Emptywo mei 09, 2012 6:18 am

'Wat niet? Ik ben niet genezen nee,' mompelde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot

Aantal berichten : 2119

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 10 Emptywo mei 09, 2012 6:19 am

Elliot zuchte en trok zijn shirt een stukje op. 'Je verzorgde me, kun je je er iets van herinneren?'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 10 Emptywo mei 09, 2012 6:25 am

Ik keek er een beetje geschrokken naar en schudde mijn hoofd. 'nee... het ziet er vreselijk uit. Ik kan zeker niet zo heel goed je verzorgen.'
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 10 Emptywo mei 09, 2012 8:41 am

'Jawel, je bent er heel goed in. Ik ben gewoon heel eigenwijs en had soms wat pech.' Zei hij. Hij wou Benjamin niet zwart maken. Wou hij wel, maar deed hij toch maar niet.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 10 Emptywo mei 09, 2012 8:51 am

'Oh...' mompelde ik en ik rilde weer van de kou. 'Dus... dus ik was wel goed voor je?' vroeg ik hem.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 10 Emptywo mei 09, 2012 8:52 am

'Ja, je was zonder twijfel de beste zuster die ik ooit heb gehad.' Zei hij en glimlachte naar haar. 'Heb je het koud?'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 10 Emptywo mei 09, 2012 8:56 am

'Ja,' zei ik eerlijk en ik glimlachte om zijn woorden. Hij was echt heel erg lief.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 10 Emptywo mei 09, 2012 9:06 am

'Zal ik nog een deken voor je halen, of misschien een warme kruik?' vroeg hij en keek zich heen naar wat er nog neer was.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 10 Emptywo mei 09, 2012 9:17 am

'Beide?' vroeg ik en ik sloeg mijn ogen neer. Ik was vast heel erg lastig.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 10 Emptydo mei 10, 2012 5:04 am

Elliot knikte en liep even naar de gang om daar een bediende te roepen. Rustig liep hij weer terug en glimlachte. 'Komt er zo aan.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 10 Emptydo mei 10, 2012 5:43 am

'Dankjewel,' zei ik en ik sloot mijn ogen. 'Als je nu maar blijft..'
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 10 Emptydo mei 10, 2012 5:46 am

'Ik blijf, maar ik moet straks ook je ouders nog even hierheen laten komen.' Zei hij en glimlachte naar haar. 'Het spijt me.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 10 Emptydo mei 10, 2012 6:07 am

'Ohja, nee dat mag,' mompelde ik en ik keek hem in de ogen. 'Het liefst nu meteen zodat ze zo snel mogelijk komen.'
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 10 Emptydo mei 10, 2012 6:18 am

De bediende kwam binnen en legde de kruik onder de deken en legde er nog een deken overheen. 'Ga maar slapen, dan ga ik ook zo snel mogelijk je ouders informeren.' Zei hij en kuste haar op haar voorhoofd.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 10 Emptydo mei 10, 2012 9:38 am

'Kom meteen terug wanneer je klaar bent,' mompelde ik, maar ik liet me gewillig instoppen.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 10 Emptydo mei 10, 2012 6:16 pm

'Dat beloof ik.' Zei hij en glimlachte naar haar.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 10 Emptydo mei 10, 2012 7:13 pm

Langzaam gleden mijn ogen dicht en liet ik zijn hand vrij uit mijn hand.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 10 Emptydo mei 10, 2012 9:49 pm

Elliot bleef nog even staan en verliet toen de kamer.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 10 Emptyzo mei 13, 2012 8:10 am

Mijn ouders en broertjes en zusje waren naar hun eigen vertrek gegaan en ik lag half dood op het bed. Ze waren sowieso vermoeiend met zijn allen, maar ik had per se meegewild naar buiten en ik had geen spijt ook, ik had genoten, mar de pijn was zo groot. Was Elliot er nu maar. Gewoon om bij me te zijn, dat maakte me al gelukkig.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 10 Emptyzo mei 13, 2012 8:16 am

Elliot had gehoord dat het gezin weg was en ging rustig naar de ziekenzaal. 'Hoi Am.' Zei hij toen hij binnenkwam en liep rustig naar het bed. Hij keek haar verbaasd aan en pakte haar hand. 'Wat is er met jou gebeurd?'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 10 Emptyzo mei 13, 2012 8:18 am

Ik liep achter mijn zoon aan en keek naar het kleine, bleke meisje in het bed dat helemaal leek weg te vallen bij het grote bed. half glimlachende bleef ik op de achtergrond naar haar staan kijken.

Ik keek eventjes naar de man achter Elliot en was kort stil. Hierna keek ik naar ELliot en sloeg ik mijn ogen neer. 'Ik ging naar buiten... Het was geweldig, de wind eventjes in mijn haren voelen.'
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 10 Emptyzo mei 13, 2012 8:21 am

Elliot keek haar verbaasd aan en kneep zacht in haar hand. 'Ik ben blij voor je, maar alsjeblieft doe dit jezelf niet aan. Je moet rusten.' Zei hij en kuste haar hand.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 10 Emptyzo mei 13, 2012 8:26 am

'De lucht was zo fijn,' mompelde ik en ik keek weer kort naar de man achter hem. 'Is dat je...' Ik dacht kort na. 'Bodyguard?' vroeg ik nu langzaam en twijfelend. Zijn hand hield ik meteen vast nu hij me toch had gekust.

Een glimlach kroop rond mijn lippen en ik schudde mijn hoofd. 'Ik ben zeer zeker niet zijn bodyguard vrouwe,' zei ik en ik kwam wat dichterbij.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 10 Emptyzo mei 13, 2012 8:31 am

Elliot glimlachte en schudde zijn hoofd. 'Dit is mijn vader.' Zei hij en stapte een stukje aan de kant, zodat ze hem beter kon zien. 'Vader dit is Amèlie.'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 10 Emptyzo mei 13, 2012 8:34 am

'Vader...' zei ik langzaam en ik liet hem mijn hand kussen. 'Oh.. Ik ben Amèlie,' mompelde ik en ik keek eventjes vluchtig naar Elliot. Dan zou het vast wel iemand anders zijn geweest die problemen had gehad met zijn vader. Of ik had het gedroomd, dat kon ook.

'Ja, ik ben zijn vader. Het is fijn je te ontmoeten, ik moet toch weten met wie mijn zoon gaat,' zei ik en ik kuste haar hand even als begroeting. 'Heer Varlow,' stelde ik mezelf voor.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal   Ziekenzaal - Pagina 10 Empty

Ziekenzaal
Terug naar boven 
Pagina 10 van 20Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15 ... 20  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gang voor de ziekenzaal
» Ziekenzaal voor Benjamin
» Ziekenzaal voor Jayden

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Rpg :: Rest-
Ga naar: