Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

You're never alone

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Ziekenzaal voor Benjamin

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Ziekenzaal voor Benjamin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal voor Benjamin   Ziekenzaal voor Benjamin - Pagina 3 Emptywo mei 09, 2012 6:48 am

Ik viel in slaap voordat ik haar antwoord had kunnen horen, maar ik nam aan dat ze het had beloofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin

Aantal berichten : 1170
Leeftijd : 26

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal voor Benjamin   Ziekenzaal voor Benjamin - Pagina 3 Emptydo mei 17, 2012 7:26 am

Later:)
-

Antonius.
Antonius opende voorzichtig de deur van de ziekenkamer, en hij gluurde naar binnen. Zijn blik verstrakte even toen hij Elliot naast zijn dochter zag liggen, maar gelukkig lagen ze niet te dicht bij elkaar en Antonius liep naar binnen. Hij ging bij zijn dochter staan en hij aaide haar hand.
Elliot

Elliot

Aantal berichten : 2119

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal voor Benjamin   Ziekenzaal voor Benjamin - Pagina 3 Emptydo mei 17, 2012 7:29 am

Toen Elliot half wakker werd en een zwarte schim zag staan rolde hij onhandig uit het bed, alweer met zijn kop op het krukje. Snel stond hij op en wreef hij door zijn ogen, omdat zijn beeld nog wat onduidelijk was. 'Goedemorgen.' Zei hij tegen de man, die hij al snel plaatste als de vader van Amèlie. 'Hebt u lekker geslapen?'
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal voor Benjamin   Ziekenzaal voor Benjamin - Pagina 3 Emptydo mei 17, 2012 7:31 am

Door het lawaai werd ik wakker en ik voelde een hand op de mijne. Moeilijk opende ik mijn ogen, de kruidenlucht was heftig geweest. 'Goedemorgen...' mompelde ik heel zachtjes en ik keek van mijn vader om naar Elliot en weer terug. Zouden we het nu al vertellen? Elliot was al uit het bed. Had hij ons samen gezien?
Benjamin

Benjamin

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal voor Benjamin   Ziekenzaal voor Benjamin - Pagina 3 Emptydo mei 17, 2012 10:34 am

'Goedemorgen lieverd, en goedemorgen meneer Varlow.' Antonius kuchte even. 'Ik heb heerlijk geslapen. Jullie... eh, ook, samen?' Hij keek Elliot afkeurend aan, en streelde nog steeds Amèlie haar hand. 'Hoe gaat het met je?' Vroeg hij haar serieus.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal voor Benjamin   Ziekenzaal voor Benjamin - Pagina 3 Emptydo mei 17, 2012 10:38 am

Elliot keek haar vader even aan, maar wendde zijn blik snel op Amèlie af. Die man mocht hem echt niet, dit werd nog een moeilijke opgaven. Hij moest op een of andere manier zijn vertrouwen zien te winnen.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal voor Benjamin   Ziekenzaal voor Benjamin - Pagina 3 Emptydo mei 17, 2012 11:07 pm

'Ik werd vannacht wakker..' mompelde ik heel zachtjes. Í k weet alles wat er met me is gebeurd en toen heeft een zuster me kruiden gegeven zodat ik zou gaan slapen,'' mompelde ik zachtjes en ik hield zijn hand goed vast, maar hield tegelijkertijd ook Elliots hand vast. 'Het was fijn met Elliot pap. Hij was er de hele nacht voor me.'
Benjamin

Benjamin

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal voor Benjamin   Ziekenzaal voor Benjamin - Pagina 3 Emptyvr mei 18, 2012 2:30 am

'Je weet dat ik nog aan de knul van je moet wennen, en jullie slapen nu al samen, jullie zijn nog niet eens getrouwd.' Zei Antonius een tikkeltje geïrriteerd, maar toen zuchtte hij. 'Lieverd van me, ik weet dat het niet makkelijk voor je is, maar voor mij ook niet. Wat is er met je gebeurd, ik weet er helemaal niets vanaf.'
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal voor Benjamin   Ziekenzaal voor Benjamin - Pagina 3 Emptyvr mei 18, 2012 2:33 am

'Het spijt me meneer.' Zei Elliot en kneep zacht in Amèlie haar hand. Dit was niet zo'n goede actie. 'Zal niet meer gebeuren.' Eigenlijk lag Elliot het liefst elke dag bij haar in bed, maar dat kon nu zoiezo niet als terug ging naar de boerderij. Hij was eigenlijk wel benieuwd hoe de vader van Amèlie ging reageren op dit nieuws. Zou hij het goed opvatten?
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal voor Benjamin   Ziekenzaal voor Benjamin - Pagina 3 Emptyza mei 19, 2012 1:56 am

'Papa, ik durf ' snachts niet alleen te blijven en Elliot was er om me rustig te houden en ik houd van hem!' Mijn stem sloeg over en ik begon te snikken. Ik kon hem niet vertellen wat er was gebeurd. Het was beschamend en ik wilde er niet aandenken. 'Papa, ik kan het niet vertellen,' fluisterde ik.
Benjamin

Benjamin

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal voor Benjamin   Ziekenzaal voor Benjamin - Pagina 3 Emptyza mei 19, 2012 4:01 am

Antonius schrok een beetje van haar reactie. 'Wat? Nee, lieverd je kan me alles vertellen. Ik ben je vader...' Hij beet op zijn lip en hield haar hand goed vast. 'Ik vind het zo moeilijk je zo te zien. Het spijt me zo, ik had je nooit mogen laten gaan.'
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal voor Benjamin   Ziekenzaal voor Benjamin - Pagina 3 Emptyza mei 19, 2012 4:03 am

Elliot keek nog steeds naar Amèlie en besloot zich erbuiten te houden. Het was haar vader en hij kon het maar beter van haar horen.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal voor Benjamin   Ziekenzaal voor Benjamin - Pagina 3 Emptyza mei 19, 2012 4:06 am

Ik bleef snikken en schudde mijn hoofd. 'maar... Maar ik wil bij Elliot zijn papa!' snikte ik en ik keek om naar Elliot. 'Maar... maar ik...' Ik keek Elliot smekend aan., Waarom kon hij het woord niet doen? Waarom zei hij niet wat er was gebeurd? Dat ik met mijn ouders meeging.
Benjamin

Benjamin

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal voor Benjamin   Ziekenzaal voor Benjamin - Pagina 3 Emptyza mei 19, 2012 4:10 am

Een steek ging door Antonius zijn hart. 'Ik ben je vader...' Stamelde hij. 'Ik ken je al je hele leven. Ga anders een keer terug naar de boerderij, het zal je goed doen, je bent jezelf niet meer. Waarom kun je me niet gewoon vertellen wat er hier is gebeurd.'
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal voor Benjamin   Ziekenzaal voor Benjamin - Pagina 3 Emptyza mei 19, 2012 4:15 am

Elliot knikte naar Amèlie en keek naar Antonius. 'Meneer, door deze gebeurtenissen hebben ik en Amèlie al besloten dat ze terug gaat naar de boerderij om bij te komen van alle spanning.' Zei Elliot zo normaal mogelijk, maat het deed meet pijn dan gedacht.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal voor Benjamin   Ziekenzaal voor Benjamin - Pagina 3 Emptyza mei 19, 2012 4:20 am

Ik wreefin mijn ogen en keek op naar mijn vader. Ik wilde zeggen dat ik hem niet meer kende, bijna niet meer, maar wilde hem niet pijn doen. Zo'n persoon was ik niet. Ik dacht het liefst an andere hun gevoelens. 'Zonder ELliot,' voegde ik toe bij wat Elliot zei. Dat zou hij vast niet erg vinden, maar ik vond het vreselijk.
Benjamin

Benjamin

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal voor Benjamin   Ziekenzaal voor Benjamin - Pagina 3 Emptyza mei 19, 2012 4:39 am

Antonius haalde opgelucht adem. 'Dat zal je goed doen. En ik kan je verzekeren dat je amper tijd krijgt aan hem te denken. En anders kan ik Elliot voor een avond uitnodigen op de boerderij, voor een diner?' Hij keek Amèlie hoopvol aan, hij deed alles om haar op te vrolijken.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal voor Benjamin   Ziekenzaal voor Benjamin - Pagina 3 Emptyza mei 19, 2012 4:41 am

Elliot glimlachte en kneep nog steeds zacht in haar hand. Als hij hier weg kon, maar zijn vader zou hem nooit laten gaan.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal voor Benjamin   Ziekenzaal voor Benjamin - Pagina 3 Emptyza mei 19, 2012 4:45 am

Heel zachtjes knikte ik en ik keek weer naar Elliot. 'Als hij tijd heeft,' mompelde ik verdrietig en ik wreef weer langs mijn ogen om ze helemaal droog te krijgen. 'Jullie gaan zeker al snel terug papa?' vroeg ik.
Benjamin

Benjamin

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal voor Benjamin   Ziekenzaal voor Benjamin - Pagina 3 Emptyza mei 19, 2012 5:09 am

'Zo snel als het kan. Het werk op de boerderij kan niet altijd wachten. Mijn handen beginnen al te jeuken als ik denk aan de geiten, en de kippen, en ons land, alles moet snel weer nodig onder handen genomen worden, een boer kan zichzelf eigenlijk geen rust gunnen.' Legde hij glimlachend uit.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal voor Benjamin   Ziekenzaal voor Benjamin - Pagina 3 Emptyza mei 19, 2012 5:12 am

Elliot glimlachte naar hun twee. Hij zou Antonius wel vertellen wat er was als Amèlie er niet bij was. Hij wou haar niet voor de tweede keet shockeren.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal voor Benjamin   Ziekenzaal voor Benjamin - Pagina 3 Emptyza mei 19, 2012 5:13 am

'Wil je me vertellen over de boerderij?' vroeg ik hem en ik trok het deken wat verder op. Ik wist het niet meer. 'En... dan kunnen we denk ik morgen vertrekken....' Zachtjes zuchtte ik.
Benjamin

Benjamin

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal voor Benjamin   Ziekenzaal voor Benjamin - Pagina 3 Emptyza mei 19, 2012 6:40 am

Antonius knikte. 'Het is een kleine, gezellige boerderij.' Begon hij. 'Beneden wonen we. Er staat een grote houten tafel waar we alles gezamenlijk doen, we zitten er na het werken en we eten er. Er staan twee stoelen en zes krukken omheen. Verder is er nog een keuken en een grote kast met kleding, een wastobbe en servies.' Hij stopte met praten en keek Elliot aan. Wat boeide die jongen het eigenlijk? Waarom sloeg hij het aanbod af en moest Amelie dat voor hem zeggen. Wat een sympathie, maar niet heus.
Elliot

Elliot

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal voor Benjamin   Ziekenzaal voor Benjamin - Pagina 3 Emptyza mei 19, 2012 6:47 am

Elliot kon zich het amper voorstellen. Een boerderij? Daar was hij nog nooit geweest. Alleen maar in de boerderij, die het dichtst bij het kasteel lag, maar dat was een gigantische boerderij met heel veel werkers.
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal voor Benjamin   Ziekenzaal voor Benjamin - Pagina 3 Emptyza mei 19, 2012 6:52 am

'En ik slaap zeker bij... Bij wie?' vroeg ik en ik probeerde het zelf te bedenken. 'of... heb ik geen plek meer...' Ik viel stil en sloeg mijn ogen neer.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal voor Benjamin   Ziekenzaal voor Benjamin - Pagina 3 Empty

Ziekenzaal voor Benjamin
Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ziekenzaal voor Jayden
» Gang voor de ziekenzaal
» Benjamin's hok
» Ziekenzaal
» Benjamin meeten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum