Aantal berichten : 1170 Registratiedatum : 18-04-12 Leeftijd : 26
Onderwerp: Re: Steiger zo mei 20, 2012 9:47 am
'Kan je het ook hebben als ik je nu in het water gooi?' Vroeg hij grijnzend terwijl hij door ging met de massage.
Jayden Rose
Aantal berichten : 749 Registratiedatum : 18-04-12
Onderwerp: Re: Steiger zo mei 20, 2012 10:02 am
'Alleen als je me komt redden' zei ze plagend. 'Anders doe maar niet, of je moet me willen verdrinken.... oke ik geef toe... ik heb je nodig' zei ze grijnzend 'maar heel stiekem lig ik zo wel prima' zei ze maar voor de zekerheid want anders zou hij het mamisschien nog echt doen ook. Ze sloot haar ogen even en streelde nog steeds over zijn buik.
Benjamin
Onderwerp: Re: Steiger zo mei 20, 2012 10:13 am
'Ik zei het toch.' Fluisterde hij plagend in haar oog en hij trok haar nog iets dichter naar hem toe. 'Je hebt me altijd nodig.' Hij kriebelde haar nu in haar nek en achter haar oren.
Jayden Rose
Onderwerp: Re: Steiger zo mei 20, 2012 10:25 am
Jayden grinnikte even maar vond het juist fijner om nog dichter boj hemm te zijn en ze betrapte zich erop dat hij gelijk had. 'Ja, ik heb je altijd nodig' gaf ze toe en ze moest even lachen van dat gekriebel en ze draaide haar hoofd naar hem toe om zo te proberen hem te laten stoppen. Ze glimlachte even en kuste hem snel even om vervolgens zijn hand te pakken 'Maar jij hebt mijook nodig' zei ze toen grijnzend.
Benjamin
Onderwerp: Re: Steiger zo mei 20, 2012 10:30 am
'Natuurlijk heb ik je nodig.' Zei hij zacht en hij gaf Jayden een zoen. 'Voor mijn dagelijkse portie liefde bijvoorbeeld. Je ziet wat voor een afkickverschijnselen ik anders krijg.' Zei hij grijnzend.
Jayden Rose
Onderwerp: Re: Steiger zo mei 20, 2012 10:38 am
'Ja dan word je een zombie' zei ze glimlachend. Ze drukte weer een kus op zijn lippen en glimlachte ' Maar dan mag i jke niet te veel geven want anders weet ik beel wa voorbijverschijnselen er dan optreden' zei ze grijnzend en ze gaf hem plagend een kusje net nast zijn mond.
Benjamin
Onderwerp: Re: Steiger zo mei 20, 2012 10:48 am
'Te veel mag altijd, want dit zijn de bijverschijnselen.' Zei Benjamin lachend en hij drukte zijn lippen op die van haar. Langzaam ging zijn tong bij haar naar binnen en hij tikte een beetje plagerig met zijn tong op haar tong.
Jayden Rose
Onderwerp: Re: Steiger zo mei 20, 2012 11:02 am
Jayden grijnsde en zoende gewillig en voelde toen zijn tong waardoor ze snel haar mond een stukje open deed eb toen hij haar tong aantikte maakte ze een klein rondje om zijn tong heen. Deze bijwerkingen waren niet erg dacht ze even bij zichzelf. Ze trok zich even terug enn griknsde 'as dit alle bijwerkingen zijn is dat niet zo erg als het lijkt' zei ze grinzend en ze drukte snel weer haar lippen op die van hem om vervolgens zelf met haar tong zijn mond in te gaan en zijn tong speels aan te tikken.
Benjamin
Onderwerp: Re: Steiger zo mei 20, 2012 11:07 am
Benjamin speelde het spelletje mee, tikte haar gehemelte en draaide rondjes in allerlei richtingen met zijn tong. Zijn natte shirt plakte nu tegen haar shirt aan en hij had zijn armen om haar heen geslagen.
Jayden Rose
Onderwerp: Re: Steiger zo mei 20, 2012 11:14 am
Jayden bleef hem zoenen en hield haar handen nu op zijn schouders. Ze speelde het tongenspel verder en genoot van het moment
Benjamin
Onderwerp: Re: Steiger zo mei 20, 2012 11:17 am
Benjamin zoende Jayden steeds heviger en hield haar tegen zich aan gedrukt. Hij rook in haar nek, en ze rook zo lekker dat hij niet op wilde houden met ruiken.
Jayden Rose
Onderwerp: Re: Steiger zo mei 20, 2012 11:34 am
Jayden ging met hem mee en ze legde haar hand op zijn wang. Dit moment was niet met woorden te beschrijven vond ze en ze voelde hun natte maar warme,van lichaamswarmte, kleiding aan ekaar plakken.
Benjamin
Onderwerp: Re: Steiger zo mei 20, 2012 11:38 am
Benjamin dacht niet na, genoot gewoon van Jayden en haar geweldige lippen. Hij legde nu zijn handen tegen haar wangen, met zijn vingers over haar oren en hij voelde ze gloeien.
Jayden Rose
Onderwerp: Re: Steiger zo mei 20, 2012 1:48 pm
Jayden voelde zijn koele vingers op haar oren en hdhdzijn koele hand op haat wang. Ze was voor haar geveol nu gloeiend heet. Ze zoende hem vurig en trok hem half omhoog zodat hij zat en zij bij hem op schoot. Ze hield haar armen nu om hem heen en was ook niet van plan om haar ogen te openen of zich terug te trekkeb.
Benjamin
Onderwerp: Re: Steiger ma mei 21, 2012 7:32 am
Benjamin hield zijn ogen gesloten en zoende haar met al zijn vurigheid. Zijn handen gleden naar beneden, over haar hals naar haar rug.
Jayden Rose
Onderwerp: Re: Steiger ma mei 21, 2012 8:06 am
Jayden voelde een rilling over haar rug lopen maar dat voelde juist goed. Ze greep zijn shirt vast en bleef hem zoenen. Haar andere hand legde ze in zijn nek.
Benjamin
Onderwerp: Re: Steiger ma mei 21, 2012 8:28 am
Jayden was zo warm, van binnen en van buiten. Benjamin zijn handen gleden van haar heupen en haar onderbroekje. Hij hield haar teder vast.
Jayden Rose
Onderwerp: Re: Steiger ma mei 21, 2012 9:20 am
Jayden voelde zijn handen nog verder naar beneden gaan en aarzelde even maar eigenlijk had ze al snel bedacht dat ze het niet erg vond en ze zoende hem weer zonder aarzeling waarbij ze een hand langs zijn schouderblad liet glijden.
Benjamin
Onderwerp: Re: Steiger ma mei 21, 2012 9:25 am
Alles wat Jayden aanraakte voelde zo goed, het tintelde helemaal en Benjamin voelde wel duizenden vlinders in zijn buik. Voorzichtig schoven zijn handen onder haar jurkje. Toen hij haar zachte huid voelde kreeg hij overal kippenvel.
Jayden Rose
Onderwerp: Re: Steiger ma mei 21, 2012 9:36 am
Jayden rilde even, maar trok zich nu nog dichter tegen hem aan. Alles voelde zo goed, te mooi om waar te zijn. Nu duwde ze hem toch weer naar achteren zodat ze nu weer boven op hem lag. Ze liet haar hand op zijn heup rusten en voelde de warmte door haar bloed stromen.
Benjamin
Onderwerp: Re: Steiger ma mei 21, 2012 9:40 am
Benjamin kreeg een glimlach op zijn lippen en beëindigde de zoen. Stralend keek hij haar aan en hij voelde haar prachtige lichaam, haar billen en haar heupen. Hij keek naar haar voor haar reactie.
Jayden Rose
Onderwerp: Re: Steiger ma mei 21, 2012 9:47 am
Jayden voelde hoe zijn handen over haar heupen en billen gingen. Ze kreeg een glimlach op haar gezicht en een zachte kreun verliet haar lippen waarna ze beschaamt maar snel weer haar lippen op die van hem plaatste.
Benjamin
Onderwerp: Re: Steiger ma mei 21, 2012 10:03 am
Benjamin gaf Jayden nog een kus en zijn handen gleden weer naar boven, naar haar borsten. Zachtjes streelde hij ze, terwijl hij zijn vuur in de zoen stopte.
Jayden Rose
Onderwerp: Re: Steiger ma mei 21, 2012 10:43 am
Jayden was blij dat hij zijn ogen dicht had want ze was nu zo rood als een tomaat maar het was wel fijn eigenlijk... ze wilde niet dat het op zou houden, dat het een droom was. Ze kreunde nog een keer zacht tegen zijn lippen aan en hield haar handen op zijn heupen.
Benjamin
Onderwerp: Re: Steiger ma mei 21, 2012 10:33 pm
Benjamins handen leken wel betoverd, wat was Jayden's lichaam toch een genot. Zijn handen gleden naar haar onderbroekje en ze bleven bij het randje een beetje haken. Hij kuste haar in haar nek, een beetje vragend.