Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


You're never alone
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Grasveldje met gele bloemen

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje met gele bloemen   Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Emptyzo jun 03, 2012 8:44 am

Ik was eventjes stil en sloeg mijn ogen neer. Ik drukte hem zachtjes van me af en trok mijn jurk helemaal omhoog. Nu we toch gingen trouwen, mocht hij ook wel zien hoe ik eruit zag en natuurlijk had ik gewoon ondergoed aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje met gele bloemen   Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Emptyzo jun 03, 2012 8:50 am

Elliot keek even naar de littekens en keek weer weg. 'Gelukkig zijn ze een beetje genezen.' Zei hij en kneep onbewust met zijn hand in zijn andere pols. 'Hoe is het met je geheugen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje met gele bloemen   Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Emptyzo jun 03, 2012 8:56 am

Ik deed de jurk naar beneden en knikte zachtjes. 'Ze vertellen me verhalen en die herken ik heel vaak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje met gele bloemen   Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Emptyzo jun 03, 2012 9:05 am

'Gelukkig.' zei Elliot en sloeg zijn arm om haar heen. 'Ik heb je echt gemist.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje met gele bloemen   Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Emptyzo jun 03, 2012 9:08 am

Ik drukte mijn gezicht zachtjes tegen zijn nek aan en sloot mijn ogen. 'Ik jou ook, heel, heel erg,' fluisterde ik. 'Nachten heb ik mezelf in slaap gehuild,' bekende ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje met gele bloemen   Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Emptyzo jun 03, 2012 9:13 am

'Ik heb nachten niet geslapen.' Gaf hij toen en genoot van haar warmte, haar geur en natuurlijk gewoon van haar. Het geluk dat hij had gemist toen zij weg was. Hij wou haar nooit meer kwijt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje met gele bloemen   Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Emptyzo jun 03, 2012 9:15 am

'Ik droomde elke nacht over je,' ginmg ik verliefd verder. 'Maar het eindigde nooit fijn...' mompelde k zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje met gele bloemen   Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Emptyzo jun 03, 2012 6:52 pm

Elliot wreef zacht over haar rug en zei 'Gelukkig eindigt hij vanacht wel goed. Tenminste dat hoop ik vor je.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje met gele bloemen   Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Emptyzo jun 03, 2012 8:24 pm

Ik knikte zachtjes en legde mijn hoofd op zijn borst. 'Als ik kan slapen... Blijf je vannacht wel hier?' Ik moet asfscheid kunnen nemen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje met gele bloemen   Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Emptyzo jun 03, 2012 8:34 pm

'Als het van je familie mag, dan wil ik best blijven.' Zei hij en glimlachte half. Niet dat ze hem mochten, maar anders sliep hij wel gewoon in de koets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje met gele bloemen   Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Emptyzo jun 03, 2012 8:54 pm

'Ik weet alleen niet war je mag slapen. Mabel slaapt ook niet bij Armand en vader vindt haar heel aardig, maar wij gaan trouwen.' Ik kuste zijn lippen. 'Heb je... Wel om mijn hand gevraagd bij hem?' Vroeg ik nu verlegen. Mijn vader zou het anders vast niet accepteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp:    Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Emptyzo jun 03, 2012 9:25 pm

'Hij heeft me toestemming gegeven.' Zei Elliot en glimlachte. 'Ik slaap anders wel gewoon in de koets. Ik wil je familie niet tot last zijn.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje met gele bloemen   Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Emptyzo jun 03, 2012 10:22 pm

'Nee,' zei ik meteen en ik kuste weer kort zijn lippen. 'Je waagt het niet...' Ik kriebelde door zijn haren. Heen. 'Slaap dicht bij me in de buurt,' fluisterde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje met gele bloemen   Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Emptyzo jun 03, 2012 10:36 pm

'Alleen als het mag, anders slaap ik in de koets.' Zei hij en speelde met een plukje van haar haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje met gele bloemen   Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Emptyma jun 04, 2012 12:05 am

'Maar,,n' ik zuchtte zachtjes en legde me er maar bij neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje met gele bloemen   Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Emptyma jun 04, 2012 12:33 am

'Misschien moeten we je ouders maar even opzoeken om het te vragen.' Zei Elliot en kust haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje met gele bloemen   Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Emptyma jun 04, 2012 4:18 am

Zachtjes knikte ik naar Ellio en ik drukte voor de laatste keer mijn lippemn op de zijne. Ik wilde niet meer zonder hem. Helemaal nooit meer en het zou ook niet meer hoeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje met gele bloemen   Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Emptydi jun 05, 2012 8:32 am

Elliot glimlachte en stond op. Hij stak zijn arm naar haar uit en keek haar gelukkig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje met gele bloemen   Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Emptydi jun 05, 2012 8:36 am

Ik liet me door hem optrekken en sloeg mijn armen rond zijn middel heen en legde mijn hoofd tegen zijn schouder aan. 'Laten we ze het maar vertellen ja,' zei ik hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje met gele bloemen   Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Emptydi jun 05, 2012 9:03 am

Elliot knikte en kuste haar op haar voorhoofd. 'Ja,' Zei hij en keek om zich heen. 'Jij weet gier de weg, dus......'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje met gele bloemen   Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Emptydi jun 05, 2012 9:04 am

Ik liep langzaam richting de boerderij en keek naar zijn gzicht. Ík denk dat alleen mijn moeder binnen is eigernlijk. En Joseph en Belinay misschien wel.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje met gele bloemen   Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Emptydi jun 05, 2012 9:13 am

'Oke.'Zei hij en keek een beetje rond. Misschien wel de eerste en laatste keer voor hem op een boerderij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje met gele bloemen   Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Emptydi jun 05, 2012 9:29 am

'Hoe gaat ons leven eruit zien?' vroeg ik terwijl ik rustig doorliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje met gele bloemen   Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Emptydi jun 05, 2012 9:55 am

'Dat van jou minder werken en dat van mij juist veel meer werk.' Zeo hij. Meer wist hij eigenlijk ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje met gele bloemen   Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Emptydi jun 05, 2012 7:21 pm

Ik keek omhoog naar zijn gezicht en hield me goed aan hem vast. 'Ik wil je helpen met je werk hoor. Als iemand me kan leren schrijven. Lezen kan ik wel!' Ik keek hem blij aan en hoopte dat hij et een goed plan zou vinden. Het zou vast heel anders worden nu als Elliot een beetje naar me zou luisteren. Ik kwam van het platte land en was misschien aardiger dan hem qua regels. Samen zou er vast een goede middenweg ontstaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje met gele bloemen   Grasveldje met gele bloemen - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Grasveldje met gele bloemen
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Rpg :: De boerderij van familie Dubios-
Ga naar: