Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


You're never alone
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Een kerker

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Een kerker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kerker   Een kerker - Pagina 2 Emptydi aug 28, 2012 9:17 am

Hij reageerde niet. Ze had de gevoelige snaar bereikt. 'Ik... ik wil gewoon Jayden wreken.' Fluisterde hij na een tijdje. Hij sloot zijn ogen en verbierg zijn hoofd in zijn handen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Een kerker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kerker   Een kerker - Pagina 2 Emptydi aug 28, 2012 9:22 am

Hij klonk zo klein en zielig weer dat weer een beetje inschikte met mijn woorden. 'Maar... Wat hebben zij aan haar dood bijgedragen Benjamin. Je moet niet haar wreken op iets wat zij niet hebben gedaan.' Ik wreef zachtjes, heel zachtjes voor zijn wonden, over zijn rug heen. Nog meer dan ooit had ik het gevoel hem te moeten beschermen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Een kerker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kerker   Een kerker - Pagina 2 Emptydi aug 28, 2012 6:45 pm

'Nee, ik heb het gedaan.' Zei hij haperend en zijn hoofd zakte naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Een kerker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kerker   Een kerker - Pagina 2 Emptydi aug 28, 2012 10:14 pm

Ìk keek opzij naar Benjamin en trok een wenkbrauw op. 'Hoe bedoel je...?' vroeg ik langzaam. 'Bedoel je dat jij haar hebt... hebt vermoordt?' En net had hij nog gezegd dat ze misschien wel zwanger van hem was. Had hij haar daarom vermoordt? Of ik begreep het gewoon verkeerd. Hopelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Een kerker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kerker   Een kerker - Pagina 2 Emptywo aug 29, 2012 4:09 am

'Dat zegt Elliot, en het is waar. Als ik nooit met haar wilde ontsnappen was ze er nu nog.' Zei hij en hij slikte. Hij dacht aan Jayden. Eigenlijk had hij haar alleen ellende bezorgd, en nu ze dood was verwondde hij Amèlie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Een kerker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kerker   Een kerker - Pagina 2 Emptywo aug 29, 2012 4:13 am

'Oh...' k was stil en sloeg heel voorzichtig mijnarm om zijn middel heen. 'Benjamimn, zo moet je niet denken. Je hield van haar, je wilde juist een leven met haar opbouwen. Jij kan hier niets aan doen Benjamin.' ik keek hem bezorgd aan en kuste toen zijn wang. Het ging vanzelf en ik bedoelde er niets mee. Ik wilde hem gewoon troosten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Een kerker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kerker   Een kerker - Pagina 2 Emptywo aug 29, 2012 4:23 am

'Ik weet het niet. Ik weet niet of het mijn schuld is en ik weet niet of ik de dingen wel goed doe en ik weet ook niet hoe ik mezelf moet bedwingen tegenover Elliot.' Zei hij wanhopig en hij legde zijn hoofd tegen haar aan. Zijn armen en benen kon hij niet bewegen maar hij had behoefte aan haar warmte en liefde op dit moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Een kerker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kerker   Een kerker - Pagina 2 Emptywo aug 29, 2012 4:58 am

Het verbaasde me lichtelijk dat hij zijn hoofd tegen me aan legde, maar ik vond het wel fijn, het voelde goed. 'Je moet het Benjamin en... en je kan misschien je leven sparen en terug krijgen door om vergeving te vragen bij haar. Als je haar ooit nog eens kan zien.' Ik keek voor me uit en sloot toen mijn ogen. Ik zag hem toch niet en zo kon ik beter nadeknen. 'Je moet je niet laten leiden tot woede. Dat is nooit goed Benjamin... Je hebt inderdaad niet goed gedaan, maar misschien kun je het nog oplossen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Een kerker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kerker   Een kerker - Pagina 2 Emptywo aug 29, 2012 5:54 am

'Ik moet weg hier.' Zei hij plotseling. 'Ik wilde met Jayden, maar ik moet alleen gaan.' Hij zuchtte. 'Ik hoop dat mijn enkels genezen, en dan verder met mijn leven.' Je hoorde dat hij er tegenop zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Een kerker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kerker   Een kerker - Pagina 2 Emptywo aug 29, 2012 6:08 am

'Als ze je laten gaan..' mompelde ik zachtjes. 'En dat hoop ik voor je, maar Benjamin, probeer te laten zien dat je spijt heb. Vraag om vergeving bij haar als dat je lukt.' Ik streelde zachtjes nu door zijn haren heen. 'Ik zal je wel missen...' mompelde ik ineens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Een kerker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kerker   Een kerker - Pagina 2 Emptywo aug 29, 2012 6:17 am

'Ze laten me nooit gaan. Ik zal op een een of andere manier zien te ontsnappen.' Zei hij met weinig vertrouwen. Hij draaide zijn hoofd om naar haar. 'Ik heb je hulp nooit gewaardeerd...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Een kerker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kerker   Een kerker - Pagina 2 Emptywo aug 29, 2012 9:46 am

Even was ik stil en toen knikte ik langzaam. 'Oh... Ja, dat merkte ik ergens wel...' Nee, ik voelde me niet eens zo gekwetst. Ik had me aan hem opgedrongen in een moeilijke periode. Wel voor zijn bestwil, maar ik snapte wel dat hij het anders had opgevat. 'En... Wat vindt je nu van me dan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Een kerker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kerker   Een kerker - Pagina 2 Emptywo aug 29, 2012 10:49 am

Hij dacht na. 'Eerlijk gezegd denk ik dat ik allang had opgegeven als jij er niet geweest was, al scheelt het weinig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Een kerker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kerker   Een kerker - Pagina 2 Emptywo aug 29, 2012 10:53 am

Een glimlachje trok rond mijn lippen en ik keek opzij naar hem. 'Je mag niet opgeven. Niet nu Benjamin. Opgeven is makkelijk en het leven is niet makkelijk. Je moet een vechter zijn en ik weet dat je dat bent. Anders had nje nooit... Nou je weet wel. Wees sterk.' Ik keek hem smekend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Een kerker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kerker   Een kerker - Pagina 2 Emptywo aug 29, 2012 10:55 am

'Het is alleen dat er bijna geen toekomst is, alleen maar kerker, martelkamer, verstikkende herinneringen. Ik ben benieuwd hoe lang ik het nog volhoud, masr ik zal mijn best doen.' Zuchtte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Een kerker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kerker   Een kerker - Pagina 2 Emptydo aug 30, 2012 1:35 am

'Jawel...' Mompelde ik om ons beide te overtiugen. 'Jezult vast wel uit deze kerkers komen... Ooit...' Ik legde mijn hoofd weer op zijn schouder neer en dacht diep na. 'Ik... Wil mijn best voor je doen. Dat je eruit kan,' mompelde ik zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Een kerker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kerker   Een kerker - Pagina 2 Emptydo aug 30, 2012 5:26 am

'Je bent een schat, maar dat hoeft echt niet. Ik zal doen wat ik kan bij Elliot. Ik probeer me in te houden oke?' Zei hij langzaam en hij drukte zich nog iets steviger tegen haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Een kerker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kerker   Een kerker - Pagina 2 Emptydo aug 30, 2012 5:59 am

'Dat zou ik heel erg fijn vinden,' zei ik hem en ik hield hem ook iets beter vast. 'Dankjewel, maar je moet het ook voor jezelf doen en iet alleen voor mij. Je moet leven, dat verdien je wel ondanks je misdaden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Een kerker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kerker   Een kerker - Pagina 2 Emptydo aug 30, 2012 6:55 am

'Als ik het voor jou doe heeft het meer kans van slagen.' Mompelde hij. Hij dacht aan elliot. Het ging nog moeilijk worden, heel moeilijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Een kerker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kerker   Een kerker - Pagina 2 Emptydo aug 30, 2012 10:45 am

Ik keek hem kort aan en beet ongemerkt heel hard op mijn eigen wang. 'Je mag niet opgeven Benjamin. Je bent echt een goede jongen, je moet er alleen zelf nog in geloven en het latne zien aan iedereen!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Een kerker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kerker   Een kerker - Pagina 2 Emptydo aug 30, 2012 6:39 pm

Hij zei niets terug, maar knikte ongeloofwaardig. 'Help me, asjeblieft. Ik, ik kan dit niet alleen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Een kerker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kerker   Een kerker - Pagina 2 Emptydo aug 30, 2012 10:40 pm

'Ik ben er voor je,' beloofde ik. 'En ik zal mijn best echt doen om je te helpen.' Ik beet even kort op mijn lip. 'Mijn ouders vinden het alleen niet geweldi dat ik hier steeds kom.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Een kerker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kerker   Een kerker - Pagina 2 Emptyvr aug 31, 2012 12:58 am

'Oh, dan verzin je toch gewoon een reden.' Zei hij simpel. Hij wist niet hoe het was om ouders te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Een kerker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kerker   Een kerker - Pagina 2 Emptyvr aug 31, 2012 1:01 am

'Ik haat het om tegen ze te liegen Benjamin. Het zijn mijn ouders en ze willen het allerbeste voor me. En nouja... Ik snap wel dat ze me hier liever niet naartoe laten gaan, maar ze kennen je niet.' Ik keek hem nu in de ogen. Snapte hij het zelf niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Een kerker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kerker   Een kerker - Pagina 2 Emptyvr aug 31, 2012 1:03 am

'Oh.' Zei hij verloren. En hij keek haar niet-begrijpend aan. 'Hoezo, is dat niet irritant.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een kerker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kerker   Een kerker - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een kerker
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Rpg :: Kerkers-
Ga naar: