Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


You're never alone
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Martelkamer

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Martelkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Martelkamer   Martelkamer - Pagina 2 Emptyma aug 27, 2012 10:52 am

'Wat gingen jullie daar doen dan?' Vroeg Elliot en drukte met de pin iets harder in zijn hand als een soort van dreigement.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Martelkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Martelkamer   Martelkamer - Pagina 2 Emptyma aug 27, 2012 10:56 am

'Gaa je niets aan.' Mompelde hij en hij draaide vol afschuw zijn hoofd weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Martelkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Martelkamer   Martelkamer - Pagina 2 Emptyma aug 27, 2012 10:57 am

Elliot ramde de pin door zijn hand en zuchtte. 'Oke, als jij het op de moeilijke manier wil spelen. Het begint bij pinnen en eindigt in een voor jou kinderloos leven.' zei hij woedend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Martelkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Martelkamer   Martelkamer - Pagina 2 Emptyma aug 27, 2012 10:59 am

'Ach, die kinderen kunnen er ook nog wel bij.' zei hij na de vloek toen de pin door zijn hand sloeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Martelkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Martelkamer   Martelkamer - Pagina 2 Emptyma aug 27, 2012 11:01 am

'Wat jij wil, maar ik denk niet dat het zo aangenaam zal voelen als je ook niet eens meer je behoefte kan doen.' Zei hij en pakte de volgende pin. 'Antwoord idioot.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Martelkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Martelkamer   Martelkamer - Pagina 2 Emptyma aug 27, 2012 6:01 pm

Benjamin hapte naar adem. 'Gewoon, wat geliefden doen met elkaar.' Zei hij snel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Martelkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Martelkamer   Martelkamer - Pagina 2 Emptydi aug 28, 2012 3:33 am

'Leg me dat eens uit dan.' Zei hij en drukte zijn voet tegen het hout. 'Wat doen geliefden?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Martelkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Martelkamer   Martelkamer - Pagina 2 Emptydi aug 28, 2012 4:22 am

'Kun je dat niet zelf bedenken.' Snauwde hij. 'We hadden niet afgesproken wat we daar wilden gaan doen, we hadden afgesproken op die plek.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Martelkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Martelkamer   Martelkamer - Pagina 2 Emptydi aug 28, 2012 4:34 am

'Aha.' Zei Elliot en keek even naar de hamer. 'Leuk die liefde vindt niet. Als het lot het niet goedkeurt. Dan maakt het er een einde aan.' Elliot sloeg de spijker door zijn enkel en zuchtte opgelucht. 'Dit voelt zo goed.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Martelkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Martelkamer   Martelkamer - Pagina 2 Emptydi aug 28, 2012 4:55 am

Benjamin schreeuwde het uit en probeerde in een reflex naar zijn enkel te grijpen, wat natuurlijk niet lukte doordat hij vast zat. Zijn gezicht vertrok en hij jammerde zachtjes van de pijn die zijn enkel gaf. 'Wat wil je wat ik doe, Godverdomme!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Martelkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Martelkamer   Martelkamer - Pagina 2 Emptydi aug 28, 2012 5:26 am

'Eens zien, ik wil dat je boet voor je daden. Datje langer dan een dag pijn zult hebben en me alles opbiecht wat je maat weet.'Rustig pakte hij nog een pin en glimlachte naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Martelkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Martelkamer   Martelkamer - Pagina 2 Emptydi aug 28, 2012 8:32 am

'Wat bedoel je, alles wat ik weet? En je hebt een hele pin door mijn enkel geslagen, ik vraag me af of ik ooit nog op dat ding kan lopen.' Zei hij met een grauw en hij beet op zijn lip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Martelkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Martelkamer   Martelkamer - Pagina 2 Emptydi aug 28, 2012 8:51 am

'Nou meneertje, ik denk dat jij heel wat meer weet dan dat je denkt. Dus begin maar te biechten. Elke goede biecht geeft je minder straf. Ik heb namelijk nog zoveel plannen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Martelkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Martelkamer   Martelkamer - Pagina 2 Emptydi aug 28, 2012 9:13 am

'Oke, we zijn wel eens naar elkaar toe geweest terwijl we geen pauze hadden, maar verder weet ik niet wat ik je op zou moeten biechten.' Hij keek Elliot fronsend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Martelkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Martelkamer   Martelkamer - Pagina 2 Emptydi aug 28, 2012 6:10 pm

Elliot haalde zijn schouders op en sloeg de laatste pin door zijn enkel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Martelkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Martelkamer   Martelkamer - Pagina 2 Emptydi aug 28, 2012 6:38 pm

'Aaaaah fuck ja we hebben seks gehad en Jayden was misschien wel zwanger.' Benjamins gezicht was vertrokken door de pijn en uitgeteld lag hij op de bank.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Martelkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Martelkamer   Martelkamer - Pagina 2 Emptydi aug 28, 2012 6:44 pm

Elliot keek hem walgend aan en schudde zijn hoofd. 'Zoals beloofd' Zei hij lichtelijk geïrriteerd. Elliot floot op zijn vingers en een bewaker kwam eraan. 'Maak hen los en breng hem naar de kerker.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Martelkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Martelkamer   Martelkamer - Pagina 2 Emptydi aug 28, 2012 6:47 pm

Terwijl hij werd weggedragen zakte hij in elkaar. Hij trok het niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Martelkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Martelkamer   Martelkamer - Pagina 2 Emptydi aug 28, 2012 7:22 pm

Elliot gooide de handschoenen naar een ben ging naar Amelie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Martelkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Martelkamer   Martelkamer - Pagina 2 Emptyzo sep 02, 2012 9:07 am

Later


Benjamin wist dat het geen zin had en stribbelde dus niet eens tegen. Hij wilde er niet aan denken wat Elliot nu weer zou doen, maar hij moest zich inhouden, rustig blijven, wat dan ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Martelkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Martelkamer   Martelkamer - Pagina 2 Emptyzo sep 02, 2012 9:14 am

'Weetje, je leven had er nu al veel beter en luxer uit kunnen zien, maar nee. Meneer wou het zo nodig op de moeilijke manier spelen.' Elliot stok de handschoenen weer aan en zuchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Martelkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Martelkamer   Martelkamer - Pagina 2 Emptyzo sep 02, 2012 9:18 am

'Je had me ook gewoon vanaf het begin met rust kunnen laten, dan zaten we beiden nu niet in de shit.' Zei hij met ern grauw. 'En je had je broer niet moeten vermoorden.' Het was eruit voor hij zich had kunnen inhouden. Oh stomstomstomstom, dit had hij niet moeten zeggen, wist hij masr het was al te laat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Martelkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Martelkamer   Martelkamer - Pagina 2 Emptyzo sep 02, 2012 9:23 am

Elliot pakte zijn keel vast en drukte die hard dicht. 'Ik heb hem niet vermoord. Dat deed jij met je vriendjes.' Zei hij en liet hem na een aantal seconden los. 'Weetje, als jij mij die namen geeft, dan ben je er ook vanaf en dan leef je vanaf nu een vorstenleven.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Martelkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Martelkamer   Martelkamer - Pagina 2 Emptyzo sep 02, 2012 9:25 am

Hij hapte naar adem. Dit kwam hem niet heel slecht uit eigenlijk. 'Wil je namen?' Vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Martelkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Martelkamer   Martelkamer - Pagina 2 Emptyzo sep 02, 2012 9:27 am

'Ik wil iedere verrader uit dit kasteel. Dus als je mijn aanbod accepteert, dan krijg ik elke naam van je wat je er ook voor moet doen. Als er dan nog eentje hier rondloopt verliest een van je vrienden zijn kop.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Martelkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Martelkamer   Martelkamer - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Martelkamer
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Rpg :: Kerkers-
Ga naar: