Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


You're never alone
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Jayden's slaapvertrek.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

Jayden's slaapvertrek. Empty
BerichtOnderwerp: Jayden's slaapvertrek.   Jayden's slaapvertrek. Emptyzo apr 22, 2012 11:26 am

Jayden's slaapvertrek. 1
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

Jayden's slaapvertrek. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jayden's slaapvertrek.   Jayden's slaapvertrek. Emptydi apr 24, 2012 9:08 am

Jayden was die nacht onrustig in slaap gevallen en werd nadenkend wakker. Ze keek voor de zekerheid nog een paar keer naar haar hand om te checken of het echt was, maar de ring verdween niet. Ze stond op en borstelde haar haar waarna ze haar werkkleding aantrok en haar haren met een lintje weer bij elkaar bond. Ze ging daarna nog even op bed zitten en keek om zich heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Jayden's slaapvertrek. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jayden's slaapvertrek.   Jayden's slaapvertrek. Emptydi apr 24, 2012 9:10 am

Demian volgde een andere bediende naar haar kanee en klopte zacht aan. Rustig deed hij de deur open en glimlachte naar haar. 'Goedemorgen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

Jayden's slaapvertrek. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jayden's slaapvertrek.   Jayden's slaapvertrek. Emptydi apr 24, 2012 9:12 am

Jayden verstarde even maar ontspande toen weer 'Goedemorgen' zei ze glimlachend. 'En wat doet u hier op deze vroege morgen?' vroeg ze nog steeds glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Jayden's slaapvertrek. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jayden's slaapvertrek.   Jayden's slaapvertrek. Emptydi apr 24, 2012 9:18 am

Hij liep naar haar en kuste haar hand. Demian glimlachte en keel even rond. 'Ik kom je helpen met het verplaatsen van je spullen naar onze kamer.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

Jayden's slaapvertrek. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jayden's slaapvertrek.   Jayden's slaapvertrek. Emptydi apr 24, 2012 9:20 am

'O' zei ze verbaasd. 'oja, natuurlijk, ja dat zou wel fijn zijn, niet dat ik veel heb' zei ze enthousiast, maar dat was ze totaal niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Jayden's slaapvertrek. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jayden's slaapvertrek.   Jayden's slaapvertrek. Emptydi apr 24, 2012 9:21 am

Demian keek naar haar kleren en schudde zijn hoofd. 'Maar misschien kunnen we beter even naar de kleermaker gaan. Je hebt een veel mooiere jurk nodig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

Jayden's slaapvertrek. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jayden's slaapvertrek.   Jayden's slaapvertrek. Emptydi apr 24, 2012 9:26 am

Jayden keek hem even raar aan, deze was toch prima? o ja, ze werd nu van adel, wat wel betekende dat ze meer informatie kon krijgen, maar ook betekende dat ze Benjamin bijna nooit meer zag en Sindolf ook niet. 'Ja, misschien wel' zei ze glimlaachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Jayden's slaapvertrek. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jayden's slaapvertrek.   Jayden's slaapvertrek. Emptydi apr 24, 2012 9:30 am

Demian liep naar de deur en beval de eerste de beste bediende om de kleermaker te halen. Glimlachend keek hij naar haar. 'Je moet even je jurk en frutsels uit doen. Anders kan hij niet werken.' Demian draaide zich met zijn rug naar haar. 'Ik zal niet kijken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

Jayden's slaapvertrek. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jayden's slaapvertrek.   Jayden's slaapvertrek. Emptydi apr 24, 2012 9:34 am

'Uhm.. oke?' zei ze toen maar, opzich had ze altijd al wel zo'n jurk willen hebben, maar op deze manier was het toch een beetje misbruik. Ach ze was toch al verplicht met hem te trouwen dus deed ze het maar. Ze trok het witte lintje uit haar haren en deed daarna voorzichtig, Demian in de gaten houdend, haar jurk uit. 'Oke, en nu?' vroeg ze een beetje onzeker nu ze daar in haar ondergoed stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Jayden's slaapvertrek. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jayden's slaapvertrek.   Jayden's slaapvertrek. Emptydi apr 24, 2012 9:38 am

Demian keek haar nog steeds niet aan. 'Ik ste voor dat we die jurk verbranden e de kleermaker kan zo komen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

Jayden's slaapvertrek. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jayden's slaapvertrek.   Jayden's slaapvertrek. Emptydi apr 24, 2012 9:43 am

Jayden zuchte 'Is het niet... nee dat lijkt me wel een slim idee, alleen heb ik hier geen openhaard waar ik hem kan verbranden..' zei ze twijfelend. Ze hoopte dat die man of vrouw maar snel kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Jayden's slaapvertrek. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jayden's slaapvertrek.   Jayden's slaapvertrek. Emptydi apr 24, 2012 9:46 am

Er kwam een man binnen en liep meteen op Jayden af. 'Dag mevrouw, wat wilt u?' 'Een baljurk en een makkelijke jurk voor gewoon zo.' Zei Demian en draaide zich rustig om. De man begon meteen haar maten te nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

Jayden's slaapvertrek. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jayden's slaapvertrek.   Jayden's slaapvertrek. Emptydi apr 24, 2012 9:48 am

Jayden's wangen werden rood en ze keek beschaamd naar de grond. Ze liet de man zijn werk doen en keek af en toe naar Demian, maar vooral de grond was ineens heel interessant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Jayden's slaapvertrek. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jayden's slaapvertrek.   Jayden's slaapvertrek. Emptydi apr 24, 2012 9:50 am

De man haalde wat stoffen uit zijn tas en hield kleine lapjes langs haar gezicht om de kleur te bepalen. Demian keek mee en glimlachte af en toe naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

Jayden's slaapvertrek. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jayden's slaapvertrek.   Jayden's slaapvertrek. Emptydi apr 24, 2012 9:51 am

Jayden liet haar haar half voor haar gezicht hangen zodat niemand iets van haar rode kleur op zou merken, wat ze natuurlijk al lang gedaan hadden. Ze voelde zich nogal ongemakkelijk tussen deze twee, maar goed alles zou goed komen dacht ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Jayden's slaapvertrek. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jayden's slaapvertrek.   Jayden's slaapvertrek. Emptydi apr 24, 2012 9:57 am

De man gaf Demian een hand en ging snel weer weg. 'Haal een badjas voor haar.' Zei Elliot tegen een bediende en ging voor haar staan. 'Waarom verstop je je?' Zei hij en haalde de haren uit haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

Jayden's slaapvertrek. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jayden's slaapvertrek.   Jayden's slaapvertrek. Emptydi apr 24, 2012 10:00 am

Jayden wou achteruitspringen, zeggen dat ze liever alleen was en gewoon ging werken, maar dat kon nu eenmaal niet. Ze keek hem even aan en twijfelde 'Gewoon...nouja..omdat' stotterde ze half. Hij stond nu direct voor haar, voor haar in haar ondergoed. Ze dwong zichzelf even te glimlachen en er kwam een kleine glimlach op haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Jayden's slaapvertrek. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jayden's slaapvertrek.   Jayden's slaapvertrek. Emptydi apr 24, 2012 10:03 am

De bediende kwam terug met een badjes en Demian hield hem voor haar open. 'Sorry,' zei hij. 'Ik moet je nog een beetje laten wennen merk ik.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

Jayden's slaapvertrek. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jayden's slaapvertrek.   Jayden's slaapvertrek. Emptydi apr 24, 2012 10:06 am

Jayden ging dankbaar in de badjas en zuchte even 'Ja, aan dit soort dingen moet ik nog wel heel erg wennen denk ik ja' antwoorde ze. 'Dus.. nu loop ik de hele dag hierin?' vroeg ze even, kijkend naar de badjas. Ze keek hem aan en zag dat hij alles echt meende, dat het toch echt geen grap was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Jayden's slaapvertrek. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jayden's slaapvertrek.   Jayden's slaapvertrek. Emptydi apr 24, 2012 10:08 am

'Nee, ik breng je denk ik even naar de badkamer en dan zal ik een jurk voor je regelen.' Zei hij en sloeg zijn arm om haar heen. 'Van een bad knap je vast op.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

Jayden's slaapvertrek. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jayden's slaapvertrek.   Jayden's slaapvertrek. Emptydi apr 24, 2012 10:12 am

Jayden glimlachte even 'Dat klinkt wel goed' zei ze iets enthousiaster. Zijn arm om haar heen voelde wat bekneld maar ze negeerde dat maar, ze mocht gewoon een bad nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Jayden's slaapvertrek. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jayden's slaapvertrek.   Jayden's slaapvertrek. Emptydi apr 24, 2012 10:14 am

Demian liep rustig de gang op en beval een bediende het bad bol te laten lopen. Voor de deur van de badkamer zei hij: 'Vanaf hier kun je het vast wel zelf.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

Jayden's slaapvertrek. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jayden's slaapvertrek.   Jayden's slaapvertrek. Emptydi apr 24, 2012 10:20 am

'Dat zou ik ook erg prettig vinden' zei ze glimlachend. Ze waagde het er toch op en gaf hem een kleine kus op zijn wang voordat ze de badkamer in liep en wachte totdat het bad vol was. Ze liet de bediende vertrekken toen het bad vol was en deed de deur op slot. Ze kleede zich uit en liet zich toen in het hete water zakken. Toen besefte ze pas eigenlijk wat er allemaal was gebeurd en wat de consequensies er van waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Jayden's slaapvertrek. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jayden's slaapvertrek.   Jayden's slaapvertrek. Emptydi apr 24, 2012 10:23 am

Ook al was het maar een klein kusje, toch warmde Demian er helemaal van op en stond zijn wereld even stil. Snel ging hij een jurk halen en ook schoenen en sieraden waarvan hij hoopte dat de gaar allemaal paste. Hij gaf het aan een bediende mee en wachtte in hun kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Jayden's slaapvertrek. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jayden's slaapvertrek.   Jayden's slaapvertrek. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jayden's slaapvertrek.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 6Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Slaapvertrek Elliot
» Slaapvertrek Elliot 2
» Slaapvertrek Lord Petram
» Slaapvertrek vader Varlow.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Rpg :: Vertrekken-
Ga naar: