Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


You're never alone
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Slaapvertrek Elliot

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 17 ... 33  Volgende
AuteurBericht
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Slaapvertrek Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot Emptyzo apr 22, 2012 1:47 am

Slaapvertrek Elliot Slaapkamer-kasteel
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Slaapvertrek Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot Emptyzo apr 22, 2012 10:18 am

Moeilijk kwam Elliot uit zijn bed. Na serieus al een uur tegen zichzelf zeggen dat hij eruit moest deed hij het nu eindelijk en zat nu rechtop aan rand van het bed. Al was hij klaarwakker, het liefst ging hij weer in zijn bed liggen. Wat maakte het eigenlijk nog uit. Zijn verwende broer kreeg de positie en Elliot zou zoals altijd het ondergewaardeerde broertje zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Slaapvertrek Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot Emptyzo apr 22, 2012 10:28 am

Geruisloos kwam Benjamin het vertrek binnen. Hij duwde een kar met een luxe ontbijt naar binnen en hij keek Elliot emotieloos aan. 'Alstublieft, uw ontbijt.' Zei hij, op een spottende toon. 'Vers gemaakt in de keuken van Lord Petram.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Slaapvertrek Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot Emptyzo apr 22, 2012 10:33 am

Elliot keek hem chagrijnig aan en liet zichzelf weer opzien rug vallen. 'Wie heeft jou dit vak geleerd? Want je bakt er helemaal niks van.' Zei hij ook spottend. Niemand pratte zo tegen hem en helemaal niet zo'n onderkruipsel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Slaapvertrek Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot Emptyzo apr 22, 2012 10:37 am

'Ik heb niet voor dit vak geleerd.' Zei Benjamin rustig. 'Het is me gewoon opgedragen. Dus geniet van je ontbijt anders moet ik tot mijn grote spijt aan de heer vertellen dat je eetproblemen hebt.' Hij keek hem nog steeds neutraal aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Slaapvertrek Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot Emptyzo apr 22, 2012 10:40 am

Elliot kwam omhoog en keek hem nog steeds chagrijnig aan. 'Dreigen?' Vroeg hij verbaasd en sprong op. 'Heb je enig idee tegen wie je praat?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Slaapvertrek Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot Emptyzo apr 22, 2012 10:50 am

'Ja meneer.' Zei Benjamin, en hij keek Elliot nu grijnzend aan. 'Ik heb het tegen u. En ik heb alleen het beste met u voor.' Hij maakte er ook nog een buiging bij, om er een schepje bovenop te doen. Hij wist wel degelijk tegen wie hij het had. Elliot, een smerige maar zielige kerel die alles deed voor macht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Slaapvertrek Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot Emptyzo apr 22, 2012 10:53 am

Elliot keek hem nog even woedend aan en draaide zich toen om. 'Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat ik je nooit meer in dit kasteel hoef te zien of te horen.' Zei hij nu dreigend en keek naar het eten. Honger had hij totaal niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Slaapvertrek Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot Emptyzo apr 22, 2012 11:03 am

'En hoe wil meneer dat gaan doen?' Vroeg hij grijnzend. Het was heerlijk om hem boos te maken, omdat hij wist, macht of niet, in deze positie kon Elliot hem niets doen. Hij bleef beleefd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Slaapvertrek Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot Emptyzo apr 22, 2012 11:08 am

Zijn lontje was serieus op en hij probeerde nog even rustig te blijven, maar dat was vrijwel onmogelijk. 'Ik laat je ontslaan, Je verbannen, of beter nog: je vermoorden.' Dat laatste woord toverde een gemene grijns op zijn gezicht. 'of ik doe het. Hier en nu.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Slaapvertrek Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot Emptyzo apr 22, 2012 11:19 am

Benjamin keek hem nog steeds rustig aan. 'Meneer Varlow toch.' Zei hij afkeurend. 'Wat zegt u nu? Een onschuldige kokshulp vermoorden? Komt u graag in de kelders hier onder het fort?' Hij wist hoe hij Elliot moest bespelen, daar kwam hij vaak genoeg de eetkamer voor in. In die kamer werd, met wat hulp van de wijn, alles besproken in bijzijn van de bedienden. Hij wist dat Elliot macht wilde en zijn broer niet kan uitstaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Slaapvertrek Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot Emptyzo apr 22, 2012 11:22 am

Elliot greep hem bij zijn keel en drukte hem tegen de muur. 'Ontschuldug is wel het laatste woord dat bij me opkomt als ik jou zie.' snel pakte hij een mes uit zijn schoen en zette de punt tegen de buik van de bediende aan. 'Je kent je grenzen niet.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Slaapvertrek Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot Emptyzo apr 22, 2012 11:37 am

'Rustig aan meneer. U wilt toch geen problemen krijgen?' Perste Benjamin uit zijn lippen. Die Elliot was gevaarlijker dan hij had gedacht. Hij hield zijn buik in en draaide de hand bij zijn keel weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Slaapvertrek Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot Emptyzo apr 22, 2012 11:40 am

'Maak je maar geen zorgen over mij.' Zei hij nog steeds woedend en drukte het puntje van het mes zoor zijn huid heen. 'Weet waar je grenzen liggen anders verlies je je tong, onderkruipsel.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Slaapvertrek Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot Emptyma apr 23, 2012 9:19 pm

Langzaam pakte Benjamin het keukenmes dat in zijn riem gegespt zat. Hij wist dat hij problemen zou krijgen, maar die kreeghij sowieso en hij kon zich niet meer bedwingen. 'Leg dat mes terug.' Zei hij, nog steeds rustig. Elliot mocht niet weten hoe boos hij was. Hij legde het grote mes tegen de nek van Elliot. 'Één aanval en je gaat eraan.' Siste hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Slaapvertrek Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot Emptyma apr 23, 2012 9:22 pm

Elliot keek woedend naar het mes en haalde rustig zijn eigen mes uit zijn huid. 'Hier ga je spijt van krijgen, onderkruipsel.' Voorzichtig stapte hij achteruit en hield hem goed in de gaten. Dit mocht gewoon niet. Hij moest zijn plek kennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Slaapvertrek Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot Emptyma apr 23, 2012 9:45 pm

Benjamin grijnsde. 'Dat weet ik. Maarja, niets meer aan te doen hè?' Hij pakte het karretje en opende de deur weer ban Elliot zijn vertrek. Hij hief als een groet zijn mes nog een keer naar Elliot op, waar nu een klein beetje bloed op zat. Toen duwde hij het karretje door de deur en liep weer weg.
Hij voelde zich machtig. Hij had Varlow vernederd en dat deed hem goed. De wond viel wel te genezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Slaapvertrek Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot Emptyma apr 23, 2012 10:00 pm

Elliot keek hem woedend na en pakte snel een doek waarmee hij Hey bloed wegvoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Slaapvertrek Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot Emptydi apr 24, 2012 2:21 am

Later

Elliot lag half dood op zijn bed. Hij was nog verzwakt door het bloedverlies en kon het zich niet herinneren hoe hij weer in zijn bed was beland. Om zijn middel zat een laag verband en om zijn been en nek ook. Wie die jongen ook was, waar hij ook woont. Hij zou boeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Slaapvertrek Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot Emptydi apr 24, 2012 2:25 am

Benjamin grijnsde toen Elliot wakker wordt. 'En, ging het lekker daar?' Vroeg hij aan Elliot. 'Van de verpleegster moest ik hier blijven zitten, je 'redder' dus hallo, hier ben ik.' Hij keek grijnzend naar Elliot. Die zou het vast niet leuk vinden hem hier aan te treffen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Slaapvertrek Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot Emptydi apr 24, 2012 2:28 am

Elliot keek hem verbaasd aan, maar sloot zijn ogen rustig weer. 'Ga weg, ik heb je niet nodig nu.' mompelde hij en draaide met zijn rug naar hem toe. Hij moest echt opzouten. Hier had hij geen zin in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Slaapvertrek Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot Emptydi apr 24, 2012 2:36 am

'Wat moest die jongen van je?' Vroeg hij vermakelijk. 'Het zag er niet bepaald aardig uit. Had je z'n meissie aangevallen ofzo?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Slaapvertrek Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot Emptydi apr 24, 2012 2:39 am

'GA NU.' schreeuwde Elliot en legde zijn kussen over zijn hoofd. het ging hem niks aan. Hij moest zich er gewoon buiten houden. De jongen wist van hem, de aanvaller kende hem en waarschijnlijk wist iedereen al wat er was gebeurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Slaapvertrek Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot Emptydi apr 24, 2012 2:43 am

'Waarom?' Zei Benjamin en hij trok een zielig gezichtje. 'Ik ben je redder in nood, ik heb het recht op informatie.' Hij boog zich even voorover, het been van Elliot stak uit en zijn initialen waren zichtbaar. Het zag er geweldig uit en hij hoopte dat Elliot het pas op zou vallen als het niet meer schoon te maken viel en de littekens voor altijd zichtbaar bleven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Slaapvertrek Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot Emptydi apr 24, 2012 2:45 am

Elliot kwam woedend overeind en gooide het kussen naar hem. Domme actie want meteen kroop hij weer in elkaar van de pijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Slaapvertrek Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Slaapvertrek Elliot
Terug naar boven 
Pagina 1 van 33Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 17 ... 33  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Slaapvertrek Elliot 2
» Jayden's slaapvertrek.
» Meet Elliot
» Vakantiehuisje Elliot
» Elliot Matt Varlow

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Rpg :: Vertrekken-
Ga naar: