Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


You're never alone
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Sindolf vader's Smidse

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Sindolf

Sindolf


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-04-12

Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 2:29 am

Ik verraad geen mensen sorry. Maar ik heb een tip voor je pas de komende tijd goed op voor Elliot hij kan nog al boos zijn heb ik het idee als je snapt wat ik bedoel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 2:35 am

Benjamin grijnsde. 'Oh, dat weet ik. Ik ken hem wel een beetje. Maar vertel me van wie je het hebt. Die persoon heeft mij al verraden door het door te vertellen aan jou en ik heb recht om het te weten. Het is mijn verhaal, dus geen verraad. Ik heb recht op de verrader van mijn verhaal.' Hij keek de jongen dreigend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sindolf

Sindolf


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-04-12

Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 2:40 am

Wees blij ik hen namens jou en anderen wraak genomen op Elliot en meer zeg ik niet sommige dingen hou ik nou eenmaal voor mezelf. Deal with it.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 2:45 am

Hij keek Sindolf woedend aan. 'Ik kom er wel achter, en dan kom jij er niet makkelijk vanaf. Hetzelfde met de verrader.' Zei hij. Boos keek hij naar het mes dat Sindolf bewerkte. 'Voor wie doe je dat?' Vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sindolf

Sindolf


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-04-12

Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 2:49 am

Haha zo jij bent wel heel boos zeg okee ik zal het je vertellen. Ik was op het dak en toen hoorde ik geschreeuw uit Elliots kamer dus ik keek wat er aan de hand was en toen zag ik het. duss. nu blij?
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 2:55 am

Benjamin vertrouwde de jongen voor geen cent, maar hij liet het maar rusten. Hij ging zitten op een van houten krukjes die in de smidse stonden. 'Hoe heet je eigenlijk.' Vroeg hij luchtig, terwijl hij nog steeds naar het mes keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sindolf

Sindolf


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-04-12

Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 3:01 am

Sindolf, Jij?
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 3:03 am

'Benjamin.' Hij keek Sindolf fronsend aan. Hij herkende die naam, maar waarvan? 'Voor wie maak je dat mes?' Vroeg hij nogmaals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sindolf

Sindolf


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-04-12

Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 3:04 am

Dat gaat jou toevallig niks aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 3:06 am

Hij zuchtte. 'Ander onderwerp dan maar. Wat denk je als ik de naam Jayden zeg?' Hij keek Sindolf onderzoekend aan, wachtend op zijn antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sindolf

Sindolf


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-04-12

Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 3:07 am

Dan denk ik aan dat meisje die vandaag hoefnagels voor de paarden op komt halen
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 3:12 am

Benjamin keek Sindolf fronsend aan. 'Hoefnagels?' Hij wist dat Jayden paardreed, maar dit deed ze altijd stiekem. Ze kon dan toch geen hoefnagels nodig hebben, die mocht ze niet eens verwisselen. 'Niet liegen. Is dat waar?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sindolf

Sindolf


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-04-12

Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 3:13 am

Ja, Elizabeth had ze besteld en Jayden zou ze vandaag komen ophalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 3:20 am

Woedend liep hij naar Sindolf toe. 'Niet liegen.' Beet hij hem toe. 'Waarom viel je Elliot aan, voor Jayden? Wat is er met haar? Waar ken je haar van en hebben jullie wat ofzo? Waarom weet ik dat niet?' Hij spuugde voor zijn voeten op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sindolf

Sindolf


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-04-12

Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 3:28 am

HEe gast ik heb niks met haar maar ik kan niet tegen als mensen gaan doen alsof ze alles zijn en anderen gaan verwonden dan grijp ik in. En hier zijn de hoefnagels" zei Sindolf terwijl hij een hoefnagel omhoog hield. En als je nog een keer op de grond spuugt trap ik je mijn smidse uit want zo gaan we niet om met ander mans eigendom als je dat maar weet
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 3:57 am

Benjamin keek Sindolf boos aan. 'Zodat je dat maar onthoud. Je hebt niets met haar.' Hij knikte naar het mes. 'Maar het wordt een mooi mes hoor.' De versieringen, die Sindolf blijkbaar weg aan het werken was herkende hij maar hij wist niet meer waarvan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sindolf

Sindolf


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-04-12

Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 4:00 am

Hoe bedoel je? soms jaloers? haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 4:02 am

'Hm, ik zou ook wel zo een mes willen kunnen bewerken.' Zei Benjamin. Hij wist waar Sindolf op doelde, maar ging er niet op in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sindolf

Sindolf


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-04-12

Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 4:09 am

Je weet wat ik bedoel over Jayden. Maar waarom ben je jaloers?
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 4:16 am

'Ik ben niet jaloers.' Ontkende Benjamin. 'Jayden is gewoon een hele goede vriendin van me en ik bescherm haar. Dat heb ik altijd al gedaan. Maar vertel me, hoe doe je dat?' Hij knikte naar het mes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sindolf

Sindolf


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-04-12

Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 4:19 am

En dat moet ik geloven haha. Nou dat is simpel verhitten en dan met de hamer op het aanbeeld bewerken,hier probeer maar er een spijker van te maken.' zei Sindolf terwijl hij Benjamin een stuk ijzer aanrijkte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 4:24 am

Benjamin hield het vast en sloeg met de hamer... keihard op zijn vingers. 'Au!' Foeterde hij en hij trok een moeilijk gezicht terwijl hij zijn vingers in zijn mond stak. 'Godver, dat doet pijn. Ik kan er niets van.' Grijnsde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sindolf

Sindolf


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-04-12

Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 5:04 am

Haha nee dat merk ik. Maar als je het niet erg vind ga ik nu weer verder. ik heb nog een hoop te doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 5:07 am

'Oke. Succes met het mes voor Jayden hé?' Zei hij grijnzend en hij liep de smidse uit. Daar zag hij Jayden al aankomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sindolf

Sindolf


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-04-12

Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 5:08 am

Heei Jayden
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sindolf vader's Smidse
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sindolf Meeten?
» Sindolf Algores Pardiantom

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Rpg :: Werkplaatsen-
Ga naar: