Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


You're never alone
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Sindolf vader's Smidse

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Sindolf vader's Smidse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 3 Emptydi apr 24, 2012 5:15 am

'Hé, zorg asjeblieft dat die Sindolf met zijn poten van je afblijft.' Fluistert Benjamin nog snel in Jaydens oor, voordat ze de smidse binnenstapt.


Laatst aangepast door Benjamin op di apr 24, 2012 5:18 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

Sindolf vader's Smidse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 3 Emptydi apr 24, 2012 5:17 am

Jayden glimlachte naar Benjamin en grijnsde 'Komt goed' fluisterde ze snel terug, dat zou ze niet laten gebeuren. Ze schudde haar hoofd even en liep naar binnen 'He, Sindolf' begroette ze hem. 'En hoe staat het met mijn nieuwe mes?' vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sindolf

Sindolf


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-04-12

Sindolf vader's Smidse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 3 Emptydi apr 24, 2012 5:19 am

"Net klaar, Hier", zei sindolf terwijl hij het mes aanrijkte. Wat zei Benjamin trouwens?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

Sindolf vader's Smidse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 3 Emptydi apr 24, 2012 5:24 am

'Wauw het is prachtig' zei ze toen ze het aannam. Ze bestudeerde het goed en negeerde de vraag van Sindolf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sindolf

Sindolf


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-04-12

Sindolf vader's Smidse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 3 Emptydi apr 24, 2012 5:25 am

Haha ik hoor het al hij was zeker jaloers net ook al. Heb je trouwens gehoord dat Elliot een beetje pijn heeft>
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

Sindolf vader's Smidse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 3 Emptydi apr 24, 2012 5:29 am

'Wat? Hij jaloers, op wie zou hij jaloers moeten zijn...' zei ze verbaasd. 'Elliot pijn? Hm vertel eens, dat mag ik wel' zei ze glimlachend terwijl ze het mes onder de bandage stopte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sindolf

Sindolf


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-04-12

Sindolf vader's Smidse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 3 Emptydi apr 24, 2012 5:36 am

Ogh ik pikte het niet hou hij jouw verwond had en vandaag heb ik hem ten grazen genomen tot spijt van zijn keel en bui
Maar hij leeft nog hoowr
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

Sindolf vader's Smidse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 3 Emptydi apr 24, 2012 5:59 am

'Wat? Je hebt hem bijna gedood? Hoe stom kun je zijn om dat te doen' zei ze verbaasd, iedereen weet toch dat als je een adelijke zichtbaar verwond, de dader gestraft zal worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sindolf

Sindolf


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-04-12

Sindolf vader's Smidse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 3 Emptydi apr 24, 2012 6:06 am

Ja maar wie zal weten dat ik het heb gedaan? Hij is knockout gegaan nadat ik hem had gestoken. Als hij bijkomt zal niemand hem herkennen. Wat erger is is dat toen ik wegliep ik nog even achter een boom beleef wachten toen ik Benjamin aan zag komen lopen en hij zetten zijn initialen in zijn been dus dat was niet erg slim.
En toen hij hier kwam was hij ook nog eens ontzettend jaloers op mij omdat ik had wraak genomen omdat hij jou verwond had en toen benadrukte hij nog is heel erg dat wij niks hadden haha. ach sommige mensen
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

Sindolf vader's Smidse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 3 Emptydi apr 24, 2012 6:10 am

'Uhm Sindolf, Benjamin is gewoon bezorgd dat er iets met me gebeurd we zijn al beste vrienden sinds ik hier aankwam dus waarschijnlijk is het een beetje vergezocht niet waar?' verdedigde ze Benjamin, niemand zou zo over hem spreken dacht ze, maar ze wou ook niet een nieuwe bron van informatie en een nieuwe vriend kwijt raken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sindolf

Sindolf


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-04-12

Sindolf vader's Smidse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 3 Emptydi apr 24, 2012 6:13 am

"Ik ben niet boos op hem ofsow hoowr maar hij leek me nog al jaloers kan ook aan mij liggen alleen zou ik het sirrieus jammer vinden als hij opgehangen word omdat zijn initialen op Elliot zijn been staan." Wat heb jij trouwens vandaag gedaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

Sindolf vader's Smidse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 3 Emptydi apr 24, 2012 6:14 am

'O, ja dat lijkt mij ook niet zo fijn nee' zei e teneergeslagen. 'Ik heb vanochtend wat met Benjamin gezeten en ik moet straks serveren bij het dinee' zei ze kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sindolf

Sindolf


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-04-12

Sindolf vader's Smidse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 3 Emptydi apr 24, 2012 6:19 am

"Okee als je maar oppast voor Elliot", zei Sindolf op een bezorgde toon. "Hier", zei Sindolf terwijl hij haar een mooi versierde kleine koeien hoorn gaf. "als je in de problemen zit toeter je zo snel mogelijk hier op en ik kom er aan"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

Sindolf vader's Smidse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 3 Emptydi apr 24, 2012 6:23 am

Jayden grijnsde en keek hem even aan 'Weet je het zeker?' zei ze terwijl ze de hoorn aannam. 'Ik waardeer het zeer weet je dat?' zei ze glimlachend 'En ik zal bij Elliot uit de buurt blijven , alleen word ik vanavond naar hem toe gebracht door dat dinee'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sindolf

Sindolf


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-04-12

Sindolf vader's Smidse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 3 Emptydi apr 24, 2012 6:25 am

"Als je maar voorzichtig bent jij bent zo ongeveer de enige hier in het kasteel die te vertrouwen is en ik moet er niet aandenken jou kwijt te raken" benadrukte Sindolf zijn gevoelens
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

Sindolf vader's Smidse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 3 Emptydi apr 24, 2012 6:27 am

Jayden keek hem even raar aan 'Heb jij mij al die jaren in de gaten gehouden dan?' vroeg ze even verbaasd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sindolf

Sindolf


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-04-12

Sindolf vader's Smidse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 3 Emptydi apr 24, 2012 6:30 am

"Nee maar je lijkt me te vertrouwen maar dat kan aan mij liggen", zei Sindolf met een knipoog naar Jayden
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

Sindolf vader's Smidse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 3 Emptydi apr 24, 2012 6:32 am

'Dankje' zei ze glimlachend. 'Ik ben je dankbaar voor alles wat je nu al voor me gedaan hebt, je moet maar zeggen als ik iets voor je terug kan doen ' zei ze glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sindolf

Sindolf


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-04-12

Sindolf vader's Smidse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 3 Emptydi apr 24, 2012 6:35 am

"hoeft niet", Zei sindolf en hij glimlachte terug. Ik hoop dat ik je wel gouw nog is zie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

Sindolf vader's Smidse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 3 Emptydi apr 24, 2012 6:39 am

'Ik zal zo snel mogelijk nog eens komen, waarschijnlijk heeft Levano dan wel een nieuw hoefijzer nodig of zoiets' zei ze glimlachend en ze draaide zich om 'Tot ziens Sindolf' zei ze glimlachend en ze verliet de smidse.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sindolf

Sindolf


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-04-12

Sindolf vader's Smidse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 3 Emptydi apr 24, 2012 6:42 am

Doeg, zei Sindolf terwijl hij haar met een verliefde blik na staarde
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sindolf vader's Smidse - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindolf vader's Smidse   Sindolf vader's Smidse - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sindolf vader's Smidse
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sindolf Meeten?
» Sindolf Algores Pardiantom

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Rpg :: Werkplaatsen-
Ga naar: