Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


You're never alone
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kleine balzaal

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Elizabeth Thompson

Elizabeth Thompson


Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 26

Kleine balzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kleine balzaal   Kleine balzaal - Pagina 2 Emptyza mei 05, 2012 7:25 pm

'Ik denk dat de jurk zo goed is want als je zingt moet je hem niet te strak aantrekken, voor je ademhaling,' zeg ik tegen Amelie. Ik sta op en trek de jurk strak. 'Hier, nou heb je weinig ruimte om te kunnen ademhalen, wat belangrijk is bij het zingen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Kleine balzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kleine balzaal   Kleine balzaal - Pagina 2 Emptyza mei 05, 2012 7:28 pm

Elliot glimlachte naar de twee. 'Jullie hebben er meer verstand van dan ik, dus regel het zelf maar even. Ik ga even regelen dat iemand de piano komt brengen.' Zei hij en liep rustig weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Kleine balzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kleine balzaal   Kleine balzaal - Pagina 2 Emptyza mei 05, 2012 10:58 pm

Ik keek Elliot na en toen om naar vrouwe Thompson. 'Ik wil niet dik lijken...' zei ik nu eerlijk. 'Het zijn wel hoge gasten en ik... Ja, ik mag ook geen fouten maken en ademhaling is wel belangrijk, maar wat als ze me toch neit goed vinden omdat ik dik ben? Dan word uik vast alsnog ontslagen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth Thompson

Elizabeth Thompson


Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 26

Kleine balzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kleine balzaal   Kleine balzaal - Pagina 2 Emptyza mei 05, 2012 11:29 pm

'Je bent niet dik. Neem anders een jurk zonder korset. Ik heb anders nog wel een jurk voor je. Maar de keuze is aan jou. En ik luister eerder naar het gezang dan dat ik kijk of je wel slank genoeg bent.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Kleine balzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kleine balzaal   Kleine balzaal - Pagina 2 Emptyzo mei 06, 2012 12:24 am

Ik was stil en luisterde naar haar woorden. NU ze zo sprak, besloot k dat ze een goed persoon was. 'Ik denk dat als Elliot dat goed vind, dat wel oké is ja,' zei ik en ik keek naar de jurk die ik nu droeg. 'Maar deze is ook prachtig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth Thompson

Elizabeth Thompson


Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 26

Kleine balzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kleine balzaal   Kleine balzaal - Pagina 2 Emptyzo mei 06, 2012 6:46 am

'Je mag altijd een jurk van me passen. Wanneer moet je optreden?' vraag ik. Opeens begint Amelie aardig te doen. Ik doe de korset weer losser.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Kleine balzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kleine balzaal   Kleine balzaal - Pagina 2 Emptyzo mei 06, 2012 6:47 am

'Morgen,' zei ik en ik twijfelde eventjes. 'Weet u het zeker, dat ik een jurk mag passen van u? Dat zjin vast hele dure jurken...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth Thompson

Elizabeth Thompson


Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 26

Kleine balzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kleine balzaal   Kleine balzaal - Pagina 2 Emptyzo mei 06, 2012 6:51 am

'Dat klopt. Kom na het eten anders naar mijn kamer toe. Kun je een paar bekijken en misschien zit er wel een leuke tussen voor jou. Die jurken zijn gemaakt voor een bepaalde ontmoeting die ik zou krijgen. Ik heb veel jurken dus het maakt mij niet uit welke je neemt,' zeg ik vriendelijk. Als meer mensen mij zouden vertrouwen zal mijn reputatie hier omhoog gaan. En misschien vind ik iemand waar ik tegen kan praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Kleine balzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kleine balzaal   Kleine balzaal - Pagina 2 Emptyzo mei 06, 2012 6:54 am

Langzaam knikte ik en ik dacht aan Elliot.'Ik hoop dat ik tijd heb om te komen vrouwe,' zei ik en ik dacht aan Elliot. Natuurlijk zou hij me laten gaan, maar ik moest de schuin wel ophouden natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth Thompson

Elizabeth Thompson


Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 26

Kleine balzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kleine balzaal   Kleine balzaal - Pagina 2 Emptyzo mei 06, 2012 6:59 am

'Ik hoop je dan te zien, Amelie,' zeg ik en ik loop de kamer uit. Ik moet even de jurken zonder korset uit gaan zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Kleine balzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kleine balzaal   Kleine balzaal - Pagina 2 Emptyzo mei 06, 2012 7:00 am

Ik keek haar na en begon me toen om te kleden weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Kleine balzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kleine balzaal   Kleine balzaal - Pagina 2 Emptyzo sep 09, 2012 8:25 am

Ik had even rust nodig en Elliot gezegd dat hij absoluut op het feest moest blijven. Bovendien had ik Joseph weg zien snieken en hij wist vast de weg niet. 'Hé kleintje,' lachte ik en ik rende zachtjes naar hem toe. 'Geef je grote zus eens een knuffel!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Kleine balzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kleine balzaal   Kleine balzaal - Pagina 2 Emptyzo sep 09, 2012 9:15 am

Joseph draaide zich verbaasd om. 'Ik deed goed hè?' Zei hij blij toen hij Amèlie zag en hij kwam op haar af gerend
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Kleine balzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kleine balzaal   Kleine balzaal - Pagina 2 Emptyzo sep 09, 2012 9:18 am

'je deed het geweldig,' zei ik en ik tilde het jongentje op en liep de volgende zaal met hem in waar ik op een abnkje ging zitten en hem op mijn schoot zette. 'Waar ging jij heen klein mannetje?' Ik tikte hem zachtjes op zijn neus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Kleine balzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kleine balzaal   Kleine balzaal - Pagina 2 Emptyzo sep 09, 2012 9:19 am

'Paardjes.' Zei hij met een pruillipje en hij keek Amèlie lief aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Kleine balzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kleine balzaal   Kleine balzaal - Pagina 2 Emptyzo sep 09, 2012 9:22 am

Ik lachte zachtjes en drukte hem dicht tegen me aan. 'Vond je het feest niet leuk dan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Kleine balzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kleine balzaal   Kleine balzaal - Pagina 2 Emptyma sep 10, 2012 1:14 am

Hij keek haar met zijn grote ogen smekend aan. 'Nee.' Zei hij, altijd eerlijk zoals hij was. 'Ik vind de mensen eng!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Kleine balzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kleine balzaal   Kleine balzaal - Pagina 2 Emptyma sep 10, 2012 1:47 am

'Dat kan ik me wel een beetje vorostellen,' zei ik eerlijk en ik legde mijn hoofd op zijn hoofdje neer. Ze waren ebhoorlijk imponerend voor zijn klein jochie. 'Dan blijven we toch eventjes samen hier? Alleen naar de paardjes kan niet schat.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Kleine balzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kleine balzaal   Kleine balzaal - Pagina 2 Emptyma sep 10, 2012 2:05 am

Hij keek haar sip aan. 'Samen?' Vroeg hij terwijl hij zich op haar schoot nestelde. 'Samen naar de paardjes!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Kleine balzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kleine balzaal   Kleine balzaal - Pagina 2 Emptyma sep 10, 2012 2:32 am

Ik schudde zachtjes mijn hoofd. 'Er zijn teveel paarden nu in de stallen schatje, maar jullie blijven hier toch slapen vannacht? Ik zal tegen iemand zeggen dat hij je morgen mee moet nemen naar de paardjes.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Kleine balzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kleine balzaal   Kleine balzaal - Pagina 2 Emptyma sep 10, 2012 5:41 am

Enthousiast wiebelde hij heen en weer. 'Jaaaa!' Zei hij blij. Hij keek haar vrolijk aan. 'Mag ik dan ook zitten op de paard?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Kleine balzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kleine balzaal   Kleine balzaal - Pagina 2 Emptyma sep 10, 2012 6:21 am

'Dat moet je maar vragen,' zei ik en ik keek hem opgewekt aan. 'Je deedhet wel heel goed met de bloemetjes vanmorgen,' zei ik hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kleine balzaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kleine balzaal   Kleine balzaal - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kleine balzaal
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Grote balzaal

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Rpg :: Leefruimtes-
Ga naar: