Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


You're never alone
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De graanvelden

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

De graanvelden Empty
BerichtOnderwerp: De graanvelden   De graanvelden Emptyma mei 21, 2012 9:35 am

Zoek een leuk plaatje en ik zet hem neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

De graanvelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De graanvelden   De graanvelden Emptydi mei 22, 2012 9:08 am

Ik had buiten weten te komen en zat nu midden tussen eht graan zodat niemand me eigenlijk kon zien. Ik keek omhoog naar de lucht en haalde diep adem. Ik wilde wel alleen zijn, maar tegelijkertijd ook helemaal niet. Ik had behoefte aan liefde, van wie dan ook.

Joseph!
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

De graanvelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De graanvelden   De graanvelden Emptydi mei 22, 2012 5:09 pm

Voorzichtig liep Joseph tussen het graan door. Hij zette zijn kleine voetjes vastberaden voor zich neer en duwde tegelijkertijd het graan weg. Op een gegeven moment vond hij het wel goed en hij plofte op de grond, terwijl de takken als een soort bescherming om hem bogen. Hij werd een beetje bang toen hij iemand anders hoorde. Waren Benno en Ovo hem achterna gegaan, en zo zijn schuilplek ontdekt, of was het een beest? 'Is iemand daar?' Fluisterde hij voorzichtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

De graanvelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De graanvelden   De graanvelden Emptydi mei 22, 2012 7:10 pm

Verbaasd keek ik op en ik probeerde de dader van de stem met mijn ogen te vinden. 'Amelie is hier,' zei ik en ik keek zoekend rond, maar het graan was te dicht om hem te vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

De graanvelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De graanvelden   De graanvelden Emptywo mei 23, 2012 3:27 am

Joseph zuchtte opgelucht, Amèlie wist niet dat hij zich altijd verstopte. Hij liep naar de richting waar de stem vandaan kwam en boog de graanhalmen opzij zodat zijn hoofdje zichtbaar was. Joseph glimlachte verlegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

De graanvelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De graanvelden   De graanvelden Emptywo mei 23, 2012 3:29 am

'hee,' zei ik en ik keek naar het kleine jochie. 'Wat was je aan het doen/' vroeg ik hem en ik spreidde mijn benen en armen zodat hij ertussen kon zitten als hij zou 2willen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

De graanvelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De graanvelden   De graanvelden Emptywo mei 23, 2012 4:05 am

'Ik verstop me.' Zei Joseph vlug en hij bleef vertwijfeld staan. 'Stuur me alsjeblieft niet weg.' Vroeg hij smekend en hij keek haar met zijn onschuldige puppy ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

De graanvelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De graanvelden   De graanvelden Emptywo mei 23, 2012 4:14 am

'Nee, kom hier, ik verstop me ook een beetje,' zei ik hem en ik hield mijn armen nog steeds wijd voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

De graanvelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De graanvelden   De graanvelden Emptywo mei 23, 2012 4:16 am

Joseph hobbelde naar haar toen en plofte in haar armen. 'Voor wie verstop jij je?' Vroeg hij opgelucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

De graanvelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De graanvelden   De graanvelden Emptywo mei 23, 2012 4:20 am

Ik sloeg mijn armen rond het kleine jongetje. 'Voor iedereen een beetje. Ik wil graag evenjtes alleen zijn, eventjes niet dat mensen zeuren tegen Amèlie. Snap je dat? Maar ik vind het leuk dat jij er bent hoor.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

De graanvelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De graanvelden   De graanvelden Emptywo mei 23, 2012 5:08 am

Joseph knikte. 'Dat wil ik ook.' Gaf hij toe en hij nestelde zich lekker tegen Amèlie aan. 'En hier vinden ze ons nooit!' Zei hij blij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

De graanvelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De graanvelden   De graanvelden Emptywo mei 23, 2012 5:14 am

'Nee?' vroeg ik hem en ik sloot mijn ogen en knuffelde hem lekker. 'Dat is mooi, dan kunnen we lekker samen zijn. En dan gaan we het over alleen maar leuke dingen hebben,' beloofde ik hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

De graanvelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De graanvelden   De graanvelden Emptywo mei 23, 2012 6:01 am

Joseph glimlachte. 'Over wat voor dingen?' Vroeg hij nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

De graanvelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De graanvelden   De graanvelden Emptywo mei 23, 2012 6:03 am

Ik dacht eventjes diep na en staarde naar de lucht. 'Wat vindt Joseph leuk om te doen?' vroeg ik toen maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

De graanvelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De graanvelden   De graanvelden Emptywo mei 23, 2012 6:48 am

'Ehmmm..' Joseph dacht na. 'Ik houd van spelen en met Armand meegaan naar het dorp en de dieren knuffelen en liedjes zingen!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

De graanvelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De graanvelden   De graanvelden Emptywo mei 23, 2012 6:49 am

ik knikte zachtjes en keek naar zijn haartjes en begon er zachtjes aan te peuteren. 'Vind je het wel leuk dat Amèlie er nu ook bij is?' vroeg ik hem twijfelend. 'Of had ik beter dar kunnen blijven?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

De graanvelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De graanvelden   De graanvelden Emptywo mei 23, 2012 7:27 am

Joseph schudde zijn hoofd. 'Ik vind het leuk dat jij er bent, dat is gezelliger.' Zei hij eerlijk en hij leunde tegen haar aan. 'Wat vind Amèlie leuk om te doen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

De graanvelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De graanvelden   De graanvelden Emptywo mei 23, 2012 7:36 am

'Amèlie houdt van zingen,' zei ik en ik keek hem nu met een grote lach aan. 'Ik ben ook blij dat ik met jullie allemaal kan knuffelen,' zei ik. 'En ik vind dansen ook wel leuk en paardrijden!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

De graanvelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De graanvelden   De graanvelden Emptywo mei 23, 2012 7:43 am

'Zing eens!' Riep Joseph vrolijk en hij ging rechtop zitten en klapte in zijn handjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

De graanvelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De graanvelden   De graanvelden Emptywo mei 23, 2012 7:49 am

Ik zuchtte, maar dacht toen toch maar diep na om daarna eerst iets te neuriën, maar zodra ik de melodie had, wist ik de tekst ook weer en zong ik die.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

De graanvelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De graanvelden   De graanvelden Emptywo mei 23, 2012 8:13 am

Joseph luisterde naar Amèlie en hij glimlachte. 'Je zingt mooi, zus!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

De graanvelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De graanvelden   De graanvelden Emptywo mei 23, 2012 8:42 am

'Misschien kun jij ook wel zingen,' zei ik het jochie en ik kuste zachtjes zijn haartjes en begon toen een kinderliedje te zingen wat ik me herinnerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

De graanvelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De graanvelden   De graanvelden Emptywo mei 23, 2012 6:55 pm

Joseph kende het liedje en zong mee. Zijn zuivere, hoge en lieflijke stemmetje paste goed bij die van Amèlie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

De graanvelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De graanvelden   De graanvelden Emptywo mei 23, 2012 7:37 pm

Ik keek naar het jochie en hoorde mezelf wel een beetje in hem, vooral omdat hij nog zo klein was. 'Wat kun jij goed zingen,' zei ik hem en ik kreeg een lach op mijn gezicht. 'Amèlie wordt er jaloers van!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

De graanvelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De graanvelden   De graanvelden Emptywo mei 23, 2012 11:03 pm

Joseph gezichtje begon te stralen. 'Ovo en Benno zeggen dat ik lelijk zing, maar papa zegt dat ze gewoon jaloers zijn!' Riep hij verontwaardigd. 'En papa zegt altijd tegen mama: hij kan net zo goed zingen als zijn zus maar Belinee kan helemaal niet zingen!' Zei hij lachend om die domme papa.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De graanvelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De graanvelden   De graanvelden Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De graanvelden
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Rpg :: De boerderij van familie Dubios-
Ga naar: