Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


You're never alone
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Vakantiehuisje Elliot

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Emptyza sep 08, 2012 10:07 am

Elliot glimlachte en maakte haar beha los. Hij drukte haar voorzichtig op haar rug en haalde de beha weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Emptyza sep 08, 2012 10:08 am

Ik keek hem in de ogen en legde mijn handen naast mijn hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Emptyza sep 08, 2012 10:11 am

Elliot gooide haar beha weg en keek naar haar borsten. Hij kuste een van haar borsten en streelde haar andere.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Emptyza sep 08, 2012 10:15 am

Mijn adem stokte en ik sloot mijn ogen. Ik legde mijn handen op zijn hoofd neer en voelde zijn zachte haar. Het was zo gevoelig zoals hij ze behandelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Emptyza sep 08, 2012 10:18 am

Elliot kuste rustig naar boven tot hij weer bij haar mond was en zoende haar vurig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Emptyza sep 08, 2012 10:20 am

Ik klauwde mijn vingers nu iets meewr in zijn haar en zoende hem vurig terug. Ik sloeg een been zachtjes rond zijn been waar nog ee vervelende broek omheen zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Emptyza sep 08, 2012 10:30 am

Elliot schopte zijn schoenen uit en kneden haar borsten terwijl hij haar wild zoende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Emptyza sep 08, 2012 10:33 am

Het leek alsof al zijn opgekropte gevoelens er ineens uit kwamen. ZO kende ik hem niet, maar het beviel me uiterst. Ik begon aan zijn broek te sjorren, kreeg hem eindelijk los en trok hem met mijn hnanden en voeten naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Emptyza sep 08, 2012 10:36 am

Elliot had inmiddels een stijve en schopte zijn broek ook uit. Nu hadden ze beide alleen nog maar een onderbroek aan Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Emptyza sep 08, 2012 10:40 am

Ik voelde zijn harde tegen me aan drukken en ik liet eventjes zijn lippen los en ik keek hem recht in de ogen en toen naar beneden. Mijn ademhaling was verschrikkelijk snel en ik legde mijn handen kort naast mijn hoofd en keek hem aan. 'Ik... je moet me wel helpen,' fluisterde ik en ik legde mijn handen alweer op zijn rug. 'Je... je moet de leiding nemen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Emptyza sep 08, 2012 10:42 am

Elliot knikte en ging rustig naar beneden en trok haar onderbroek naar beneden. Snel deed hij ook zijn eigen onderbroek uit en zei zacht. 'Ik heb hier ook geen ervaring mee hoor.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Emptyza sep 08, 2012 10:43 am

'Dat hoopte ik niet nee,' zei ik met een glimlachje en toen sloot ik mijn ogen. 'Maar je bent zo wild, het lukt je vast.' Ik opende mijn ogen weer en keek naar hem en haalde diep adem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Emptyza sep 08, 2012 10:47 am

'Jij maakt mij wild.' Zei hij en kuste haar op haar onderbuik. heel rustig naar haar kutje en ging met zijn tong over haar clitorus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Emptyza sep 08, 2012 10:49 am

Ik kreeg mijn ademhaling niet meer ionder controle en wilde dat ook niet. Hij mocht weten wat hij deed. We deelden alles nu. Ik drukte mijn hoofd heel zachtjes in het kussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Emptyza sep 08, 2012 10:51 am

Elliot ging gewoon door en streelde met zijn handen over haar dijen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Emptyza sep 08, 2012 10:53 am

Aan de ene kant wilde ik hem bij me hebben, het met hem doen en dit was dat nog niet, maar dit was zo fijn. Het leek wel alsof ik even in de hemel zweefde en ik wilde niet dat het zou stoppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Emptyza sep 08, 2012 11:44 am

Elliot hield ermee op en keek even naar haar en glimlachte. 'weet je het zeker?' vroeg hij en keek haar even aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Emptyza sep 08, 2012 10:54 pm

'Heel zeker,' verzekerde ik hem. 'Ik kan echt niet langer wachten of jij...' Ik viel kort stil. 'Of jij moet nog niet klaar zijn.' Ik kon niet alleen aan mezelf denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Emptyzo sep 09, 2012 3:33 am

Elliot glimlachte en knikte. Hij ging goed zitten en schoof hem heel rustig bij haar naar binnen. Een kreun kon hij niet inhouden
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Emptyzo sep 09, 2012 3:36 am

Ik snakte lichtelijk naar adem en drukte mijn handen op zijn rug en trok hem dicht bij me. Ik had me nooit voor kunnen stellen dat het zo voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Emptyzo sep 09, 2012 3:39 am

Elliot ging heel rustig op er neer en kuste haar op haar neus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Emptyzo sep 09, 2012 3:44 am

ik hied mijn ogen dicht en drukte zijn borstkas dichter tegen de mijne aan. Ik drukte zachtjes, zonder het te merken, mijn nagels in zijn huid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Emptyzo sep 09, 2012 3:52 am

Elliot kreunde en drukte zijn lippen op die van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Emptyzo sep 09, 2012 3:59 am

Ik hijgde zachtjes en zoende hem half op zijn lippen, half op de rest van zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Emptyzo sep 09, 2012 4:02 am

Elliot kwam klaar en gooide zijn hoofd in zijn nek. Hij rolde van haar af en hijgde zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vakantiehuisje Elliot
Terug naar boven 
Pagina 2 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Slaapvertrek Elliot
» Meet Elliot
» Slaapvertrek Elliot 2
» Elliot Matt Varlow

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Rpg :: Rest-
Ga naar: