Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


You're never alone
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Vakantiehuisje Elliot

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
AuteurBericht
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Emptyvr sep 21, 2012 4:31 am

Ik schoot in de lach en zodra qwe het huis in waren en de deur dicht zat, begon ik met zijn shirts die mijn lichaam bedekten, uit te trekken. Hoe eerder naakt, hoe beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Emptyvr sep 21, 2012 5:57 am

Elliot zette haar in de badkamer neer en zuchtte. 'we moeten nog wel ff warm water hebben.' zei hij en liep naar de keuken. Hij stak een vuurtje aan en zette er een paar grote pannen water op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Emptyvr sep 21, 2012 6:11 am

ik knikte en keek hem na. Ondertussen kleedde ik me verder uit, In mijn ondergoed bleef ik nog even staan om vervolgens kaarsjes aan te steken voor ons.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Emptyvr sep 21, 2012 9:27 am

Elliot liep naar de badkamer want hij had geen zin om op het water te wachten. 'Kom eens hier mijn schatje.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Emptyvr sep 21, 2012 9:48 am

'Wat is er mijn man,' zei ik trots en ik liep naar hem toe en kuste hem. 'Mooi he met kaarsjes?' Vroeg ik hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Emptyvr sep 21, 2012 10:28 am

'Prachtig.' zei hij en kuste haar. 'Bijna net zo mooi als jij.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Emptyvr sep 21, 2012 10:05 pm

Ik glimlachte nog steeds heel trots, maar begon er nu ook bij te blozen. 'Je bent een slijmbal,' zei ik zachtjes. Ondertussen knoopte ik zijn broek vast los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Emptyza sep 22, 2012 2:40 am

'Wat ken je me toch goed.' zei hij plagerig en tikte haar zacht op haar neus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Emptyza sep 22, 2012 3:27 am

'Weet ik toch,' zei ik en ik ging naar beneden om zijn broek uit te trekken. 'Het water is nu toch wel warm? Wil je het halen?' Ik knipperde heel lief.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Emptyza sep 22, 2012 4:42 am

Elliot glimlachte en stapte uit zijn broek. 'Waarschijlijk.' Zei hij en liep naar de keuken om het water over te gieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Emptyza sep 22, 2012 4:44 am

Ik keek rond en gooide toen wat kruiden in het bad. Het zou als het goed was een heerlijke geur verspreidden als hij het water erin zou gieten. Ik deed de laatste kaarsjes aan en wachtte weer af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Emptyza sep 22, 2012 5:22 am

Elliot liep een paar keer op en neer en ver het bad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Emptyza sep 22, 2012 5:27 am

Ik keek naar wat hij deed en ging toen vast in het bed zitten toen het half gevuld was. Een heerlijke geur verspreidde zich nderdaad door de badkamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Emptyza sep 22, 2012 5:30 am

Elliot gooide er de laatste bak in leeg en ging er rustig bij zitten. 'Heerlijk.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Emptyza sep 22, 2012 5:34 am

'Ja,' fluisterde ik en ik ging met mijn rug tegen hem aan zitten ens loot toen mijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Emptyza sep 22, 2012 5:53 am

Elliot sloeg zijn armen om haar heen en ging liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Emptyza sep 22, 2012 5:54 am

Ik lag tegen hem aan en sloot mijn ogen. 'Dit is genieten... Maar nu besef ik wel nog meer dat we het moeten doen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Emptyza sep 22, 2012 6:07 am

Elliot keek haar verbaasd aan en glimlachte verbaasd. 'Ooh wat?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Emptyza sep 22, 2012 6:12 am

'de dorpjes rond,' zei ik en ik keek naar hem omhoog. 'We hebben het zo goed, we moeten kijken bij je volk en goederen uitdelen. ' Ik keek hem lief aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Emptyza sep 22, 2012 12:16 pm

Zijn glimlach verdween en rustig schudde hij zijn hoofd. 'Ik vind het nog steeds geen slim idee.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Emptyzo sep 23, 2012 12:10 am

'Maar je doet het wel hè? Omdat ik het wil.' Ik streelde zachtjes langs zijn wang. 'En ik zal een gewone jurk aan doen zonder sieraden. Dan hebben ze geen reden om me te plunderen zeg maar.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Emptyzo sep 23, 2012 5:20 am

'Ik blijf het een slecht idee vinden. Die mensen haten mij en jou daardoor ook. Het wordt onze dood.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Emptyzo sep 23, 2012 5:25 am

'En we gaan er juist voor zorgen dat ze van je houden en je wetten zullen accepteren als je weet ik veel wat voor wet dan ook invoert. 'Wees alsjeblieft niet bang, we nemen toch bewakers mee schat.' Ik keek hem smekend aan. 'En anders... Als je echt bang bent, dan ga ik wel alleen in jouw naam.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Emptyzo sep 23, 2012 7:13 am

'nee, je gaat niet alleen.' Zei hij en zuchtte. 'Best, maar ik bepaal naar welke dorpjes we gaan en naar welke niet.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Emptyzo sep 23, 2012 7:28 am

Meer winnen zou ik toch niet en ik knikte naar elliot. 'Goed,' beloofde ik en ik sloot mijn ogen. 'Ik ben heel blij met jou als mijn man.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot - Pagina 11 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vakantiehuisje Elliot
Terug naar boven 
Pagina 11 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Slaapvertrek Elliot
» Meet Elliot
» Slaapvertrek Elliot 2
» Elliot Matt Varlow

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Rpg :: Rest-
Ga naar: