Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


You're never alone
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Slaapvertrek Elliot

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 31, 32, 33
AuteurBericht
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Slaapvertrek Elliot - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 33 Emptyvr sep 07, 2012 7:55 am

'En daarom gaan we de dorpen rond,' zei ik overtuigend en ik leunde op het kussen en zette het koude glas met water tegen mijn lippen neer en nam een paar grote slokken. Dat was fijn. 'Kun je hem lios halen?' vroeg ik en ik knikte naar mijn sluier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Slaapvertrek Elliot - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 33 Emptyvr sep 07, 2012 9:57 am

'Ik vind het nog steeds geen goed idee om de dorpen langs te gaan.' Zei hij en begon heel voorzichtig de sluier uit haar haren te halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Slaapvertrek Elliot - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 33 Emptyvr sep 07, 2012 10:00 am

Ik sloot mijn ogen en liet hem zijn gang gaan. 'Je zou me daarmee echt de aller, aller gelukkigste maken. Ik... Ik beloof meteen in de koets te gaan als ik denk dat er gevaar schuilt en gewoon geen sieraden enzo omdoen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Slaapvertrek Elliot - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 33 Emptyvr sep 07, 2012 10:05 am

'Dan nog blijft het een slecht idee.' Hij dacht aan de uitleg van Benjamin. 'Het spijt me.' Zei hij en glimlachte zwakjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Slaapvertrek Elliot - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 33 Emptyvr sep 07, 2012 10:08 am

'Dan nog wil ik het volk helpen en hun steun krijgen. Zo kunnen we... je wetten inbrengen waar ze ook naar zullen luistern Elliot. Ik wil je gewoon helpen en ik wil meteen zien wat ik doe voor ze. Het was gedeeltelijk jouw idee.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Slaapvertrek Elliot - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 33 Emptyvr sep 07, 2012 10:15 am

Elliot zuchtte. 'Best, maar we blijven maar heel even. En het was niet mijn idee. Mijn idee was om in dit dorp te blijven.' Zei hij en kuste haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Slaapvertrek Elliot - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 33 Emptyvr sep 07, 2012 10:19 am

Ik kuste hem terug en legde mijn handen zachtjes in zijn nek neer. 'Heel even in ieder dorp. Behalve als ergens echt een grote dreiging is.' Ik ging liggen en trok hem zachtjes mee. 'We mogen nu alles,' fluisterde ik en ik trok hem zachtjes bij me. 'Maar ik zal netjes wachten tot in het huisje.' Ik sloot mijn ogen. 'Wil jij zorgen dat ik hier niet te lang lig, dat ik het feest niet mis?' vroeg ik. Ik had hem zo bij me getrokken dat zijn hoofd op mijn borst lag en mijn handen op zijn rug en haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Slaapvertrek Elliot - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 33 Emptyvr sep 07, 2012 10:26 am

Elliot glimlachte en legde zijn hand op haar wang. 'Ik zou niet durven uwe majesteit.' Zei hij formeel. Behalve als er een grote dreiging was? Dan hadden ze nooit aan die reis moeten beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Slaapvertrek Elliot - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 33 Emptyvr sep 07, 2012 10:30 am

Voordat ik nog iets kon zeggen, was ik al in slaap gezakt. Mijn dromen waren geweldig en gingen over Elliot, de trouwerij en mijn familie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Slaapvertrek Elliot - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 33 Emptyvr sep 07, 2012 10:33 am

Elliot lag rustig maar kon niet slapen. Niet bij de gedachten dat ze op hun huwlijksreis dood zouden kunnen gaan door opstandige rebellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Slaapvertrek Elliot - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 33 Emptyvr sep 07, 2012 10:34 am

In mijn slaap pakte ik hem wat strakker vast. Ik hield van hem en wilde hem bij me hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Slaapvertrek Elliot - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 33 Emptyvr sep 07, 2012 10:36 am

Elliot glimlachte en streek zacht met zijn hand over haar arm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Slaapvertrek Elliot - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 33 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Slaapvertrek Elliot
Terug naar boven 
Pagina 33 van 33Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 31, 32, 33
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Slaapvertrek Elliot 2
» Slaapvertrek vader Varlow.
» Jayden's slaapvertrek.
» Meet Elliot
» Elliot Matt Varlow

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Rpg :: Vertrekken-
Ga naar: