Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


You're never alone
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Bankje

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Bankje                - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bankje    Bankje                - Pagina 2 Emptywo apr 25, 2012 2:51 am

'Hmm..' Benjamin knikte. 'Dat is zeker rot. Die broer van jou moet zeker ook altijd zijn zin krijgen?' Hij ging naast Elliot op het bankje zitten. 'Ik wil best een deal met je sluiten.' Zei hij, terwijl hij Elliot schattend aankeek. Hij bleef natuurlijk niet te vertrouwen, maar Benjamin kon hem wel gebruiken. 'Dan werken we tot die deal samen en daarna is onze relatie net als daarvoor.' Hij keek Elliot grijnzend aan. Nee, een vriendschap sluiten met Varlow wilde hij niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Bankje                - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bankje    Bankje                - Pagina 2 Emptywo apr 25, 2012 3:05 am

Elliot keek naar de grond en twijfelde. 'Ligt eraan wat ik in die deal precies moet doen. Aangezien ik nu amper iets kan.' Voegde hij er even aan toe en keek hem aan. 'En het ligt eraan wie er allemaal meedoen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Bankje                - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bankje    Bankje                - Pagina 2 Emptywo apr 25, 2012 3:42 am

Benjamin grijnsde. 'Tot nu toe alleen jij en ik, en ik denk dat ik die smidse niet meer nodig heb. Hij kan toch niets.' Zei hij. 'Maar ik zal je mijn plan uitleggen. Als we ervoor kunnen zorgen dat jouw broer alleen, buiten het kasteel is kan ik wel mensen regelen die hem vermoorden. Wij kunnen dan gewoon in het kasteel zijn, en worden van de moord uitgesloten.' Die mensen waren de verzetstrijders die hij een verhaal aan moest knopen, maar dat zou hem wel lukken. Varlow hoefde niet te weten wie het waren, dat was gevaarlijk. 'Het probleem is: hoe lok ik hem uit het kasteel? En daar heb ik jou bij nodig, snapje?' Hij keek Elliot verwachtingsvol aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Bankje                - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bankje    Bankje                - Pagina 2 Emptywo apr 25, 2012 3:48 am

Elliot keek weer naar de grond en dacht na. Het was niet de vraag hoe hij eruit kwam, maar hoe hij er alleen uitkwam. 'Alleen? Dat wordt wel lastig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Bankje                - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bankje    Bankje                - Pagina 2 Emptywo apr 25, 2012 5:47 am

Benjamin knikte. 'Ik zat zelf te denken aan dat hij zogenaamd in zijn eentje een dier moet vangen, als 'bewijs' voor zijn mannelijkheid. Dat dat een gewoonte is bij ons en dat Jayden dat heel graag wil. Ik denk dat ze dat wel wil doen. Misschien kan jij helpen het nog extra kracht bij te zetten, aankomen met een boek waar het in staat, weet ik veel. En ervoor zorgen dat hij echt alleen gaat.' Hij keek verwachtingsvol naar Elliot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Bankje                - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bankje    Bankje                - Pagina 2 Emptywo apr 25, 2012 5:48 am

'Ik zie wel wat ik kan doen.' Zei hij en zuchtte. 'Hoe wil je Jayden bereiken? Je mag niet meer in haar buurt zijn en mij haat ze. Dat weet je.' Elliot liet zijn hoofd naar achter hangen en sloot zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Bankje                - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bankje    Bankje                - Pagina 2 Emptywo apr 25, 2012 5:54 am

Benjamin grijnsde. 'Ik verzin wel wat. Maar hebben we een deal? Dan kan ik me met al de andere dingen bezighouden.' Hij zuchtte. Het zou best een taak worden om de verzetstrijders ervan te overtuigen dat ze Demian moesten vermoorden, maar net zo moeilijk was Jayden te pakken krijgen en over te halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Bankje                - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bankje    Bankje                - Pagina 2 Emptywo apr 25, 2012 5:55 am

Elliot knikte en hield zijn ogen gesloten. 'Tuurlijk, zolang Demian maar sterft.' Zei hij rustig en wreef door zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Bankje                - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bankje    Bankje                - Pagina 2 Emptywo apr 25, 2012 5:57 am

Benjamin stond vlug op. 'Goed, dan ga ik er maar weer vandoor.' Zei hij ernstig. 'Er is werk aan de winkel.' Nu grijnsde hij. Bye bye, Demian. Het voelde nog beter dat híj degene was die Jayden zou redden, en de smid niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Bankje                - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bankje    Bankje                - Pagina 2 Emptywo apr 25, 2012 5:59 am

Elliot keek hem even verbaasd aan, maar ging toen weer liggen. Het was echt een idioot, maar het kon wel de weg naar macht voor hem brengen. Hij moest het er maar op wagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Bankje                - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bankje    Bankje                - Pagina 2 Emptyza mei 05, 2012 3:19 am

Later


Benjamin had pauze en moest Elliot spreken. Hij had Amelue net gesproken. Hij ging maar op het bankje zitten, Elliot kwam vaak rond deze tijd naar het bankje en Benjamin hoopte vandaag ook.


Laatst aangepast door Benjamin op za mei 05, 2012 4:17 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Bankje                - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bankje    Bankje                - Pagina 2 Emptyza mei 05, 2012 3:22 am

Elliot liep dit keer zelf naar het bankje en zag Benjamin zitten. Elliot wou geen gesprek met hem en draaide zich rustig weer om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Bankje                - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bankje    Bankje                - Pagina 2 Emptyza mei 05, 2012 3:32 am

Benjamin stond op en pakte de schouder van Elliot beet. Normaal was Elliot een paar centimeter langer dan Benjamin, maar nu liep hij een beetje krom waardoor Benjamin iets groter was. 'Hé, stop eens.' Beveelde Benjamin en hij hield Elliot tegen. 'Ik moet even met je praten..' Hij grijnsde erbij, op deze manier klonk het wel dreigend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Bankje                - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bankje    Bankje                - Pagina 2 Emptyza mei 05, 2012 3:37 am

Elliot keek hem boos aan en zuchtte. 'Wat?' Vroeg hij chagrijnig en liep mee naar het bankje. 'Ben snek ik heb wel wat beters te doen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Bankje                - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bankje    Bankje                - Pagina 2 Emptyza mei 05, 2012 4:02 am

Hij liet Elliot zitten maar bleef zelf staan. 'Waarom doe je zo anders bij Amèlie. Wat ben je met haar van plan?' Vroeg hij dwingend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Bankje                - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bankje    Bankje                - Pagina 2 Emptyza mei 05, 2012 4:05 am

Elliot keek hem verbaasd aan en stond weer op. 'het gaat je niks aan.' Zei hij en keek hem boos aan. 'Dat zijn jou zaken niet.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Bankje                - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bankje    Bankje                - Pagina 2 Emptyza mei 05, 2012 4:12 am

Benjamin duwde hem weer terug op het bankje. 'Waar ben je mee bezig? Ik hoor een heel raar verhaal van haar. Wat is er tussen jullie? Het gaat me wel iets aan, als jij straks ze macht hebt en gewoon weer door gaat met je spelletjes...' Zei hij boos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Bankje                - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bankje    Bankje                - Pagina 2 Emptyza mei 05, 2012 4:15 am

Elliot greep naar zijn buik en keek hem woedend aan. 'Ze is mijn bediende. Ik hou haar graag te vriend omdat ze me zowat altijd moet zien.' Elliot stond eigenwijs weer op en duwde Benjamin aan de kant. 'Je moet je neus niet in ieders zaken stoppen jochie.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Bankje                - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bankje    Bankje                - Pagina 2 Emptyza mei 05, 2012 4:35 am

Woedend trapte Benjamin in Elliots buik, die weer op het bankje terecht kwam. 'Het zijn wel degelijk mijn zaken.' Siste hij. 'Wat doe je met dat arme kind, welk spelletje speel je. Ze is overtuigd van je goedheid. Waar gebruik je haar voor? Misschien heb ik daar niet veel mee te maken, maar,' Benjamin ging dichter naar Elliot toe en keek hem dreigend aan. 'Ik wil niet dat je je macht, die je dankzij mij krijgt, gaat misbruiken en doorgaat met hoe je tegen ons, met uitzondering van Amèlie, doet.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Bankje                - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bankje    Bankje                - Pagina 2 Emptyza mei 05, 2012 4:40 am

Elliot schreeuwde van de pijn en kneep zijn ogen stijf dicht. Hij hapte naar afem en zijn ademhaling werd heel onregelmatig. Zijn buik begon weer hevig te bloeden en met moeite zei hij. 'Ik hou van haar.' Er liep een traan over zijn wang en hij rustig deed hij zijn ogen open. 'Hiervoor zul je sterven.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Bankje                - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bankje    Bankje                - Pagina 2 Emptyza mei 05, 2012 4:59 am

Benjamin keek hem aan, verwonderd. Het kwam er zó echt, zó gemeend uit dat hij twijfelde. 'Als je echt van haar houd zal ik dat niet wagen.' Zei hij, maar de dreigende toon was niet zo sterk als ervoor. Hij keek naar het shirt van Elliot, waar opnieuw bloed uit kwam. Veel bloed. Ach, hij zal het wel overleven. Benjamin maakte aanstalten om weg te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Bankje                - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bankje    Bankje                - Pagina 2 Emptyza mei 05, 2012 5:03 am

'Dat jou zielige vriendinnetje op een ander valt betekend niet dat je met mijn liefdes zaken moet kloten.' Zei hij en kneep zijn ogen dicht. Die jongen zou boeten. Sterven door zijn eigen daden. Dan kon hij die Jayden niet eens meer zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Bankje                - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bankje    Bankje                - Pagina 2 Emptyza mei 05, 2012 5:10 am

De woede kwam weer terug en hij viel Elliot bijna weer aan. 'Jayden staat achter de dood van Demian.' Zei hij grimmig. 'Ze houd niet van hem, net zo min Amèlie van jou houd. Dat was in ons gesprek wel duidelijk.' Hij spuugde in het gezicht van Elliot. 'En als je je mond hierover opendoet, zorg ik ervoor dat ze niet alleen je broer maar jou erbij ook pakken.' Verliefd of niet, Elliot was gevaarlijk. En hij zou de macht krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Bankje                - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bankje    Bankje                - Pagina 2 Emptyza mei 05, 2012 5:12 am

Elliot wreef woedend door zijn gezicht en grijnsde toen toch, maar nog steeds drong de pijn in zijn gezicht door. 'Ik bedoel ook niet Demian, ik bedoel die smid.' Zei hij en grijnsde. Toen hij over Amèlie begon pakte Elliot zijn mes en wou het naar hem gooien, maar hield zich net in. 'We komen er vanzelf wel achter.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Bankje                - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bankje    Bankje                - Pagina 2 Emptyza mei 05, 2012 5:22 am

'Jayden voelt niets voor de smid.' Benjamin haalde zijn gesprek met Jayden, nog geen dag geleden, weer voor de geest. 'Ze houd van mij.' Het was raar om dit te zeggen, maar ze had het hem zelf gezegd. Demian was zich nu vast aan het klaarmaken voor de jacht, die waarschijnlijk 's avonds zou plaatsvinden. 'Maar we merken het nog wel ja.' Zei hij grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bankje                - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bankje    Bankje                - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bankje
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Rpg :: Tuinen-
Ga naar: