Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


You're never alone
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ziekenzaal voor Jayden

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AuteurBericht
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Ziekenzaal voor Jayden - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal voor Jayden   Ziekenzaal voor Jayden - Pagina 7 Emptywo mei 30, 2012 7:06 am

'Mogen we Amèlie ondersteunen? Allebei aan één kant?' Ging de tweeling door met smeken. 'Ah toeee? Wij zijn heel sterk!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

Ziekenzaal voor Jayden - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal voor Jayden   Ziekenzaal voor Jayden - Pagina 7 Emptydo mei 31, 2012 5:27 am

Armand schudde even zijn hoofd 'Kom op kleintjes, ik weet dat jullie het kunnen maar neem Belinay anders maar mee, oke?' vroeg hij en Belinay zuchte waarna ze zich met tegenzin van haar broer af liet zakken. Ze liep rustig naar haar broers toe en pakte van allebei een hand. Armand tilde Amèlie gewoon weer op en hield Joseph op zijn rug. 'Laten we gaan dan?' vroeg hij nog een keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Ziekenzaal voor Jayden - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal voor Jayden   Ziekenzaal voor Jayden - Pagina 7 Emptydo mei 31, 2012 6:10 am

'Graag,' mompelde k eerlijk en ik sloot mijn ogen. Ik wilde in bed liggen en slapen, maar ik moest geduld hebben. Het zou neit lang meer duren. Hoe fijn ik mijn familie ook vond, ik wilde graag naar bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Ziekenzaal voor Jayden - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal voor Jayden   Ziekenzaal voor Jayden - Pagina 7 Emptydo mei 31, 2012 6:24 am

De tweeling zuchtte een beetje teleurgesteld maar ze konden nu wel hun nieuwe truc aan Amèlie showen. 'Amèlie kijk eens!' Riepen ze en ze tilden Belinay op zodat ze op hun schouders zat, haar rechterbil op Ovo's linkerschouder en haar linkerbil op Benno's rechterschouder. Ze sloegen hun armen om Belinay heen en liepen zo terug richting de ziekenzaal. Joseph keek geamuseerd toe. 'Dat wil ik ook een keer doen!' Zei hij opgelaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

Ziekenzaal voor Jayden - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal voor Jayden   Ziekenzaal voor Jayden - Pagina 7 Emptyvr jun 01, 2012 11:54 am

Belinay giechelde en hield zich met haar kleine handjes vast aan de kraagjes van de shirts van Ovo en Benno. Armand grijnsde en begon ook te lopen. 'Ja Joseph, jij mag vast wel een keertje' zei hij tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Ziekenzaal voor Jayden - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal voor Jayden   Ziekenzaal voor Jayden - Pagina 7 Emptyza jun 02, 2012 12:11 am

De tweeling was sterker dan ik had gedacht, maar lang de tijd om er naar te kijken had ik niet, want mijn ogen gleden dicht en ik viel in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

Ziekenzaal voor Jayden - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal voor Jayden   Ziekenzaal voor Jayden - Pagina 7 Emptyzo jun 03, 2012 12:57 am

Joseph knikte. 'Jij bent ook heel lief hoor.' Zei hij en hij legde zijn hoofdje weer op Armands rug. 'De allerallerallerliefste.' Zei hij. 'Samen met mama, papa, Ovo, Benno, Belinee en... en Amèlie.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ziekenzaal voor Jayden - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenzaal voor Jayden   Ziekenzaal voor Jayden - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ziekenzaal voor Jayden
Terug naar boven 
Pagina 7 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gang voor de ziekenzaal
» Ziekenzaal voor Benjamin
» Jayden's slaapvertrek.
» Ziekenzaal
» Jayden Rose Faylinn Cordoni

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Rpg :: Rest-
Ga naar: