Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


You're never alone
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Vakantiehuisje Elliot

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vakantiehuisje Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot Emptyza sep 08, 2012 4:57 am

De koets kwam met een schokje tot stilstand en om die reden opende ik mijn ogen loom. Ik keek eventejs een beetje verbaasd, maar wist het bijna meteen alweer. IOk keek omhoog naar Elliot en glimlachte waarna ik uit het raampje keek. 'Zijn we er?' vroeg ik zachtjes. En helemaal zonder problemen, dat zou Elliot misschien al wel geruststellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vakantiehuisje Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot Emptyza sep 08, 2012 8:20 am

Elliot glimlachte en keek naar het huisje. Voor het eerst zou hij hier een goede herinnering aan over houden. Hij glimlachte naar haar en knikte. 'Ja, we zijn er.' Hij kuste haar en deed voorzichtig de deur open.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vakantiehuisje Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot Emptyza sep 08, 2012 8:24 am

Ik wreef een beetje in mijn ogen en schoof opzij toen hij uit was gestapt en zette mijn benen al op het plankje neer. 'Vang je me op?' vroeg ik en ik keek hem al met een grote lach op mijn gezicht aan. Ik was meteen wakker bij de gedachte aan straks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vakantiehuisje Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot Emptyza sep 08, 2012 8:31 am

'Natuurlijk princesje.' Zei hij en ging klaar staan om haar op te vangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vakantiehuisje Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot Emptyza sep 08, 2012 8:32 am

Ik stak mijn armen uit en ging staan waarna ik half voorover tuimelde in zijn armen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vakantiehuisje Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot Emptyza sep 08, 2012 8:38 am

Elliot ving haar gemakkelijke op en liep naar het huis. De deur werd door de koetsier opengehouden en Elliot tilde haar over de drempel. hij legde haar op de bank voor de open haard en keek onbewust even naar de donkerdere plek op de grond ervoor, maar glimlachte snel weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vakantiehuisje Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot Emptyza sep 08, 2012 8:48 am

Ik hield mijn armen rond zijn nek en liet me gedwee op de bank neerleggen. 'Je bent mijn man nu,' zei ik met een grote glimlach. Ik keek even naar de koetsier die in een klein schuurtje hiernaast zou slapen. Verder waren we alleen en we moesten alles zelf doen. Dat was mijn wens geweest. Ik wilde samen met hem zijn en koken kon ik toch wel. De spullen waren er allemaal, iemand had inkopen gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vakantiehuisje Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot Emptyza sep 08, 2012 9:09 am

Elliot keek even om zich heen en schudde zijn hoofd. 'Laten we dit eens goed doen.' Hij tilde haar op en liep naar de slaapkamer waar hij haar op het mega bed neerlegde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vakantiehuisje Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot Emptyza sep 08, 2012 9:14 am

'We moeten het nooit mogen vergeten,' zei ik en ik spreidde mijn armen om het bed te voelen, maar zelfs dan kon ik niet bij de zijkanten. Ik legde zachtjes mijn handen in zijn nek en keek hem met een grote lach aan. 'Maar je moet wel dit lastige ding uit krijgen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vakantiehuisje Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot Emptyza sep 08, 2012 9:16 am

Elliot glimlachte en rolde haar op haar rug. 'komt goed.' Hij maakte heel rustig haar touwtjes los. Hij kuste haar zacht op verschillende plekjes op haar rug en maakte zo steeds verder haar jurk los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vakantiehuisje Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot Emptyza sep 08, 2012 9:21 am

Ik sloot mijn ogen en legde mijn handen onder mijn hoofd. Ik voelde zijn vingers en rilde van genot. Nu al. Ik had zolang moeten wachten, niet dat ik anders had gewild, maar toch. In mijn hoofd was ik eerlijk gezegd al verder geweest dan kussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vakantiehuisje Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot Emptyza sep 08, 2012 9:24 am

Elliot had de jurk los en trok hem voorzichtig naar beneden. Hij ging met zijn handen zacht over haar rug en kuste haar in haar nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vakantiehuisje Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot Emptyza sep 08, 2012 9:25 am

Ik ging nu met mijn handen naar mijn haren en trok zachtjes de spelden uit mijn haren. Dat mocht me niet in de weg zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vakantiehuisje Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot Emptyza sep 08, 2012 9:28 am

Elliot glimlachte nog steeds en ging langs haar liggen. Hij keek haar verliefd aan en kuste haar op haar neus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vakantiehuisje Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot Emptyza sep 08, 2012 9:34 am

Ik keek hem aan en kwam toen een klein stukje omhoog. De jurk hing nog steeds een beetje rond mijn buste terwijl ik mijn haren los maakte. De plukken gleden langzaam langs mijn hoofd naar beneden en hing toen allemaal beneden toen alle knipjes eruit waren. Ik keek naar mijn jurk en ten naar hem. Heel voorzichtig trok ik hem naar beneden waarna het bovenstuk halverwege mijn buik bleef hangen. Ik zou waarschijnlijk toch moeten opstaan om hem uit te krijgen. Mijn ademhaling stokte en ik wachtte zijn reactie op mijn lichaam af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vakantiehuisje Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot Emptyza sep 08, 2012 9:35 am

Elliot keek naar haar en floot een keer. 'Wauw.' Zei hij en glimlachte. Ze was al prachtig en dit maakte alles nog beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vakantiehuisje Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot Emptyza sep 08, 2012 9:42 am

Door zijn reactie schoot ik zachtjes in de lache n ik boog een beetje naar voren en kuste ik zijn lippen. Ik ging met mijn vingers over zijn stropdas en haalde deze los. Ik pakte hem bij de twee uiteinden vast en trok hem zachtjes overeind zodat hij ook zat. Ik haalde de stropdas weg en trok toen zijn jasje uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vakantiehuisje Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot Emptyza sep 08, 2012 9:47 am

Elliot kuste haar vurig en gooide zijn jasje van het bed af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vakantiehuisje Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot Emptyza sep 08, 2012 9:51 am

Ik legde mijn handen op zijn wangen neer en kuste hem net zo vurig. Ik wilde niet dat het te snel ging en kroop half op zijn schoot. Ik gleed met mijn handen op zijn rug en ebgon op zijn lippen te zuigen en deze te zoenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vakantiehuisje Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot Emptyza sep 08, 2012 9:53 am

Elliot ging met zijn handen door haar haren en beet zacht op haar lip. Hij ging over haar rug en zo rustig naar haar kont.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vakantiehuisje Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot Emptyza sep 08, 2012 9:54 am

Ik gleed met mijn handen over zijn rug, toen langs zijn zij en begon toen tussendoor zijn knoopjes los te peuteren. Speels beet ik even terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vakantiehuisje Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot Emptyza sep 08, 2012 9:57 am

Elliot gleed met zijn tong rustig bij haar naar binnen en ging met zijn hand weer door haar haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vakantiehuisje Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot Emptyza sep 08, 2012 9:59 am

Ik had alle knoopjes los en trok zijn blouse uit zonder zijn lippen los te laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Vakantiehuisje Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot Emptyza sep 08, 2012 10:01 am

Elliot begon aan haar beha te peuteren en trok zich rustig terug en kuste haar in haar nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Vakantiehuisje Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot Emptyza sep 08, 2012 10:05 am

Ik keek naar zijn borst en ging er met mijn vingertoppen overheen. Hij was zo perfect. 'Wacht,' fluisterde ik net voordat hij het slotje los had. Ikkroop van het bed af en liet de jurk voorzichtig zakken zodat ik alleen nog in mijn bh en onderbroekje stond. Snel kroop ik weer bij hem en ik glimlachte breed naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vakantiehuisje Elliot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantiehuisje Elliot   Vakantiehuisje Elliot Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vakantiehuisje Elliot
Terug naar boven 
Pagina 1 van 11Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Slaapvertrek Elliot
» Meet Elliot
» Slaapvertrek Elliot 2
» Elliot Matt Varlow

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Rpg :: Rest-
Ga naar: