Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


You're never alone
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Slaapvertrek Elliot

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33  Volgende
AuteurBericht
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Emptyza sep 01, 2012 9:23 pm

Elliot glimlachte en liet het zacht vallen. 'Waarom niet?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Emptyzo sep 02, 2012 12:18 am

Ik kauwde eerst, slikte het door en antwoordde toen: 'Omdat ik de hele dag in mijn bed moet liggen en nui ben ik zielig,' zei ik en ik legde mijn hand zachtjes op zijn been neer. 'Daarom moet je nu extra lief zijn.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Emptyzo sep 02, 2012 4:38 am

Elliot kuste haar hand en legde een stukje brood op haar voorhoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Emptyzo sep 02, 2012 4:41 am

Mijn mond viel open en ik pakte het stuk brood. 'Nu heb je erom gevraagd!' zei ik en ik stopte het brood snel in zijn shirt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Emptyzo sep 02, 2012 5:00 am

Elliot sprong op en schudde tot het brood eruit viel. 'Die eet jij nog gewoon op.' Zei hij plagend en stopte hem snel in haar mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Emptyzo sep 02, 2012 5:23 am

Ik bleef met het brood in mijn mond zitten en twijfelde. Langzaam begon ik toen maar te kauwen op het grote stuk en ik probeerde ondertussen zielig te kijken. Was dat een nieuw shirt geweest of niet? Ik wilde er niet over na denken. Ach, hij zat toch de hele dag in zijn toren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Emptyzo sep 02, 2012 5:54 am

Elliot glimlachte naar haar en tikte zacht op haar neus. 'Je bent alleen maar schattig als je net doet alsof je zielig bent.' Zei hij en kuste haar op haar wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Emptyzo sep 02, 2012 6:01 am

'beter schattig dan niets,' zei ik toen ik de brok eindelijk had doorgeslikt. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en nam een druifje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Emptyzo sep 02, 2012 6:03 am

'Maar schat ik moet gaan, kan ik nog wat voor je regelen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Emptyzo sep 02, 2012 6:08 am

Ik zuchtte zachtjes en beet op mijn lip. 'Kan ik niet bij je komen zitten? ik zal echt niet storen, maar ik mis je gewoon heel erg...' Ik peuterde zachtjes aan de onderkant van mijn haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Emptyzo sep 02, 2012 6:11 am

'Je kunt daar toch niks doen. Je zult je er echt dood vervelen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Emptyzo sep 02, 2012 6:15 am

'Dit bed is erger. Daar kan ik tenminste nog naar jou kijken,' zei ik en wees naar mijn kast. 'Ik wil echt mee. Wil je een jurk pakken?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Emptyzo sep 02, 2012 6:16 am

'Maar schat, ik moet eerst iets met mijn vader bespreken. Zal ik anders een bediende je laten helpen dan ga ik vast en ben ik klaar als jij komt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Emptyzo sep 02, 2012 6:22 am

Ik knikte, nam zijn gezicht snel tussen mijn handen, kuste hem en liet hem toen los. 'TOt straks dan,' zei ik hem en ik glimlachte breed naar hem. Ik was blij dat k bij hem kon zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Emptyzo sep 02, 2012 6:32 am

Elliot kuste haar en glimlachte. 'Oke, tot straks.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Emptyvr sep 07, 2012 6:16 am

Gearmd liepen we het gangpad uit en ik keek verliefd, maar vermoeid naar hem op. De hele tijd staan was niet heel goed voor me en ik voelde het ook heel erg in mijn buik. We liepen de kerk uit en ik keek op nar Elliot. 'Ik wil heel eventjes rusten voordat we de hele middag gaan rusten,' zei ik zachtjes. Ik keek naar de sleep achter me en mijn broertjes die onhandig achter me aanliepen. 'het is goed,' zei ik ze geruststellend en al snel waren ze weer weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Emptyvr sep 07, 2012 6:21 am

Elliot glimlachet naar haar en knikte. 'Ja, laten we maar even naar het kasteel gaan.' Zei hij en glimlachte naar de jongentjes. Rustig tilde hij haar op en liep rustig naar het kasteel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Emptyvr sep 07, 2012 6:23 am

Verbaasd keek ik Elliot aan en toen legde ik mijn hoofd tegen zijn borst aan. 'Je draagt een mooi pak,' zei ik met een glimlach. 'Je vader was alleen zo overweldigend bij mijn vader. Dat was jammer, maar ik was heel blij dat mijn hele familie er is.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Emptyvr sep 07, 2012 6:26 am

'Ja, ik denk niet dat ze elkaar heel erg zullen mogen, maar zolang ze normaal tegen elkaar doen vind ik het goed.' Zei hij en keek om zich heen. 'Jij bent pas prachtig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Emptyvr sep 07, 2012 6:41 am

'Dat denk ik ook,' zei ik langzaam. 'maar aan de andere kant, wij zijn ook uit hele andere milieu's.' Ik begon te blozen en sloeg mijn ogen neer. 'Prachtig? Vind je dat echt?' Ik keek naar mijn jurk en glimlachte breed. Ik v oelde me wel heel erg mooi eigenlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Emptyvr sep 07, 2012 6:45 am

'Het komt allemaal wel goed.' Zei hij en liep het kasteel binnen. 'Ja, je bent echt beeldschoon. Daar zal niemand meer aan twijfelen, als ze dat al deden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Emptyvr sep 07, 2012 6:51 am

Ik pakte mijn sleep en probeerde die op te tillen zodat die niet te vies werd. 'Kun je hem zo voor het feest uit mijn haar halen zonder dat te beschadigen?' vroeg ik zachtjes. 'Ik wil niet dat anderen me helpen, ik wil eventjes met jou alleen zijn.' Ik glimlchte. 'Denk je trouwens dat je vader mijn jurk goed vond...' Ik beet op mijn lip. 'Met mijn rug enzo...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Emptyvr sep 07, 2012 6:55 am

'Ja, ik denk dat dat me wel lukt.' Zei hij en knikte. 'Ja, dat weet ik zeker. En als dat niet zo is, dan zal hij het maar mooi achter moeten houden, want ik vond het prachtig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Emptyvr sep 07, 2012 7:06 am

Ik glimlachte blij en knikte.'Het is een beetje bloot misschien, maar ik vond het zo mooi en ik... Nouja, we moeten met de tijd mee gaan toch?' Ik keek hem lief aan en liet hem me op het bed neerleggen toen we de kamer binnenliepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Emptyvr sep 07, 2012 7:10 am

Elliot schonk twee glazen water in en gaf er een aan haar. 'Ja, dat moeten we inderdaad.' Zei hij en ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapvertrek Elliot   Slaapvertrek Elliot - Pagina 32 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Slaapvertrek Elliot
Terug naar boven 
Pagina 32 van 33Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Slaapvertrek Elliot 2
» Jayden's slaapvertrek.
» Meet Elliot
» Vakantiehuisje Elliot
» Elliot Matt Varlow

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Rpg :: Vertrekken-
Ga naar: