Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


You're never alone
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De holle boom

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

De holle boom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De holle boom   De holle boom - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 9:57 am

Jayden knikte 'Ik denk het... Benjamin kan ik je echt vertrouwen, op dat je iets nooit verteld aan welke adele of weet ik veel wie dan ook? Ik weet dat ik je kan vertrouwen maar voor de zekerheid' zei ze twijfelend en ze keek nu even vragend naar hem omhoog, ook al lag zijn schouder best wel lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

De holle boom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De holle boom   De holle boom - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 10:01 am

'Natuurlijk.' Zei Benjamin. Hij vroeg zich af of hij het wel aan de verzetstrijders zou vertellen maar dat was later een zorg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

De holle boom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De holle boom   De holle boom - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 10:08 am

'Nou, ik heb je verteld dat ik bij mijn familie ben weggegaan om hier te kunnen werken en wat geld voor ze te kunnen verdienen, dat was dus niet helemaal waar. Ik werd eigenlijk meegenomen door de belastinginners maar de verzetstrijders hadden me bevrijd... en ja ik denk dat je het verder wel snapt...' zei ze twijfelend en soms met een kleine pauze. Het was eruit, voor de eerste keer had ze het aan iemand verteld. Even kroop ze een stukje bij hem weg en keek ze hem afwachtend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

De holle boom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De holle boom   De holle boom - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 10:18 am

Benjamin keek haar verbaasd aan. 'Jij ook al..?' Vroeg hij. Opgelucht sloeg hij zijn armen om haar heen. 'Dus je kent het gevoel dat je altijd en overal informatie moet vinden, zoeken en opslaan.' Fluisterde hij in haar oor. 'Die vervloekte verzetstrijders hebben me al sinds mijn geboorte in hun macht. Ik moet doen wat zei willen en zo ben ik hier op mijn 8e terecht gekomen.' Zei hij voorzichtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

De holle boom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De holle boom   De holle boom - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 10:24 am

Jayden zuchte opgelucht en liet zich weer tegen hem aanzakken. 'Hebben ze je echt al zo lang in hun macht' vroeg ze spijtig. 'Dat is wreed, ik had gekozen, maar zit er nu aan vast.. en ja ik ken dat gevoel, soms weet je niet meer wat wel en wat niet belangrijk is' mompelde ze. Ze was eigenlijk gewoon zo blij dat ze iemand gevonden had die ook bij de verzetstrijders hoorde, geweldig en het was haar beste vriend ook nog eens, nu kon hun band zeker niet meer breken wist ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

De holle boom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De holle boom   De holle boom - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 10:30 am

Hij haalde zijn schouders op. 'Meestal draai ik door en dan kan ik niet meer stoppen.' Zei hij voorzichtig. Jayden kwam nu wel erg dichtbij en meteen ging er een soort afweer systeem bij Benjamin af. Hij ging wat rechter op zitten en begon weer over het andere onderwerp. 'Maar dan kun je dus niet in de keuken komen. Jammer, want ik kook heel lekker.' Zei hij grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

De holle boom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De holle boom   De holle boom - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 10:33 am

Jayden voelde hem wat rechterop gaan zitten , maar glimlachte en liet het zo 'O, ik zou het graag eens proeven, anders kom ik gewoon een keer langs? Dat kan toch geen kwaad' vroeg ze glimlachend. 'En een hele dag werken met jou lijkt me zeker geen straf' zei ze plagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

De holle boom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De holle boom   De holle boom - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 10:38 am

Benjamin grijnsde. 'Ja, je bent een schat hoor.' Plaagde hij terug. 'Maar ik laat wel een keer een fles wijn op de grond vallen, en dan ben jij net in de buurt om te helpen.' Zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

De holle boom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De holle boom   De holle boom - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 10:41 am

'Ach waarom ook niet he, gaan we samen de vloer dweilen' zei ze grinnikend. Ze zag wel voor zich hoe dat zou gaan, ze zouden kletsnat zijn en dan meer elkaar gedweild hebben dan de vloer. 'Ja, misschien is dat nog eens een goed plan' zei ze grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

De holle boom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De holle boom   De holle boom - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 10:48 am

Benjamin moest lachen. 'Als we dan wel aan eten toekomen.' Zei hij grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

De holle boom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De holle boom   De holle boom - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 10:50 am

'Ja, dat is ook een goeie' zei ze nadenkend maar nog steeds een beetje lachend. 'We jatten wel gewoon wat of we schieten wat en dan hebben we genoeg eten, niet waar?' besloot ze grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

De holle boom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De holle boom   De holle boom - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 10:58 am

Hij knikte. 'Jezus, wat zou ik hier graag weg willen zeg.' Het schelden met god en Christus ging altijd als vanzelf bij hem. Het was niemand ooit opgevallen, maar hij geloofde niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

De holle boom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De holle boom   De holle boom - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 10:59 am

Jayden lachte en keek hem even raar aan 'Tja, maar dan moet je mij wel meenemen' besloot ze grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

De holle boom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De holle boom   De holle boom - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 11:10 am

'Natuurlijk mag je mee.' Zei Benjamin. 'We gaan gewoon met z'n tweeën, gezelschap genoeg. We trekken van stad tot stad en zien zo de hele wereld.' Fantaseerde hij, onbewust dat zijn ouders ook dezelfde dromen hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

De holle boom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De holle boom   De holle boom - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 11:16 am

'En dan hebben we altijd genoeg te eten en ons overschot verkopen we dan aan handelaren en... dan nemen we hier twee paarden en dan gaan we beginnen aan de reis, ik denk dat ze ons niet eens zouden missen' zei ze ingaand op zijn fantasie. Het liet haar glimlachen, maakte haar vrolijk, deze gesprekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

De holle boom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De holle boom   De holle boom - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 11:22 am

'Ja.' Grijnsde Benjamin. 'Moet ik wel eerst even leren paardrijden, anders val ik van dat beest af.' Grinnikte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

De holle boom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De holle boom   De holle boom - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 11:24 am

Jayden lachte even bij het idee 'Dat komt wel goed, ik leer het je als je zin hebt om 's nachts op te blijven' zei ze grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

De holle boom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De holle boom   De holle boom - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 11:35 am

'Succes.' Zei hij grijnzend. 'Maar dat wordt moeilijk, in de nacht ben ik letterlijk knock-out.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

De holle boom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De holle boom   De holle boom - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 11:36 am

'Dan maakt het toch ook niets uit of je dan op het paard zit of er ergens onder ligt' zei ze plagend en ze keek hem even aan 'Maar echt? Ik rijd vaak 's nachts...' zei ze glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

De holle boom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De holle boom   De holle boom - Pagina 2 Emptydi apr 24, 2012 6:48 pm

Benjamin moest lachen. 'Ja.' Zei hij. 'Ik wens je succes als je me wakker wil krijgen. Dat lukt niet. Ik slaap als een os.' Hij grijnsde en keek haar aan. Dit was de eerste keer dat hij echt over zichzelf vertelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

De holle boom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De holle boom   De holle boom - Pagina 2 Emptywo apr 25, 2012 4:01 am

Jayden grinnikte 'Oja? Wedden dat ik je wel wakker krijg' zei ze plagend. Het was gewoon zo gezellig met hem, ze hield van deze momenten. Jayden keek hem aan en het viel haar nu pas op dat zijn ogen zo apart groen waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

De holle boom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De holle boom   De holle boom - Pagina 2 Emptywo apr 25, 2012 5:50 am

Benjamin keek haar lachend aan. 'Oke, wedden van niet?' En hij tikte haar op haar neus. 'Waar slaap jij vanavond?' Vroeg hij. 'Dan kom ik wel naar je toe. Dan val ik in slaap en dan moet jij me wakker maken.' Hij glimlachte om het idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

De holle boom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De holle boom   De holle boom - Pagina 2 Emptywo apr 25, 2012 8:42 am

'Ik slaap in mijn kamer gek' zei ze lachend. 'Oke, laten we dat eens doen, deal?' zei ze grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 1170
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 26

De holle boom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De holle boom   De holle boom - Pagina 2 Emptywo apr 25, 2012 8:49 am

'Of zal ik het nu proberen?' Vroeg hij maar hij wachtte niet op het antwoord. Hij leunde naar achteren en sloot zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 749
Registratiedatum : 18-04-12

De holle boom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De holle boom   De holle boom - Pagina 2 Emptywo apr 25, 2012 8:59 am

Jayden keek hem raar aan 'Als je hier zou kunnen slapen...' vroeg ze. Ze dacht even na over een manier om hem wakker te krijgen. Ze had geen emmer water bij de hand, dat was haar eerste plan geweesd. Er moest toch een andere manier zijn. Langzaam kwam er een grijns op haar gezicht. Ze legde haar handen in zijn zij en begon hem te kietelen, hier moest hij toch wel wakker van worden, als hij al sliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De holle boom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De holle boom   De holle boom - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De holle boom
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De gebroken boom

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Rpg :: Het bos-
Ga naar: