Fortis Petram
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


You're never alone
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Elizabeth's vertrek

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Elizabeth Thompson

Elizabeth Thompson


Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 26

Elizabeth's vertrek Empty
BerichtOnderwerp: Elizabeth's vertrek   Elizabeth's vertrek Emptyzo apr 22, 2012 6:14 am

http://www.google.nl/search?hl=nl&gl=nl&biw=320&bih=356&tbm=isch&sa=1&q=luxe+slaapkamer&oq=lux&aq=0&aqi=s1g4&aql=&gs_l=mobile-gws-serp.1.0.41j0l4.9459.14762.0.15960.17.14.0.0.0.3.361.1828.0j9j1j1.12.0...0.0.&mvs=0#i=1
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth Thompson

Elizabeth Thompson


Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 26

Elizabeth's vertrek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elizabeth's vertrek   Elizabeth's vertrek Emptydo mei 03, 2012 11:59 pm

Met de jas van demain loop ik kamer binnen. Hij was niet terug gekomen dus zag ik het als dat ik de jas maar zou mee nemen. Ik leg hem op mijn stoel en pak het boek dat ik aan het lezen was. Als ik Demain nog een keer zie, zal ik wel zeggen dat ik zijn jas heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Elizabeth's vertrek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elizabeth's vertrek   Elizabeth's vertrek Emptyvr mei 04, 2012 12:38 am

Demian kwam boos binnen en keek de kamer rond. 'Waar heb je mijn jas gelaten.' Zei hij en boos en keek haar streng aan. 'Ik heb namelijk wel iets beters te doen dan mijn spullen te zoeken in andersmans troep.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth Thompson

Elizabeth Thompson


Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 26

Elizabeth's vertrek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elizabeth's vertrek   Elizabeth's vertrek Emptyvr mei 04, 2012 10:20 am

'Oh, nu praat je wel tegen me, hè? Is die jas zo belangrijk voor je om helemaal hier heen te komen en tegen mij te praten. Ik dacht dat het een zonde was?' zeg ik boos. 'Tegen God zijn wil in. Oh nee, word je nu gestraft?' vraag ik hem uitdagend. Ik ben woedend. Ik sta op. De jas ligt op de stoel maar hij ligt zo dat Demain hem niet kan zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Elizabeth's vertrek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elizabeth's vertrek   Elizabeth's vertrek Emptyvr mei 04, 2012 10:37 am

'Waag het niet zo tegen me te spreken. Je bent dan wel een zonde, toch moet ik mijn jas terug hebben. Dus waar is het.' Zei hij en liep de kamer rond. 'Als je hem niet geeft dan laat ik je ophangen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth Thompson

Elizabeth Thompson


Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 26

Elizabeth's vertrek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elizabeth's vertrek   Elizabeth's vertrek Emptyvr mei 04, 2012 10:40 am

Ik loop naar de stoel. 'Bedoel je deze jas?' vraag ik. Ik houd het hoog boven de stoel. 'Trouwens, is tegen je broer praten een zonde?' vraag ik. Ik wist dat Elliot niet geloofde in God. Waarom zou hij dan wel tegen hem praten? Vragen schieten door mijn hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Elizabeth's vertrek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elizabeth's vertrek   Elizabeth's vertrek Emptyvr mei 04, 2012 10:42 am

Demian keek haar verbaasd aan en schudde zijn hoofd. 'Waarom zou dat een zonde zijn? Elliot is gelovig, net zoals ik en mijn vader. Misschien wat minder, maar toch is hij gelovig.' Zei hij en trok zijn jas uit haar hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth Thompson

Elizabeth Thompson


Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 26

Elizabeth's vertrek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elizabeth's vertrek   Elizabeth's vertrek Emptyvr mei 04, 2012 10:50 am

'Oke,' zeg ik dan. 'Dit was een zeer interessante conversatie, Demain. Ik snap nu helemaal waarom je niet tegen me praat. Hoe je tegen me sprak, net in de meditatie ruimte, zo praat je niet tegen mensen.' Nu was ik echt boos. Ik ben nooit echt boos geweest maar dit is een van de momenten dat ik boos word. Hij zegt dat mijn ware ik niet voldoet aan dé eisen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Elizabeth's vertrek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elizabeth's vertrek   Elizabeth's vertrek Emptyvr mei 04, 2012 10:53 am

Demian keek haar woedend aan en pakte haar met zijn losse hand bij haar keel vast. 'Jou positie hier is niet vastgesteld door ouders van adel. Niemand weet wie het zijn, dus denk maar niet dat ik er enige problemen mee krijg als ik je hier en nu afmaak. Je bent gewoon een vieze ketter.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth Thompson

Elizabeth Thompson


Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 26

Elizabeth's vertrek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elizabeth's vertrek   Elizabeth's vertrek Emptyvr mei 04, 2012 6:24 pm

'Lord Petram heeft me opgevangen. En toen ik vertelde dat ik van adel was, geloofde hij mij. Jij mag alles denken wat je wilt, maar dat wil niet zeggen dat het zo is.' Ik probeer te ontsnappen aan de hand om mijn keel. 'En het zal zeker iemand boeien als ik dood ga. Moet jij maar eens opletten. Dan krijgt lord Petram veel problemen en ik kan het weten. En dat allemaal door jou.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Elizabeth's vertrek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elizabeth's vertrek   Elizabeth's vertrek Emptyvr mei 04, 2012 9:23 pm

Demian duwde haar weg en grijnsde. 'Wacht maar onnozel kind, als Petram hoort dat je een ketter bent, dan sterf je.' Demian draaide zich om en liep MET ZIJN JAS naar de deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth Thompson

Elizabeth Thompson


Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 26

Elizabeth's vertrek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elizabeth's vertrek   Elizabeth's vertrek Emptyza mei 05, 2012 7:41 pm

Ik val op de grond en wrijf over mijn hoof heen. Het bloedt omdat ik tegen de punt van de tafel ben gekomen. 'Petram zou mij nooit vermoorden!' zeg ik hem achterna. Ik roep een bediende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elliot

Elliot


Aantal berichten : 2119
Registratiedatum : 18-04-12

Elizabeth's vertrek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elizabeth's vertrek   Elizabeth's vertrek Emptyza mei 05, 2012 7:54 pm

Demian lachte en liep gewoon door. Een ketter verdiende het niet om te leven en Petram wist daar alles van.



~~~
Ghehe, ik ben Petram.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth Thompson

Elizabeth Thompson


Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 26

Elizabeth's vertrek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elizabeth's vertrek   Elizabeth's vertrek Emptyzo mei 06, 2012 7:56 am

Die situatie met Demain is net gebeurt oké?
--------------------------------------

Ik leg de jurken op de stapel. Ik wacht op Amelie en kijk in de spiegel. Mijn nek is rood en ik heb een grote blauwe plek op mijn gezicht. Wat zullen de mensen wel denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Elizabeth's vertrek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elizabeth's vertrek   Elizabeth's vertrek Emptyzo mei 06, 2012 7:58 am

Ik klopte beleefd aan en wachte op een reactie van vrouwe Thompson. Natuurlijk had Elliot me laten gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth Thompson

Elizabeth Thompson


Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 26

Elizabeth's vertrek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elizabeth's vertrek   Elizabeth's vertrek Emptyzo mei 06, 2012 8:03 am

Daar was Amelie. 'Kom binnen!' Ik loop naar de deur toe die langzaam open gaat. 'Amelie, kom binnen. Noem me Elizabeth, alstublieft geen vrouwe Thompson.' zeg ik snel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Elizabeth's vertrek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elizabeth's vertrek   Elizabeth's vertrek Emptyzo mei 06, 2012 8:11 am

Een beetje verbaasd bleef ik staan, maar ik had besloten dat ze aardig was en kniket daarom. Ik sloot de deur achter me en keek kort naar de jukrjen op de stoel. 'Oké... Elizabeth.' Het was lastig het te zeggen omdat ik het niet gewend was, maar het zou wel komen,.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth Thompson

Elizabeth Thompson


Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 26

Elizabeth's vertrek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elizabeth's vertrek   Elizabeth's vertrek Emptyzo mei 06, 2012 8:19 am

'Ik heb wat jurken uit de kast gehaald. Kijk ze maar door en zeg maar of er leuke tussen zitten.' Ik ga op de bank zitten en pak mijn boek voor me zodat amelie rustig kan kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Elizabeth's vertrek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elizabeth's vertrek   Elizabeth's vertrek Emptyzo mei 06, 2012 8:22 am

Ik knikte dankbaar en bekeek de jurken. Ze waren allemaal prachtig, maa rik vond vooral de blauwe leuk. 'Mag ik deze passen?' vroeg ik Elizabeth nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth Thompson

Elizabeth Thompson


Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 26

Elizabeth's vertrek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elizabeth's vertrek   Elizabeth's vertrek Emptyzo mei 06, 2012 8:56 am

Ik had alles verwacht, maar niet de blauwe. De blauwe jurk was van mijn vader geweest. Hij had het opgestuurd als een cadeau. Waarschijnlijk heb ik hem per ongeluk erbij gelegd. 'Eeeehm, ja..... pas maar.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Elizabeth's vertrek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elizabeth's vertrek   Elizabeth's vertrek Emptyzo mei 06, 2012 8:59 am

'Danku,' zei ik en ik ging achter haar scherm staan en kleedde me om. De jurk viel als gegoten en hij was maar ietsjes te groot, nihil. Ik kwam tevoorschijn en keek haar vragend aan. 'En wat vind u?' vroeg ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth Thompson

Elizabeth Thompson


Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 26

Elizabeth's vertrek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elizabeth's vertrek   Elizabeth's vertrek Emptyzo mei 06, 2012 9:06 am

Ik keek naar Amelie. De jurk stond haar beeldig. Ik zuchtte even. 'Hij staat je beeldig. Echt prachtig. Check je ademhaling eens? Want dat is het belangrijkste.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Elizabeth's vertrek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elizabeth's vertrek   Elizabeth's vertrek Emptyzo mei 06, 2012 9:08 am

'Hoe doe ik dat?' vroeg ik twijfelend. Ik bedoel, ik ademde nu toch gewoon, wat bedoelde ze dan? De jurk voelde superzacht en fijn en ik wilde hem nooit meer uit doen eigenlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth Thompson

Elizabeth Thompson


Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 26

Elizabeth's vertrek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elizabeth's vertrek   Elizabeth's vertrek Emptyzo mei 06, 2012 9:28 am

'Diep inademen en lang uitademen. Beweeg mee met je buik zoat je weet of hij niet te strak zit.' Siekem wilde ik dat hij te strak was, dat ze hem niet aandoet naar haar optreden en dat hij gewoon veilig in mijn kast kon liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amèlie Dubios

Amèlie Dubios


Aantal berichten : 2133
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 28

Elizabeth's vertrek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elizabeth's vertrek   Elizabeth's vertrek Emptyzo mei 06, 2012 9:30 am

Ik deed wat ze zei en kreeg een lach op mijn gezicht. 'Hij zit echt perfect!' zei ik en ik ademde nog een keertje heel diep in. 'Ja, deze is geweldig en hij is ook nog een prachtig!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Elizabeth's vertrek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elizabeth's vertrek   Elizabeth's vertrek Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Elizabeth's vertrek
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vertrek Amèlie
» Miranna Loïs Harthy's vertrek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fortis Petram :: Rpg :: Vertrekken-
Ga naar: